Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1429 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
  2. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Geduld, Henkie!

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik zou hem nooit kopen Henkie. Nou ja, niet waar, als ik 100 miljoen zou hebben dan wel. Maar voor het geld kun je zoveel andere auto's kopen die je net zo gelukkig maken. Mooie oude Alfa 8C of een mooie Bugatti.

Ik vind, net als jij, de lijnen van deze wat minder mooi dan de GTO maar het verschil is niet zo groot. Als je een GTO wilt maar je kunt er geeneen krijgen (zoals bijna niemand dat kan) is dit geen slecht alternatief. Een originele Ferrari die heel na verwant is aan de GTO en je kunt met alle races meedoen.

Overigens heb je voor zo'n auto wel grote zakken nodig: $15miljoen / $812 * 31.10348 / 1000 = 575 kilo goud. Iets minder dan een maandproductie voor onze mijn...

Onno

4. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,223
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    #35704 RudyW, Nov 26, 2008
    Last edited: Nov 26, 2008
  5. Jan456

Jan456 Karting

Oct 1, 2008
    145
    the Netherlands
    Full Name:
    Jan Scholte
    #35705 Jan456, Nov 26, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Hi mede-Ferraristi,
    ben sinds een paar weken op deze site. Eventjes de kat uit de boom kijken maar absoluut; complimenten aan allen want de site geeft goede info en prima feedback van enthousiastelingen. Zal me even voorstellen. Ben Jan, woonachtig in het bourgondische Limburg. Geniet van het leven, en daar hoort dus een raspaardje bij. Heb lang gezocht cross-over Europa, maar kwam uiteindelijk in Augustus m'n droomauto tegen. Een groene 456M GT met beige interieur (nee, nee geen AA-kenteken.....). Had vele 456M's gezien en gereden, en bij al die versies was er wel iets wat me tegenhield. Of technisch, of onderhoudshistorie, of qua interieur/exterieur bleek het net niet altijd kloppend te zijn. En toen ik deze groene tegenkwam, was er maar een gebed voor nodig. 'Laat ie alsjeblieft perfect zijn...' En yep dat is ie! De combinatie van groen met beige interieur (en groene piping) geeft hem iets stijlvols, iets engels wellicht. Misschien niet des-Ferrari's, maar bedenk dat de 456 als een GT op de markt is gezet door Luca dM, niet als pur-sang racer. OK, ben nog met de dealer bezig om de laatste puntjes op de i te zetten, maar heb er volle vertrouwen in dat ook dat goed komt. Tenslotte heeft de officiele dealer er alle energie en moeite in gestopt om de auto pefect af te leveren. Ben inmiddels 1500km verder en geniet van elke meter, elke seconde. Elke dag een glimp op doen; het verhoogd je levensvreugde! Overtuigd dat die levensvreugde met hulp van deze site in stand blijft.
    Groet, Jan
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login

6. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Welkom Jan !

Gefeliciteerd ook met de aanwinst !
    PS: Foto's gemaakt bij Kasteel Sjaloen zo te zien? Dat is hier praktisch om de hoek (Sibbe) ;)

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    en 392 kts ground speed. Niet gek voor zo'n hondehok met vleugels!!

8. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hallo Jan.

Welkom hier, en gefeliciteerd met je aankoop! Eerlijk gezegd is de 456 niet mijn meest favoriete model, maar zoals de jouwe er bij staat op de foto's.... niet verkeerd!!!

Ik hoop dat we jou en je groene dame nog vaak kunnen begroeten wanneer de pekel weer een beetje van de weg gespoeld is.

Groeten en enjoy!

Hans

9. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #35709 JazzyO, Nov 26, 2008
    Last edited: Nov 26, 2008
    Voor uw aller informatie: op het FerrariOwners forum heb je een betere configurator. Moet je wel eigenaar zijn en geregistreerd bij Ferrari, natuurlijk. Zelf nog niet geprobeerd.

