Dus dat met dat cententellen was maar een grapje? Je bedoelt dat die 456 allang op Deil 2009 staat te wachten in je garage? Komaan, Alexander, Eve P en st@vn hebben nu toch al de aanzet gegeven, nu moet jij het wel afmaken,me dunkt! Kom op, verras ons maar lekker, Martin! In deze tijd van devaluatie ben je niks met cash! Schud die matras uit en die 2 laatste sokken! En wel in 2008!
Gairo, Concreet is de vraag: Wie heeft er woensdag 17 december tijd om naar de studio's in Hilversum te komen en zijn/haar Ferrari beschikbaar te stellen voor opnamen van 'Ik wed dat ik het kan'? Mijn vraag zou zijn: Weet jij al of ze auto's hebben? Hoeveel auto's hebben ze nodig? Welke modellen? Een eventuele vergoeding of alleen kaarten om de opname bij te wonen? Kroymans kan niet in auto's voorzien? Jeffrey
Gairo, Als "daily driver" staat mijn auto gewoon op de stoep en als het niet de hele dag duurt zou ik woensdag wel gelegenheid hebben. Zou je wat meer info kunnen geven?
@ Gairo: Leuke uitdaging, lijkt me echt wat voor jou! Ik zit voor de buis! Gingen zij ook weg met zulke schone koplampen?
Was met het engelse tuinhuisje, waar de bagger van het spelen in de blubber nog op de zijkant zit. Met de V8 minimaal twee priussen gecompenseerd.
ergens ander op dit forum tegengekomen (niet voor de zwakke maag) http://www.youtube.com/watch?v=6ffskvys9sQ&eurl=http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=94043&highlight=ferrari
Leuk ! -1 nee dat weet ik niet -2 ze hadden het over 10 (maar of dit vast staat weet ik niet) -3 verschillende, veder moeten het straat modellen zijn -4 Dat zal je met hun moeten afspreken -5 Dat weet ik niet. maar ze hebben mij gevraagd of ik kon kijken. Anders moesten ze zelf wat regelen
Gairo, Verwachten ze dat er zomaar 10 Ferrari's uit de lucht komen vallen half december? Een beetje meer info lijkt me toch wel normaal?
Gairo, wat leuk voor je man! Ik ben reuze benieuwd hoe je het eraf gaat brengen en wat ze precies verlangen van de Ferraribezitters. Als er inderdaad wat meer info komt dan wil ik je misschien nog wel behulpzaam zijn en ook met de Ferrari komen. We houden hierover nog wel contact. Je hebt mijn telefoonnummer misschien nog wel. Laat maar eens horen wat je er allemaal nog meer over kunt vertellen.
zei ik ook al het is winter en dat is een moeilijke tijd om dit te regelen. maar voor meer info kun je bellen met hun Maar ik bel ze morgen nog wel of ze meer info kunnen geven Nee elke kleur is welkom
Gairo harstikke goed man. Wij willen wel graag op de hoogte gehouden worden. Gaat jou zeker lukken succes.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dino2010 (mijn pa) is zonet gebanned wegens iets te systematisch en te frequent te posten over z'n PPMeeting n°3 op de UK-Thread! Hij ligt met koorts in bed te janken, ik lach me te pletter! Maar morgen is ie er weer, hij's maar voor 1 dagje "Banned User" xD Saluut! Rafael
Kan natuurlijk echt niet. Ik zag Henkie vanavond 3,5 meter ribbetjes verorberen alvorens hij richting het zachtere vlees ging, even niet beschikbaar dus. Stuurde Simon een PM. Hoe halen ze het in hun hoofd!
Zitten de engelsen ons een PP3 door de neus te boren!!! Schandalig!! Gijs, bedankt voor het sturen van de PM.