Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1450 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Alvast goede reis Onno, en tot snel.

Dat stuur is inderdaad jammer, zou ik wisselen voor een zwart exemplaar, voor de rest wel een prachtige auto.

2. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    mmm...dat witte stuur vind ik niet zo slecht eigenlijk. Als de auto nu in dezelfde staat is als op deze foto's dan zou het wel eens een goede koop kunnen zijn. Wellicht een nadeel om met een privateer te onderhandelen.

Pterps, ik durf zo langzamerhand geen foto meer te plaatsen. Volgens mij lukt het jou ook om van mijn schoonmoeder een lekker w$f te fotoshoppe..

3. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Call me a *****.......maar het witte stuur vind ik juist prachtig staan :rolleyes:

4. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    OK, je bent een *****.

:D :D :D

Onno

5. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Denk die zullen ze toch wel niet inkoppen........wrong :D

6. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Ik vind het echt een schitterende wagen (550 staat sowieso bovenaan mijn lijst), vind het stuur ook niet super, maar daar zou ik mee kunnen leven. Maar ja dat spaarvarkentje hè...

Michiel

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #36232 Hans, Dec 11, 2008
    Last edited: Dec 11, 2008
    Mijn god. Als je bij elke echtscheiding een 430 aan je ex mee moet geven.... Je zou denken dat je na de 168e keer trouwen wel beter zou weten.....

(en mocht je nou denken waar heeft die gek het over: zie de foto's nog maar een keer ;))

8. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #36233 JazzyO, Dec 11, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Het is ook de bovenkant van het dashboard dat het niet helemaal af maakt. Bovendien erg irritant - het spiegelt!

Vindt dit toch mooier (zie beneden). Maar - jullie hebben gelijk, het is en blijft een erg mooie auto - hij stond ook niet voor niets op mijn lijstje!

Onno
    Image Unavailable, Please Login

9. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    #36234 RedMondialTCab, Dec 11, 2008
    Last edited: Dec 11, 2008
    Zeg Onno, Ik was laatst bij Henk van Lith ( ook aanwezig op de PP2 meeting) en deze vertelde dat veel 550 bij de dealers terugkomen omdat de bovenkant van het dashboard erg snel loslaat. Hoe is dat bij jouw 550??

Is het fotobedrog of zie ik hier bij de bovenkant van het dasboardklepje al iets hiervan......

10. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    ... scherp, Hanzi! :D:D:D

11. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Weer eens wat anders dan 'de plaat en zijn verhaal': 'de auto en haar verhaal' ;)

Gr. Martin

12. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Die paarse testarossa is echt een fraaie foto, en heeft vast een mooi verhaal. Een 'vergeten' auto achter gesloten tralies.....mmm kan me er wel een verhaaltje bij bedenken.

13. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Klopt, bekend probleem, en inderdaad is het te zien op deze 550. Dat is overigens niet het dashboardklepje, maar de airbag. Bij mijn auto wordt het ook al wat zichtbaar, op dezelfde plek.

Als het gebeurt op de bovenkant van het dashboard, bij de voorruit, dan moet het hele dashboard er uit. Dure grap.

Onno

14. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #36240 Fumacher, Dec 12, 2008
    Die wagen heeft zeker een verhaal. Deze is namelijk van Sadam of diens zoon geweest. Hier nog 2 foto's waarbij Amerikaanse soldaten ermee op de foto staan.

De 550 van hen is ook erg bekend. Daarvan circuleren deze foto's op het internet --> http://www.leblogauto.com/2007/03/la-ferrari-550-maranello-duday-hussein.html

15. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Mag ik de Miura hebben???

Oh nee, daar pas ik vast weer niet in... :(

16. Maranello2243

Maranello2243 Karting

Sep 21, 2008
    68
    Netherlands
    Full Name:
    Pim
    Was bij mijn 550 ook het geval. Ik heb mij laten vertellen dat dit komt doordat de gebruikte lijm zacht wordt door warmte. Als de auto in de zon staat kan het dashboard erg heet worden zodat het leer gaat krimpen, waardoor je de nietjes gaat zien. Niet mooi. Ik heb het hele dashboard opnieuw laten bekleden bij Henk. Ziet er weer super uit, ik ben er blij mee. Kost een paar centen, dat wel............

Pim

17. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
  18. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    #36244 toto70_0, Dec 12, 2008
  19. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #36245 pterps, Dec 12, 2008
    Klinkt weer als een leuke uitdaging :D Afgelopen jaren al diverse photoshop klusjes gedaan voor andere members, Henkie en Boink vonden dat hun buik in de weg zat, Cor vond de foto van zijn auto mooier zonder zijn vrouw en er staat zelfs een door mij bewerkte foto bij Roel zijn schoonmoeder op de schoorsteen mantel. Meeste lol heb ik toch wel gehad om een verzoek van Franc, die een vriend van hem heeft lopen zieken dat hij zijn vers geimporteerde Saab had beschadigd :D (zie voor en na) De Saab stond tijdelijk bij Franc in de garage opgeslagen en Franc had zogenaamd een proefritje gemaakt waarbij hij zou zijn geslipt.

Vanmiddag ben ik nog even in Hengelo geweest bij Munsterhuis, staat daar weer veel leuks. De California is echt een prachtige wagen wanneer je hem in het echt ziet. Verder stonden er nog een Enzo, 288 EVO, Gele Scuderia en nog veel meer lekkers.

20. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Was het druk, Peter??
    Dit is toch het officiele openings weekend aldaar??

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Was vrij rustig, denk dat het eind van de middag en het weekend een stuk drukker is.

22. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Klinkt goed Peter! Heb je ook foto's gemaakt? Met name van de 288 GTO EVO ;)

23. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
  24. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    @pterps: ik heb gehoord dat je ook in de tuningsbusiness actief bent? Focussen verlagen en dat soort ongein... ;)

Share This Page