Martin, Die braziliaan en die Spanjaard kunnen mekaar waarschijnlijk beter begrijpen en Spanje/Italie ontloopt mekaar niet zoveel kwa temperament hoor. Maar zo'n kouwe Raikonen past helemaal niet in het plaatje dunkt mij. Het lijkt wel een mietje...pfff... ( echt zo'n fischermans friend type , maar dan zonder sterk spul zeg maar.... )
Elk team is nu volop aan het testen en Kimi hangt waarschijnlijk ergens in Finland aan de lampen Gr. Martin
Welkom Jan, Zeer mooie kleuren combi! En een prachtauto natuurlijk! Ik heb er ooit maranello gezien in de combi! Helemaal top!
Welkom Jan, ook ik ben al vanaf de introductie een liefhebber van de 456, die eerste foto's van het interieur vond ik helemaal geweldig, evenals het stuurwiel van de 456 wat in die tijd echt iets anders was. De eerste foto's zien er geweldig uit, maar ik denk dat we wel wat meer foto's nodig hebben om de winter door te komen @ Benjamin, ook welkom op het forum, vertel! foto's! Peter
Welkom Jan! Helemaal goed zo'n 456 als je durft. Graag wat foto's van het interieur. Waarom een 456 niet des ferrari zou zijn begrijp ik niet. Prachtige auto, prachtig geluid, prachtig interieur! Koos je al iemand voor de technische ondersteuning? De suggestie is hier volgens mij eenduidig: www.forzaservice.nl
Jan, geweldige auto. De eerste keer dat ik de 456 in het groen zag was inderdaad een AA kenteken. Prins had denk ik gegolfed... Geweldige auto, geweldige kleur voor de auto. Proficiat!
Nou Dirk, ik hoop het echt niet. Die Alonso is zo'n verschrikkelijk klein kind, ik hoop dat hij opzout naar de A1 of zo. Als hij voor Ferrari gaat rijden dan kijk ik nooit meer. Overigens heb ik net even gekeken en Massa en Raikkonen staan beiden nog tot eind 2010 onder contract bij Ferrari, dus nog 2 seizoenen. En 2011 dat duurt nog even... Ik zal wel gek zijn maar ik vind dat ze die Rossi veel te vaak voor de aardigheid laten rijden. Dat is pas iemand die commerciele waarde heeft en waar kunnen ze nog meer van dromen dan een italiaanse wereldkampioen ?... Image Unavailable, Please Login
wo 26 nov 2008, 23:12 (Telegraaf.nl) Met Ferrari te water tijdens proefrit WATERHUIZEN - Een Groningse autofanaat wilde woensdag zijn grote droom laten uitkomen door een testrit te maken met een heuse Ferrari. Maar na korte tijd genoten te hebben spatte de droom letterlijk uiteen in het water van het Winschoterdiep bij Waterhuizen. Aangekomen bij de rotonde van de Waterhuizerweg wilde de man remmen maar in plaats van de rem in te drukken, trapte hij op het gaspedaal. Het gevolg was dat hij van de weg afraakte en dat de peperdure auto met een boog het kanaal in vloog. Gelukkig zag de ongelukkige bestuurder kans zichzelf in veiligheid te brengen. Maar de Ferrari 348 raakte door het ongeluk wel zwaar beschadigd en moest door een bergingsbedrijf uit het water worden getakeld. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik ken de plek waar dit gebeurd is wel goed, kom er zaterdag ook weer langs. Nog wat foto's: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ha die Martin, Het betreft een hadgeschakelde. Heb wel een aantal keren met een automaat gereden, aar die is qua concept niet aan mij besteedt. Daar de automaat een vierbak is heeft ie een giga-lange vierde overbrenging en daarmee voelt ie vrij slap aan vanaf 190kph. Daarbij komt dat de automaat het geluid van de V12 te veel maskeert. De handgeschakelde laat de V12 zingen en spelen. Dealer? Munsterhuis in Hengelo. Veel lof voor de service/begeleiding. Groet, Jan en geniet maar van de zon.....
Handbak is niet alleen leuker, maar ook verstandiger! Als die automaat stuk gaat is je 456 afgeschreven namelijk. Mede daardoor zijn automaten ook minder duur.
Da's sterke taal! Dus je wilt zeggen dat een automaat vervangen net zo duur is als de aanschaf van een 456? Of bedoelde je dat niet?
Kijk eens eventjes wie er ongeveer 7000 gezakt is met zijn prijs http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vob2cyyyw4ae
Welkom Hier ! Klopt het dat deze Ferrari in 2005 bij Hessing in be bilt te koop heeft gestaan ? Volgens mij heb ik nog wel ergens een aneloge foto liggen zal ik even thuis op moeten zoeken
Hij staat al maanden voor die prijs te koop en er kan nog meer van af, maar die auto staat al lang stil en er zit geen (onderhouds)historie bij. Dat hij nu alleen voor handelaren aangeboden wordt, is meestal geen goed teken. Wel jammer, want ik vind het een fantastische kleur.
Is conversie naar handbak met een extra pendaaltje mogelijk? Als uberhaupt mogelijk, wellicht ook goedkoper.
Is dat ding uit massief platina gefreesd of zo? Ongelofelijk! Lijkt me wel een leuk projectje - een 456 op de kop tikken die door een kapotte automaat aan de kant geschoven is en daar dan een DSG of zo inbouwen.
Hallo, ik ben Benjamin uit Alicante met 328gts... Kom oorspronkelijk uit Hengelo Sinds 1983 begunstiger van de FCN. Sinds 1997 woonachtig in Spanje Sinds 2003 in bezit van 328 gts Sinds 2007 Family man Hoeveel nederlandse Foreros zitten er in Spanje? Iemand bij mij in de buurt, of allemaal in het zuiden. Image Unavailable, Please Login