Hey Alex, Het valt nog best mee met jou hoor! Ik heb de mijne op 7 december 2006 opgehaald. Tegen de tijd dat ik voor het eerst droog wegdek onder de wielen kreeg waren we met het autootje al tot Venetië en terug geweest...
Wow! Respect! Maar ik hou de 328 nu toch maar even binnen... als het niet echt nodig is ga ik m'n geluk nog niet meteen uitdagen... Hij staat ook zo mooi te blinken nu... Al branden de sleuteltjes wel van verlangen om... Zo meteen de hoes er nog maar eens af en nog 'ns gluren... ZIEK!
In de koffer ligt trouwens ook nog een set spacers waar ik zelf geen intresse in heb. Is zelfs verboden om een wagen daar in België mee uit te rusten geloof ik. Deze zal ik dus nog van de hand proberen te doen.
Hey, Alex, kan ik gewoon even melden hoe leuk het is om je "afwijkingen" te horen op het forum? We zijn allemaal net zo gestoord en als je zo duidelijk beschrijft hoe je om je nieuwe aanwinst dartelt - ik denk dat het voor velen van ons een hoop heel dierbare herinneringen naar boven haalt. Ik kan het, 16 maanden na dato, eigenlijk ook nog steeds niet geloven dat die Ferrari van mij is. Daarom is het zo leuk om dat nieuwe enthousiasme te horen - hoe speciaal je auto ook is, toch verlies je iets van dat eerste enthousiasme. Je verhalen zijn geniaal - ik hoop dat je ons blijft vertellen over je ervaringen. Gr, Onno
Als de Sint geen cadeautje meer voor je weet kun je altijd nog een druppellader aan hem vragen. Is het behoud van je accu.
Niet slecht, inderdaad Amon (staat ook op de auto) en 1967. Maar niet Zandvoort. Deze foto heb ik genomen in Canada tijdens de eerste Canadeese Grand Prix op het circuit Mosport Park (een stukje noordelijk van Toronto).
Gisteren ben ik even opneer gefiest naar Veghel. Ben even een kijkje wezen nemen bij AVS Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gairo, die Scuderia is geweldig... precies de juiste kleuren.. als ik ooit nog eens de staatsloterij win...
Dit hoop ik al langere tijd. Als we overgaan op 1/5 lot kunnen we nog steed leuk "boodschappen" doen en dan blijven ze een beetje in de buurt! Joost
Bekende banden merk Pirelli heeft weer een zeer leuke kalender uitgebracht, het heeft niets met Ferrari te maken maar toch het bekijken wel waard; http://www.pirellical.com/thecal/calendar.html
Komt dit nu langs een groothoek driften, of hebben ze dit anders gedaan? Als het iets anders is, dan begrijp ik er helemaal niets van....
De techniek is simpel voor zover ik het begrijp: de fotograaf heeft een opstelling gemonteerd aan de auto.....denk aan een lange arm. Met een extreem lange sluitertijd en langzaam rollen (stapvoets en motor uit) van de auto maak je dan een dergelijke plaat. Achteraf moet je de opstelling nog weg-fotoshoppen. Hier nog een voorbeeldfoto. Alleen vind ik deze minder goed. Desalniettemin een erg fraaie plaat in mijn optiek. Image Unavailable, Please Login
Woohoo! Twee uit drie! Qua circuit was ik echt het spoor bijster dus deed een wilde gok. Prachtige foto - wat cool dat je daar bij was. Valt me overigens wel tegen dat ik de enige was die een gooi deed..... Onno
Any colour as long as it's red, he Henkie? Zelf zou ik ook absoluut een Scud willen hebben maar dan zou hij zwart zijn. Overigens werd me er nog een aangeboden om zelf te rijden afgelopen September maar doordat mijn Boxer het weer begaf hebben we niet van stuur kunnen wisselen. Grrrr!! Nu ja, komt nog wel - ik zie deze heer volgend jaar als het goed is weer. Onno
He bRAMPIE, dIT Is iets voor jouwe: http://video.kenblockracing.com/flash/small_player/preloader.swf?vendor_id=204&media_id=9183&bgcolor=FFFFFF&********=0 Moeten wel julliee 348 ervoor nemen want de 355 krijgt een ander baasje. HEHEHEEHHYEHEHEHEHEHEHEH