Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1451 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    LOL , te leuk!!!!

2. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,222
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Hoe willen ze nu gaan tanken? met een vliegtuig erboven net als in de reclame van de shell een paar jaar geleden?.

http://www.youtube.com/watch?v=RBgjowkNtY8
    :D

3. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey

Hans, de betreffende Miura staat in Athene. De huidige (1e) eigenaar is/was de auto aan het bewaren om met z'n pensioen te restaureren. De foto is al een jaar of 6 oud.

Staat mij mij nog wel op het verlanglijstje de Miura. Erg mooi!!!

Jeffrey

4. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Foto's van PP1 :) Die was ik alweer vergeten ;)

@Vu, geen foto's gemaakt, ik neem aan dat er wel het nodige beeldmateriaal op Autogespot komt te staan, AG was daar 4 man sterk.

5. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Goh, dat jullie dat weten. Er is hier ook geen Ferrari onbekend. Die foto dat ie achter het hek staat, is dat in de zelfde tijd gemaakt als met die 2 amerikanen er in? Enig idee wat ze er uiteindelijk mee gedaan hebben? Net als die 550..?

6. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Jij geen foto's gemaakt? Dat kan jij toch beter dan AG? Tot nu toe nog geen foto gezien op AG. Ik wilde wel graag een voorproefje eigenlijk..

7. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Nee het AG team had een aantal camera's meegenomen dus moet helemaal goed komen, ik moet vanavond ook nog foto's maken.

8. Bart-nega

Bart-nega Karting

Oct 16, 2008
    58
    Hoofddorp
  9. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Pfff

Zit top gear te kijken.

Kan iemand die lui eens vertellen dat de oorlog voorbij en gewonnen is?

Ze hebben een mooie kaart gemaakt van hoe ze een Aston Martin tegen de TGV racen. Staan ook wat mooie vlaggetjes op de kaart. Engelse. Franse, en in België staat toch echt een heel mooi Duits vlaggetje!!! Moeilijk he, drie van die kleurtjes....;)

10. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Waren die strepen nou horizontaal of verticaal!?

11. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Helaas, spijtig, jammer ect.
    Het zit niet mee, ziet er naar uit dat ik vandaag niet kan gaan kijken (sorry Onno e.a.) door het grillige herstel van mijn Hernia. Blijkt allemaal iets "gevoeliger" te liggen dan verwacht....
    Er zijn goede dagen maar ook slechte tot zeer slechte, helaas. Vandaag (of beter gisteren) was er zo een waardoor ik vandaag beter mijn rust kan nemen aangezien de feestdagen voor de deur staan en ik niet "plat" wil op die dagen. (heb wel wat beters te doen :) )
    Mooi balen aangezien het een prachtige dag aan het worden is (zon schijnt hier met een briesje) en ik me zo had verheugd op het zien van de nieuwste Telg, ben echt benieuwd hoe the real thing looks! iedereen is er positief over, toch?
    Het zal moeten wachten, net als op het nieuwe seizoen. Hoeveel dagen is het nog Cor? (jij weet als geen ander hoe het met de dagen zit aangezien jij je vakanties eromheen plant ;) )

@ Henk,
    Heb jij dat foldertje van Der Jagershoff al ontvangen? Geen geld toch, E 575.000,- Echt iets voor jou met je vlam; "voor stellen die willen werken in combinatie met gezond en stressvrij leven in een sprookjesomgeving. Neem aan dat het met het filmpje wel goed komt :)

12. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    zo even wat nieuws van mij;

1. MF was super en heel de familie Dolfijn gesproken, (vertel het ze het nieuws nou Joop)

2. Auto is weer klaar, nieuw uitlaatsysteem + Hyperflow sportcats...nog beter geluid dan eerst+ meer vermogen (Cor, ik heb dezelfde einddemper nou , begint met een F), hou hem maar.

3. ik verlang naar het voorjaar :(

Frans

13. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    JUIST!! Me too! Ben benieuwd naar het geluid van je 355.

14. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@Frans : Er reed net nog een 348 door de straat hier, dus er zijn F-rijders die schijt hebben aan de pekel. :)
    Maar mijn SZ blijft ook lekker binnen staan met dit weer, hoor... Ik vind het zelf ook te koud buiten. :)

Ennehhh.. Heeft Joop iets moois gekocht??? Laat me raden : 550 ingeruild op een ...?

15. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

#36267 Harry-SZ, Dec 13, 2008
    Last edited: Dec 13, 2008
    Die auto's zijn gewoon heel erg bekend en zijn op veel forums langsgekomen.
    Vooral die 550 Maranello, want die is helemaal uit elkaar getrokken door het leger. Die ligt nu in 1000 onderdelen bij 1000 militairen in de kast.
    Karkas en onderblok staan nog daar volgens mij.

Kijk :
    http://www.leblogauto.com/2007/03/la-ferrari-550-maranello-duday-hussein.html

Zonde!

16. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    #36268 Boink, Dec 13, 2008
    Last edited: Dec 13, 2008
  17. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
  18. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Officiele opening van Munsterhuis was zeer geslaagd. De eerste F-chatter persoonlijk ontmoet. Erg leuk. We hebben ons daar o.a. staan verlekkeren aan een aantal Scuderia's. Dus ik dacht, laat ik nog eens kijken wat er op het ogenblik allemaal aangeboden wordt. Nu, dat zijn er nogal wat. Zo kwam ik ook deze twee advertenties tegen die mij zeer bevreemdden. Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is:?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=92578964&origin=PARK

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=92578964&origin=PARK

"What you see is what you get" gaat hier volgens mij niet op, toch?

19. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Euhm...Marc,

Waarom is deze advertentie vreemd ? Ik zie niet 2 Scuderia's maar één en dezelfde, en ik vind'm nog flink aan de prijs ook ;)

20. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Het ontgaat mij ook even wat het issue is.

21. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Zeker weten! De Alfa 6C die er stond was de 1e racer uit de renstal van Enzo. Helemaal origineel heb ik me laten vertellen en doet volgend jaar mee met de Mille Miglia!

22. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #36274 pterps, Dec 13, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Enige tijd geleden heb ik al eens aangegeven dat ik met een nieuw speeltje bezig was voor mijn fotografie, na een jaar denken en zoeken heb ik de constructie eindelijk klaar. Gisteren even testgedraaid en het resultaat bevalt me wel. (ik weet het zo'n rijstracer is niet ieders smaak ;) )
    Hopelijk binnenkort de eerste test met een Ferrari!
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login

23. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Waw Herr Terpstra !!
    Sie machen es wieder Super!!
    Hele blitse foto's. Daar mag je mijn 308 gerust eens voor misbruiken! ;)

Share This Page