Van dat bod van 135.000 geloof ik niks. Bij zo'n auto zit je direct aan 50.000 reparatiekosten, plus dan nog iemand vinden die de boel vertrouwt... Niemand heeft er controle over, behalve de koper.... Er zijn al meer dergelijke truken uitgehaald , op veilingen oa. Deze 599 stond in juni nog in het Radisson Hotel in Spa, om dat weekend mee te doen met de Owner's Days in Francorchamps.
Allemaal jongens van 16 die zo maar iets bieden joh. MP is zonder registratie dus ik kan nu ook zomaar 2 ton bieden. Staat nu op 170 trouwens.
http://cgi.ebay.de/sportauspuff-ferrari-348_W0QQitemZ290277432352QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item290277432352&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Mijn vriendin woont daar in de buurt, dus kwam hier vandaag mee aan. Niet als hilariteit bedoeld uiteraard, ik was ook thuis gebleven Image Unavailable, Please Login
Wij hebben niets met moderne schadeauto's en zeker niet voor dat geld. Gegroet Vander Fields & Bacon Cars
Ik haal altijd dezelfde truuc uit, minuutje of nadat de uitzending is gestart pas beginnen met kijken. Zo heb je tijd genoeg jezelf te voorzien van drinken etc en kun je die onbekende gasten lekker doorspoelen .
Maar laat-ie nou mooi wel de op een na snelste tijd neerzetten, binnen 0,05 sec van JayKay............gauw terugspoelen dus! Ciao, E.
is dit wat? bouwjaar 1983 aantal km 33 vermogen 1 pk koppel onbekend wel een automaat enige niet in schaal 1/1 Image Unavailable, Please Login
de beelden van vandaag Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dit was weer een echte top gear aflevering. Die race met de stadsbussen was actievol hilarisch en de Daytona / powerboat echt goed.
@ Peter, wit is hot Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@ Vu, wat we verder nog zagen @ Dirk, jaja bling bling Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Pieter Ik zie dat Joost het erg goed naar zijn zin had. Die beschilderde dame heeft over 3 jaar een hernia
Je zag ook meteen dat zo'n powerboat echt niet werkt op zee Of je moet helemaal in harnas. Zo te zien waren er gelukking ook nog wat normale auto's in Essen
@Henk, kan geen foto's meer uploaden. PM mij even hoe ik dat weer kan veranderen. Over de standskachel van de buurman weet ik verder niets.
Dat is het tijd om eindelijk eens een silveraccount aan te schaffen voor die luizige EUR 10,00 per jaar Dat kun je ook een plaatje van een kippenbout in de linker bovenhoek zetten.