@Peter: gewoon die blokken er weer afhalen. Heb je nergens voor nodig!!! Kijk maar... http://video.kenblockracing.com/flash/small_player/preloader.swf?vendor_id=204&media_id=9183&bgcolor=FFFFFF&autoplay=0
Die coureur moeten ze in april over laten komen voor de rijvaardigheidstrainingen op Zandvoort. Jeeezzzzz wat een wagenbeheersing! Tnkx Hans!
heb zelf een aantal dingen gekocht voor in de garage zal ik eens informeren wat de keuzes zijn, misschien kan ik wel iets regelen via een leverancier. moet je hem op komen halen @ Hans wil wel maar kan op dit moment niet ( 535i)
sinterklaas is weer in het land en heeft weer wat lekkers meegenomen uit Italia ipv Spanje... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Idem! Hoes is al een veelvoud meer van de wagen geweest dan het aantal keren dat de wagen de garage is uitgeweest met dat kl*teweer! Ik moet mezelf inhouden om niet elke keer even in de wagen te gaan zitten! Als ik dat deze winter te veel ga doen is de battery eraan gewoon door die lichtjes in de deuren die elke keer aangaan... Lijst met in Belgë gepersonaliseerde nummerplaten heb ik een tijdje terug op internet gevonden. De lijst is lang maar verre van volledig! Dit komt omdat het geen officiële DIV lijst is maar ze gewoon bijgehouden word door enkele hobbyisten die de lijst aanvullen zodra ze een gepersonaliseerde plaat in het verkeer zien. Hoe meer de plaat in het verkeer zit, hoe meer kans dat ze je zien. Meteen de reden waarom niet alle Ferraris erin staan. En das misschien maar goed ook!!! Geen idee of dit eigenlijk wel wettelijk is want iemand die toegang heeft tot de DIV numerplaten database kan natuurlijk de adresgegevens opvragen! Normaal gezien hebben enkel de politie en de voertuigenregistratie toegang tot deze gegevens maar als je hoort hoe goed de politiewebsites hier beveiligd zijn... Nog geen enkele 328 in die lijst, terwijl er ondertussen zeker 3 zijn met 328 kenteken. Ik weet dat 328 GTB bestaat omdat ik op fotos van de recentste Belgio club uitstap de wagen gezien heb. Daar waren er trouwens nog een heel deel anderen bij met voorkeurcombinaties. Enkele voorbeelden die WEL in de lijst staan? 308GTB SCA-612 SCU-430 FO 040 360.F.1 430.F.1 599.F.1 ... Verder diverse FER, POR, LAM en JAG platen op de juiste wagens. Enkele SLR s. Vaak VIP op grote Mercedessen. Enkele 007 combinaties op Aston Martins. Veel wagens met bedrijfsnamen of vermoedelijke initialen van de eigenaar in combinatie met nummers die bij de wagen passen. Ook leuk; IAM-469 (I am for 69) op een Jag. Deze was trouwens ook te zien in de film De Zaak Alzheimer. En XXL 069 op een witte limo bestaat ook.
prima... honderden jappen met bussen....verder geen enkele testrijder gezien. Fiorano is niet betreden door enige auto. Mooi weer 18 graden en dus maar even naar naar Brescia gereden..
Lijkt wel of politie me een waarschuwing wil geven... "Watch out!" Vandaag PV in de brievenbus gekregen met de melding dat ik betrapt ben op overdreven snelheid met de Alfa vorige maand... Valt nogal mee, 90 euro maar ik spendeer ze liever aan iets anders eigenlijk...
Mooie bak. Tiff Needell vond het ding niet in de hand te houden, op de limiet, maar ik vond het toch altijd een mooie auto. En zeldzaam. Onno
Zo, ben er weer. Even een laaaaang weekend naar Maastricht eo geweest. ( Voor diegene die turven) Net alles bijgelezen en zit een beetje op m'n werk te sniffen ( goed verkouden geworden ladaar). maar wat wil je als jke lekker op het Vrijthof op een Terrasje gaat zitten met dit weer @Frans : Leuk tripje gehad !!!!!! @Plambo : Is dat tuinhuisje zo goedkoop Ik moet volgend jaar ook aan nieuwe remblokken gaan denken...... Ik zal ff met Alex gaan praten.
Je voelt je genaaid en dat is terecht ook. Als ze niet duidelijk kunnen aangeven dat ze veel meer hebben gedaan dan is dit echt niet normaal. Remblokken kosten heus wel wat geld, maar niet ZOveel. En zelfs ik vervang die dingen gewoon zelf bij mijn Alfa SZ. 1e keer dat ik het deed, was ik 2 uur aan het klooien met de krik en moest/wilde ik alles 10 keer controleren. De volgende keer kan ik het in een uur. En ik ben echt een amateur. Ferodo DS2500 (geschikt voor snel straatgebruik en evt circuitwerk) kosten voor een Gallardo circa 150 euro. Dan ben je rondom voor 300/400 euro klaar. Plus een uurtje werk (100 euro). Scheelt je zo 1600 euro! Niet normaal dit.... Zie hier bijvoorbeeld, daar heb ik ook mijn Ferodo's gehaald. Is 1 v/d goedkoopste en snelste in NL : http://www.fineline-imports.nl/ferodo-lamborghini-cq704-665/