Oef!!! Dan krijgen we tenminste nog wat plaatjes met mooie madammen !!!! Ik dacht dat ze daar ook al op bespaarden!
Hier komt ie nog een keer voorbij. (ander filmpje) http://www.youtube.com/watch?v=_lJlSoui3p8&feature=related
Robin, Ik heb Ferrari's in de regen, in de fik, in de sneeuw, onder puin, onder zand etc etc gezien, maar nog niet eerder onder een laagje ijs!
Pieter, heb jij die EXQI dvd al gezien ? Volgens mij ben jij 73x in beeld geweest, heb er hartelijk om moeten lachen met P.Lambo
Sorry dat het een beetje stil is geweest Druk druk druk, School, Werk, Bezoek aan Munsterhuis (foto's komen nog) Heb donderdag dus nog gebelt, Op dat moment hadden ze al 6 Ferrari's. Veder had ik nog gevraagd naar meer informatie, maar uiteindelijk bleek dat het makkelijker was om telefonies kontakt met ze omdat dit makkelijker communiceren is. Vandaag heb ik ze nog aan de telefoon gehad en ze hadden nu genoeg Ferrari's (om hoeveel het gaat weet ik niet) Ik moet er Woesdag om 13.00 zijn. maar het begint pas om 18.30. Als het goed is wordt het zondag uit gezonden.
Ben benieuwd wat voor moois je onder je handen krijgt Gairo, ik hoop dat ze het je knap lastig maken!! Ouwe F1 auto's enzovoorts, waar je dan het exacte type van op moet noemen
Gairo, Hebben ze je ook al wat spelregels uitgelegd? Hoe lang heb je de tijd per auto? Mag je overal aanzitten?
Nou dat gaat dan wel lukken hoor. Lastigste is nog een 348/TR en 308/328 uit elkaar te houden. De rest is helemaal een eitje volgens mij toch?? Alle straat-Ferrari's van de afgelopen 30 jaar hebben duidelijke kenmerken die je zo kunt voelen. 360 Modena (inlaten etc), F430 (inlaten+achterlichten), F40 (duhh), F50 (ook easy), Mondial (inlaten), 456 en 550 lukt je ook wel. Kortom : we gaan zondag lekker kijken hoe je die 1000 euro binnen harkt!
Gisteren naar de MF business monday geweest. Hier alvast de foto's (genomen met HTC telefoon, sorry fotocamera batterij laad niet meer op). Verslag volgt nog. Mercedes SL is iets agressiever dan voorheen. Dit is de AMG versie. Matte lak is helemaal in. De motorfiets (http://www.engmore.com/home.html) kostte ongeveer 40000 euro. Was wel de mooiste fiets van de beurs. De tanks is geen tank maar helemaal luchtinlaat. Tank zit onder zadel. Geluid schijnt fenomenaal te zijn. Je hoort de luchtinlaat + de uitlaten. Konden ze niet laten horen want ernaast stond ene meneer van Idols zijn verhaal te doen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
2 Leuke mini voor Dirk, alleen geen cabrio, zal wel wat spartaans rijden. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Henk, P. Lambo's meisje heeft me er zaterdag al mee in verlegenheid gebracht in een volle toko. Ik heb het personeel belooft om de DVD in de winkel te draaien, kunnen ze zien dat het wel meevalt!
Ik moet (maar) 5 Ferrari's voelen, waarvan ik er minimaal 4 goed van moet hebben. Veder moet ik alleen de voor kant voelen en vertellen wat ik voel. Dus bij voorbeeld bij een F430: ik voel nu de bumber omdat ik twee lucht in laten voel weet ik dat het een F430 is. Maar dan weet ik nog niet of het een F430 is of een F430 Spider dus dan ga ik nu het dak voelen. voel ik een stoffen kap of geen dak dan is het een Spider voel ik wel een dak dan is het een F430. Dus ik mag alleen de voorkant voelen. Maar heb ik meer nodig om te weten om welke uitvoering het gaan dan mag ik ook het dak voelen.