We hebben dit indertijd proberen te doen, maar toen had ik alleen magneten, nu kan ik hem gewoon aan je voorruit vast maken. Overeenkomst tussen een skyline en Ferrari's? 4 ronde achterlichten en een hele berg vermogen! (en daar houden de overeenkomst echt op, de skyline is een product van de Nintendo generatie) Image Unavailable, Please Login
en Franc: 1. een van de 2 foto's is geshopt ( zie achtergrond ) 2. een en dezelfde?: de een heeft 3500 km gelopen de ander 0,0 3. De ene aanbieder is nederlands, de ander duits en toch "dezelfde" foto gebruiken. Dus twee aanbieders gebruiken elkaars foto? Dat is normaal?
En het zal zeker niet bij die eerste blijven. Erg fraaie foto's Peter! Ik houd mij warm aanbevolen en sluit graag achter in de rij met wachtenden aan.
Waanzinnig Peter! Ziet er heel goed uit, mag je mijn 308 ook wel voor gebruiken... Oh wacht, heb maar een 307, wishfull thinking... Wil wel een keer getuige zijn van zo'n shoot, dus als je een keer iets hebt, laat maar weten. Michiel
Prachtige foto's Peter ! Wil je iets meer kwijt hoe die tool / constructie in elkaar zit en hoe het werkt? Het resultaat is iig wauw! Als je dat liever voor jezelf houdt kan ik het ook begrijpen he
Ja, gisteren eindelijk weer even BBB uitgelaten. Was gezellig bij Alex - je auto zag er prachtig uit, Franc, en liep als een zonnetje. Munsterhuis was indrukwekkend, en even leuk kennis gemaakt met hun verkopers en natuurlijk Marc (Socciebon). Ik denk dat we nog veel plezier van zijn CS gaan beleven in het voorjaar. Nu in de auto springen om naar Engeland te rijden - we gaan morgen de RBB bekijken en even rijden. Ben benieuwd - er is veel aangedaan. Uiteraard nemen we even foto's. Fred - beterschap jongen! Onno
Veel plezier morgen Onno, ik hoop dat de RBB nu in de staat is die je verwacht. Gaan je met de Bimmer naar Engeland of neem je je BBB mee?
Enjoy de trip naar UK Onno. Lekker met de 550 neem ik aan? Het was leuk Harald en jou gister nog effe te treffen in Oss. Ik kijk uit naar je relaas over de BB. Zal duimen dat het allemaal oke is !
Goede reis Onno! En succes in de UK. Wij gaan zo richting Dronten met de gele en dachten eventueel nog in Muiderberg langs te komen. Moet maar even een andere keer dan....
- motor is nu perfect afgesteld. Loopt echt als een naaimachientje - handrem werkt nu echt. Is overigens een zwak punt van 308. - airco gerepareerd en bijgevuld - nieuwe motor olie - koplampen afgesteld - motor gereinigd. Is nu nieuw! - schokdempers gereviseerd - lekte iets olie bij schakelstang; is nu opgelost met nieuwe rubber - deurscharnieren gesmeerd - bussen achterste draagarmen vernieuwd - algehele controle Het kan zijn dat ik nog wat dingen vergeet.
Veel plezier in Engeland Onno. We wachten met smart op het verslag van de hernieuwde kennismaking met RBB! Boulevard-klaar Gr. Martin
* Peter, ECHT een serie waanzinnige foto's! * plaatjes van eerder dit jaar Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie prenten Fumacher !! Inderdaad zo mooi geworden als je laatst hoopte, Franc ? Ben benieuwd zeg, show us some picca's
Plambo, Roger, en Henkie: http://www.youtube.com/watch?v=P6R3aQi6XZ4 Weet niet of die al een keer voorbij is gekomen?
Dit moet tijdens Italiatrip 1 zijn gemaakt? In zijn omschrijving staat wel Testarossa, en ook die klinkt lekker Roger.
Jongens, waar zijn nou al die fotos van die miljonairsfair ? Heb er geen een gezien ? Ook van Munsterhuis niet... jeetje man... Ik was even 3 dagen in het buitenland. (ja, beetje van die links, kom op zeg...)
bedankt Onno. Heb je de boel wel netjes achter gelaten in Africa? Ben er in gedachte al! Blijft een beetje vreemd, jij komt hierheen en ik kan niet wachten daar te zijn.... Goede (=veilige) reis toegewenst en hopelijk is alles naar je zin. Foto's! Welkom thuis Henk, hoe was het daar? nog sneeuw gezien? Heel Palma ligt onder een laag Nog bij Dirk geweest? Links?! Kijk effe op AG daar staat een pracht artikel.
Sorry, Henk, ik mag er niet meer binnen, ben miljonair af! @Fred, hoe doet je rug het? De Tanzaniaanse zon zal wonderen doen!
Speciaal voor Henk die te lui is om door te klikken Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login