@ Jan: Welkom! Mooie kleur voor een 456 hoor. En ziet er prachtig netjes uit. Ongetwijfeld gaan we je wel tegenkomen bij een meeting in de toekomst, maar we hebben eerst nog een lange winter te gaan... :(

Onno

Attached Files:

10. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,133
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Leuke spot vanmorgen rond acht uur in Best: een Spyker. En ondanks het koude weer reed hij met het dak open! :O

11. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Welkom Jan, mooie wagen hoor die 456, niet helemaal des Ferrari's, maar zeker een zeer elegante wagen, mooie kleurencombi!

Michiel

12. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Welkom Jan!
    456's vind ik overigens juist weer supergaaf! Mooie lijnen, superfijne V12 en lekker 300km/u met 4 personen. :)
    Groen of lichtblauw vind ik de mooiste kleuren.
    Gefeliciteerd met deze auto dus!

13. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #35713 JazzyO, Nov 26, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  14. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Jan, Welkom

Een tijdloze schoonheid de 456!

Vele te gekke km´s toegewenst!

Jeffrey

15. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Een zwarte op belgisch kenteken?

Foto´s?

16. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Jan, welkom op deze site van liefhebbers en kenners.
    We hopen je nog vaak te horen.

Henkie

17. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    Welkom op de site Jan en gefeliciteerd met je mooie F.

Heidi en René

18. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,133
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Op NL kenteken en donkere kleur (was schemerig, kan best aubergine geweest zijn). Geen foto's helaas.

19. treventotto

treventotto Formula Junior

Apr 14, 2008
    720
    Alicante
    Full Name:
    Benjamin
    Fantastische Ferrari Jan!
    Erg mooie kleurencombinatie.
    Je woont trouwens ook leuk zo te zien ;-)

Overigens moet ik mezelf ook nog een keer voorstellen...mañana.

20. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Dat mag natuurlijk, ik vind het concept niet zo zeer niet-Ferrari, maar heb/had bij het zien van de 456 niet direct de Ferrariklik, daar gelaten dat ik het een hele mooie wagen vind. Nu is mijn mening natuurlijk ook gebaseerd op mijn eigen F-kennis en die laat natuurlijk nog veel te wensen over in vergelijking tot de meesten hier en v.w.b. de classics helemaal t.o.v. jou :D

Michiel

21. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Benjamin uit Alicante met 328gts... stel je voor ! ;)

22. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Jan,

Welkom bij deze gekke webstek vol met enthousiaste freaks en heeeeel mooi, zo donkergroen met beige interieur en groene piping.
    Dat zullen de Engelse theehuizen vast ook wel apprecieren :D

@ Benjamin,

Leuk, nog een NL-er in Espana ;)

23. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Martin, als je hem "gekregen" hebt, wil ik hem wel effe lenen :)

Ik ga regelmatig naar het zuiden van Spanje (voor werk helaas) maar heb nog nooit een broertje/zusje van mijn 328 gezien?!
    Aan het weer kan het niet liggen ;) elke keer als ik daar ben schiet er wel een dagje over en cross ik wat met een huur auto langs de kust, op zoek naar de meest fantastische (vis)restaurants met uitzicht op (middelandse) zee.

Fred

24. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Welkom hier Jan! Ben al sinds de introductie diep onder de indruk van de 456. Niet dat ik nieuwsgierig ben, maar is het een handgeschakelde of een automaat? Welke dealer heeft de auto aan je geleverd?

Geniet er in ieder geval van met volle teugen!

De spaanse invloed hier op de site is groeiende ;)

Gr. Martin

25. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Fernando Alonso verruilt Renault voor Ferrari. Dat meldt tenminste de Spaanse sportkrant AS. De overstap van de Spaanse Formule 1-coureur zou te maken hebben met de nieuwe sponsor van de Italiaanse renstal: Banco de Santander. De topman daarvan, Emilio Botin, zou als voorwaarde bij de sponsordeal hebben gesteld dat meeervoudig wereldkampioen Alonso per 2010 voor Ferrari moet gaan rijden.

Momenteel staan de Fin Kimi Raikkonen en de Braziliaan Felipe Massa onder contract bij Ferrari. Beide coureurs staan nog tot 2010 onder contract bij de Italianen.

Niet slecht toch ? Beetje Spaans temperament erbij.

Share This Page