Tja..door de kredietcrisis haal ik mijn auto maar weer uit de verkoop en ga ik maar een aantal modificties door laten voeren door Alex. Ander uitlaatsysteem met nieuwe sportcats Hyperflow voor een betere sound en doorstroming..."ïk ga toch niet achteruit in het geluid Alex??" "Nee, het zal een beetje meer geluid geven..." Frans
OK, veel dank voor deze behulpzame info. We duiken maar weer de advertenties in. Iemand kennis van oude Rileys? Zitten erg fraaie auto's tussen - ben weg van de Imp, helaas maar weinig van gemaakt. Deze was van Bernie Ecclestone, beetje duur (1.5 ton). Vorig jaar geveild voor bijna de helft. OK - het is niet italiaans, maar vind het een erg fraaie auto. De 9HP, ook uit die tijd, is een stuk betaalbaarder (50k) en ook gaaf. Sportief open bakkie met jaren '30 techniek. Om met Haagse Harry te spreken: Wah willu nog meah? Enfin, we blijven neuzen. Die garage van mij wordt opgeleverd deze week dus ik moet er ook iets in parkeren, nietwaar? Je kunt het ook zien aan de kilometerstand - ze hebben hem onder de 100.000 gehouden omdat echte Ferraris daarboven een stuk waarde verliezen. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
+1! Zeker met dit soort unieke foto's! Edit: ah dan nu wel een foto van een 6C Image Unavailable, Please Login
Lijkt me inderdaad erg leuk om met zoiets te sturen, alleen hoe ? Als de foto geen gezichtsbedrog is, dan kan ik me niet voorstellen dat je je benen onder het stuur krijgt, waardoor je in een soort spagaat moet gaan zitten om hem te besturen.
Merk ALFA ROMEO Handelsbenaming 6C-1750 GRAN SPORT SPIDER Datum eerste toelating 30-06-1933 Datum aanvang laatste tenaamstelling 22-12-2006
Ik heb beroepshalve een dossier waarin zoiets aan de orde gaat komen in een procedure voor de kantonrechter. Kern is: wanneer is sprake van de uitoefening van haar taak en wie bepaalt dat? Mijn inschatting is dat de rechter het feitelijk handelen (dus het verkeersgedrag) van de politieambtenaar zal toetsen aan de algemene beginselen van behoorlijk bestuur die daarvoor in aanmerking komen (met name de zorgvuldigheid) en ook (zij het marginaal) zal toetsen of de beambte in kwestie in redelijkheid had mogen oordelen dat het middel (het gebruik maken van een ontheffing om zo over de tramrails te rijden) gerechtvaardigd was om het doel (assistentie verlenen zonder spoedeisend belang) te bereiken.
Marnix, Let wel, in art. III onder b staat "noodzakelijk", dat betekent dus niet "handig"of "efficient" doch dat betekent zo ongeveer: kan niet anders. Wat mij betreft volle toetsing. Ik kwam ook nog een brancherichtlijn tegen, ook leuk om te kennen. gr., Gijs
Nou, deze bromsnor die hoogstwaarschijnlijk 'legaal' jointjes rookt om zijn beleid te kunnen uitvoeren, was in ieder geval niet bezig met zijn taakuitoefening, dat weet iedereen en Gijs in het bijzonder. Dat is nu eenmaal voorbestemd aan de taakaccenthouder Verkeer. Die email is alleen maar een hielenlikkend gebrabbel naar Gijs ( en terecht!) want hij weet dat hij fout zit. Echter, de bewijslast is moeilijk, zeker als je het tegen het OM moet opnemen. Wellicht ook jouw ervaring. Beetje off topic, sorry..
Hoi Frans, Het is idd beetje crisis her en der, dus gewoon lekker bijhouden, jouw prachtige 355. We zijn gisteren met ons clubje gaan rijden, en er was een schitterende 355 GTS met perfecte kleurstelling, eerste eigenaar en groot onderhoud ( riemen etc...) reeds gedaan. Ook nog 1 jaar garantie erbij en dit voor de schamele prijs van 40K . Hij staat weliswaar voor 45 op de site, maar uit goed ingelichte bron istie voor 40 echte flappies binnen 10 minuten overgeschreven. Ook die mooie daytona seats er in....hmmm...moest me weer even inhouden. Nog één borrel meer en ik had ook weer één mooie auto erbij. http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lnbhmk3znphm Ben dan 's avonds nog even langs de Mc-drive gereden met de 430, altijd leuk om te doen tussen de Seats en golfjes met sound-system Maar blijkbaar hebben de Engelsen ook wat crisis met die Britse Ponden, want dat wijfie wat mij hielp met de Big Mac kwam mij precies een beetje bekend voor....... Image Unavailable, Please Login
Ik heb een maatje die er een heeft (wel erg originele staat) en volgens mij lid is van de nederlandse riley club. Roep maar als je zijn contactgegevens nodig hebt.
Voor de Engelse thee huizen liefhebbers! http://www.autogespot.com/item/2751/gereden-aston-martin-v8-vantage/
Ik ken maar een officiele politie die deze termen waard is: de sjampetters van Lochristi, die ons al 2 PPMeetingen met man en macht bijstaan !
Kijk, het is door deze ongeluksvehikels dat F dan soms nog een bar slechte reputatie heeft.....aiaiai!
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder Daytona seats in een 355 heb gezien, staat goed. @Frans, een 355 is een geweldige auto met 1 van de best klinkende V8's die er bestaat, ben benieuwd hoe die klinkt na de nieuwe ingreep. Helemaal niet verkeerd om er nog even lekker in door te rijden.
Hoe klinkt dat nu binnen? Van buiten helemaal top (en dan bedoel ik niet alleen het geluid) Ps kaart is binnen en alweer op de post, bedankt en wellicht zien we elkaar.
Dirk, wat een prachtige F355... en dan voor 40K ? Het is toch niet te geloven man. Zie dat hij in december 2007 nog een grote beurt heeft gehad van 6,5K. Waar moet dat heen allemaal... zucht En jij hebt die auto nb nog zelf gezien ook... Jammer dat je nieuwe garage nog even niet in beeld is Dirk, hij had er prachtig in gestaan
Hou er wel rekening mee dat de mensen voor de oorlog veel kleiner waren dan nu het geval is, daarom passen wij vaak niet in dat soort auto's. Maar wel gezellig zo samen in een buggy. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
We beginnen ons nou wel serieus zorgen te maken om jouw rijkwaliteiten Tonnie! Die passagier van je ziet er na een ritje uit of hij wel een tikkie meer dan 10 jaar van zijn leven verloren heeft!!
Met ramen dicht hoor je nog wel wat hoor. Zeker als je boven de 3500 toeren komt en de vlinderkleppen open gaan Ben je er ook vrijdag?