Net terug van een beurs, dus de hele dag niet online te vinden. Vanmorgen ben ik nog even in Barneveld geweest, op terugweg nog een rode 360 Modena met challengegrill gespot op andere weghelft, Henk jij toevallig op pad? 5 minuten later kwam ik nog een engels theehuis tegen dus ondanks het weer is er best nog wat leuks te spotten op 's lands heren wegen.
Dan spoor je niet hoor!......lijkt wel een kitcar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Om deze pagina te redden na dit kitcargeweld, en ter ere van pagina nummer 1777: De Nembo Spyder, serienummer #1777. Geesteskindje van Tom Meade, gebouwd door Drogo in (geloof ik) 1961, gefotografeerd op Goodwood Revival 2007. Twee maanden later geveild maar ik weet niet voor hoeveel. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Beste Onno, Hoe krijg je het gevonden. Had deze foto's al panklaar liggen zeker? Wel een mooie. Deze veiling was nog uit 2005. http://www.motorbase.com/auctionlot/by-id/1539991923/ Deze veiling was in 2007. http://www.rmauctions.com/CarDetails.cfm?SaleCode=LF07&CarID=r181&Currency= Hebben we het hier over dezelfde? Als dat zo is is het een leuk handelsobject. Mooie auto 20ste bezitter. Gr. Joost
Er is een speciale Ferrari in Delft gespot: http://www.nuvideo.nl/video/20323 Edit: Let even op de tekst op het de eerste luifel in het filmpje.
D'r is nog een Ferrari gespot, tweedehandsje, de kop is er vanaf zeg maar. Maar wel met werkende airco ! Even Apeldoorn bellen, of zullen we gelijk Frits bellen ? Image Unavailable, Please Login
Hoe bedoel je.........geluk................................... Of is dit van de reclame en probeerden ze hem aan te slapen, maar liet hij de koppeling te abrupt opkomen?
Ja Joost, ik wist het chassisnummer al dus het was geen spontane actie. Nadat ik de auto in Goodwood had gezien en gefotografeerd, en ik niet wist wat het was, heb ik op F-chat een beetje nagevraagd. Er is een F-chatter met de naam "Nembo1777" die, zoals je wel zou verwachten, de antwoorden had. We hadden het idd over dezelfde, je kunt het chassisnummer boven aan de pagina van de RM Auction lezen, en ook in het verslag van de Christie veiling staat het nummer vermeld. 660.000 pond - ik vind dat gewoon weinig als je het vergelijkt met een California Spyder, en hij is nog zeldzamer ook. Een prachtige auto, vooral in levende lijve. Echt helemaal geweldig! Onno
Jullie hebben toch niets te doen! Deze oude foto vond ik in m'n album. De vraag is aan jullie of je weet wie (niet zo moeilijk), waar en wanneer deze foto genomen is? Image Unavailable, Please Login
Het bleef lang stil, maar nu begint het nieuws voor de LA Auto Show snel los te komen. Vanochtend waren er de nieuwe Porsche Boxster en Cayman, nu is het Lamborghini dat de Gallardo LP560-4 Spyder onthult. Liefhebbers kunnen de specificaties van de Gallardo LP560-4 wel dromen: 5,2-liter, tien cilinders, 560 pk en 540 Nm. Ook de open versie kan pronken met deze cijfers. De sprint van 0 tot 100 kost de open Gallardo 4,0 seconden en de maximale sensaties beleven de inzittenden bij een topsnelheid van 324 kilometer per uur. Voor wie er interesse in heeft: de CO2-uitstoot van de Spyder is 351 gram per kilometer, bij een gemiddeld verbruik van 15,0 liter per 100 kilometer. De bestuurder kan zichzelf en zn passagier binnen 20 seconden dankzij een elektrisch bedienbaar cabriodak tegen de elementen beschermen. De E-gear transmissie is nog eens goed doorgelicht en weegt nu minder. Bovendien zijn de schakeltijden 40 procent korter. De Gallardo LP560-4 Spyder prijkt zoals gezegd op de Lamborghini-stand op de Los Angeles Auto Show. De show opent op 21 november zn deuren voor het publiek. (autoweek) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie auto. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het uitgaande model mooier. Wielen, achterkant... Maar ja, die schakeltijden he? Daar kunnen we het natuurlijk allemaal over eens zijn. Elke keer als Plambo langs komt blazen ontkom je er toch niet aan om je te storen aan dat vreselijk trage schakelen van dat ding. Gelukkig zijn deze tijden nu 40% korter geworden!! (@Peter: gewoon lekker die sinaasappel van je houden. Niks mis mee!!!)
Vind de oude ook mooier, Hans. @Joop. Chris Amon? Ben niet thuis in oude F1, maar aangezien dit zonder vleugels is met vrij smalle bandjes denk ik 1967. Waar? Eh.... als hij in jouw album zit - Zandvoort? Lijkt wel wat op duinfauna. Onno
Doe ik ook. Laat me met de geboden inruilprijs niet uitpersen. Daarom recent alles laten opfrissen. Hij is weer helemaal vers. Mooie voedingsbodem om nog een tijdje door te rijden. Bovendien, hij bezit nog steeds alle ingediënten waarna ik op zoek ben. Al is dit voorproefje van de nieuwe Spyder wel een echte smaakmaker waar je je vingers bij aflikt.
Vertel eens; wat heb je er allemaal aan laten doen dan ? Overigens; heb laatst ook die truc met die kaasprikkers geprobeerd. Maar dat is nog niet zo makkelijk als het leek toen jij dat deed! Moet je me toch nog eens voordoen.
Niet hard! Amper 108 op het viaduct van Vilvoorde waar slechts 90 is toegestaan maar waar vrijwel iedereen harder gaat...
Iedereen naar de Pays Plat dvd aan het kijken? (ik niet... door allerlei andere zaken aan m'n hoofd de voorbije weken die bestelprocedure compleet gemist... SHAME ON ME!!! sorry Roger )
Ik zat daarnet nog een uurtje in en rond de 328 (alweer )... zette heel even de radio aan en vrijwel meteen weer uit (schrik om de batterij te laten leeglopen)... De song die ik hoorde was het prachtige "Looking For The Summer" van de Ferrari liefhebber Chris Rea... Zucht... "Looking For The Summer"... de auto wil me iets vertellen denk ik... Slechts 75km gereden en nu al 4 dagen in mijn garage met koude en herfstweer buiten... Eigenlijk de wagen net op tijd afgehaald... met die sneeuw die eind deze week voorspelt is... Echt rijden zit er niet meteen in...