Lachuuuuuuuuu Goed te horen dat het vertrouwen er is. Ze (lees: verzekerings boeren) zijn tegenwoordig niet zo scheutig met opereren. Nog niet zo lang geleden kwam je bij de dokter met (flinke) pijn in de rug en de OK werd al bijna gereserveerd. Is nu wel anders, blijkt. Ben alleen bezorgt over die na pijn tgv die straling in rechter been. Ga van de week nog effe terug. Apotheker zal daarna een nieuw slachtoffer moeten gaan zoeken. Sorry, ik wist niet dat we in de weg stonden. Dat taxien over schiphol was ook geen pretje. Toestel steeg bijna uit zichzelf al op. Heb de Polderbaan gezien als ook de zuidbaan. Waar vandaan ben je uiteindelijk vertrokken? Ook Polderbaan of Kaagbaan?
Uiteindelijk na 2 keer een nieuwe baan toegewezen te hebben gekregen (initieel de buitenveldert) van de Polderbaan, na 35 minuten taxien, sneller kon niet, want dan werd ik het gras in geblazen. Normaal doe je daar in een Fokker 50 12 minuten over... En blij dat m'n passagiers waren.....NOT. En dan zat ik basically nog alleen in de cockpit aangezien ik een nieuwe co-piloot vers van school instructie moest geven, die wist even niet meer wat er allemaal gebeurde.
Gisteravond op top gear de showdown waar iedereen (ik iig ) op zat te wachten; de veyron (en de veel mooiere Pagani!) op het circuit; http://www.autogespot.com/item/2661/top-gear-komt-met-veyron-en-zonda-op-de-proppen/ Wat een kar die Pagani!!!
Het geluid van die Pagani heeft veel indruk bij mij gemaakt! Wat een heerlijke huil, zoals JC al zei, doet erg denken aan een F1 auto.
Hey Fred, Goed te horen dat de rug het weer beter doet. Een beetje uitzieken in Barcelona is ook niet verkeerd met dit hollandse weer. Groet, Jeffrey
Begin van deze aflevering de Lamborghini Estoque. Ziet er hier al een stuk beter uit..... http://www.youtube.com/watch?v=8q2EcrltMGY&feature=related Was Harry Enfield was in deze aflevering ook te gast by Jeremy Clarkson, en heeft deze scetch van Clarkson gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=DMuO-8S_0Wg
55 knopen??? Met die snelheid vlieg ik al... Zou dus in theorie stil boven de baan kunnen blijven hangen. Wat hoger staat dan gegarandeerd nog wat meer wind. Kan je dus mee achteruit vliegen... Ook wel eens geinig. Alleen wat lastig om te zien waar je naar toe gaat.... @Fred: Blij te horen dat het allemaal weer beter gaat!!!
En dat voor een taxi-motor!! Wat een auto is dat zeg. En wat is die Veyron toch eigenlijk een ontzettend passieloos ding als je hem er zo naast zet... Niet dat ik het heel vervelend zou vinden om er zoeentje in de garage te hebben staan, mind you, maar geef mij maar die huil van de Zonda...
Vorig jaar stond er een F40 binnen, vroeg ik aan Alex of ik er misschien eens in mocht zitten, in de showroom. Wat denk je... NEE. Ik heb >25 klanten doorgestuurd en dat mag pas boven de 50. (nee hoor, hij respecteert dus echt de wens van de klant)
Ik reed gisteravond langs Van Vliet Trucks, en daar stond zo'n felblauwe Veyron in de etalage, wel apart hoor.
Ik zou ook niet lang na hoeven te denken als ik zou moeten kiezen tussen die Veyron en de Pagani. Die Veyron is wel een top auto voor op de dragstrip . Veyron is na mijn idee toch meer een (hele snelle ) "gt" inplaats van een snoei harde supercar alla Pagani Zonda (S/F), Carrera GT of Ferrari Enzo.
Je kan zeker achteruit op hoogte, dit zag je vanaf FL70 en hoger. (Dit was FL190) De 100 met het pijltje naar boven betekent 100 kt in den kont, mmmmmm Image Unavailable, Please Login
Dit zie je niet vaak te koop staan... http://www.anamera.com/en/detail/car/33938/index.html?no_cache=1&ret=63&clr=1&request[filter][dealer]=1014&request[filter][order]=year&request[filter][desc]=asc&request[show]=1 Nog een paar van mijn foto's van Goodwood 2007 (de auto kwam toen 2e in de Fordwater trophy, won dit jaar). Wil iemand gokken wat 'ie op moet gaan brengen? Ik denk $15 miljoen plus, zelfs met deze crisis. Meer dan 10x zo zeldzaam als een GTO, met LeMans historie. Onno EDIT: Sorry link wil niet werken, maar ze staat op de homepage van www.anamera.com onder de Talacrest Sectie. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag is mijn 308GTB vertrokken op een lange reis naar het midden van Finland (WWW.MAT.FI) om veranderd te worden in klassieke rally auto met alle moderne WRC technieken. Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Image Unavailable, Please Login
Geweldig Tonnie, ik heb de hele foto serie van hun al eens bekeken, dat ziet er echt helemaal top uit! Wat voor kleuren schema krijgt jouw 308?
Er zijn hier op de chat ook enkele liefhebbers die zelf aan de metamorfose zijn begonnen. Schijnbaar toch een erg geliefde bezigheid een 'normale' 308 om te toveren Gr. Martin
Onno, even een paar van die grote goudklompen in je binnenzak en een kind kan de was doen. Ongetwijfeld een zeer dure auto, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de lijnen van een GTO mooier vindt. Maar hee, jij bent meer een kenner van de klassiekers...
Tonnie, zo makkelijk kom je er niet van af he... Vertel eens wat meer over die Enzo ? Waar vandaan ? Ik vind het een ongelofelijke auto..
Vriendenprijs ! di 25 nov 2008, 12:57 Prijs Ferrari 430 Scuderia Spider 16M vastgesteld. Ferrari wil niet aangegeven hoeveel exemplaren van de gelimiteerde 430 Scuderia Spider 16M voor de Nederlandse markt bestemd zijn. Evenmin laat de autobouwer zich uit of de open tweezitter reeds is uitverkocht. Er is in ieder geval een prijskaartje vastgesteld, zodat geïnteresseerden zich bij de dealers kunnen melden. Al is het maar om op de reservelijst terecht te komen. Ferrari vraagt 360.294,- voor de open Scuderia, zo heeft AutoTelegraaf achterhaald. Daarmee is de lichtgewicht sportwagen een tonnetje duurder dan de gewone Spider, die 266.445,- kost. De open uitvoering van de 510 pk sterke 430 Scuderia is 80 kilo lichter dan de 'gewone' Spider. Daardoor heeft de auto een gewicht/pk-verhouding van slechts 2,6 kilo per paardenkracht en accelereert hij in 3,7 tellen naar honderd. De top is 315 km/h. Op de achterkant van de auto is een badge aangebracht ter gelegenheid van de 16e constructeurstitel die Ferrari onlangs in de formule 1 behaalde en daarmee wordt ook het '16M' in de naam van deze krachtpatser verklaard. De Scuderia Spider is het snelste open seriemodel dat Ferrari ooit heeft gebouwd, zo claimt de autobouwer. De 1.340 kg zware bolide heeft naast het lagere gewicht en de potentere V8-motor ook de kenmerkende striping over de carrosserie van de Scuderia Coupé overgenomen. Overigens is de koets standaard zwart gespoten, maar andere tinten zoals wit, geel en rood zijn beschikbaar. Image Unavailable, Please Login