Ik heb moeten tekenen dat ik niets mag zeggen gingen mij handafdrukken er nog af ? anders kom ik hem graag eens een keertje wassen
Dat is geen verrassing voor mij en ik kan me voorstellen dat je er aan toe bent! Gaat helemaal goed komen met die foto's van je.
Ben benieuwd naar de uitzending De line-up ziet er in ieder geval bijzonder smakelijk uit....gelukkig wel redelijk 'herkenbare' versies, maar goed, enkel op de tast zou het nog wel eens heel erg kunnen tegenvallen IMHO ! @Henkie: Brrrr, kippenvel, wat een feest
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil nog eens !!!!!!!!!! en nog eens !!!!!!!!! Helemaal te gek dit nog eens te zien!
Yeeeeeeeehaaaaaaa! Mooi ook om Peters vlammetjes nog even op te zien lichten als hij net voorbij geschoven komt.... Ik had heeeeeeeel even het idee om vanavond lekker op de bank te blijven zitten. Forget it - ik ga weer naar m'n garage. Dat ding moet af!!!! Ik heb ontwenningsverschijnselen....
Nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer gekeken. Ik zit helemaal te bibberen hier man. Lichtjes kwijlend. Pupillen wagenwijd open, als een drugsverslaafde na een shot. Verslaafd aan de adrenaline, vermengd met benzinedampen, de geur van 15W50 en eaux de mixture riche. Gooi daar het orgastisch auditief genot bij en blus het af met een beleving van het doorkrijgen van elke zandkorrel die op de weg ligt via stuur en achterwerk, en deel dat met een geweldige groep vrienden, en ik ben klaar voor een dwangbuis! Jongens, wanneer gaan we weer???? Wat een hobby! En dan te bedenken dat er mensen zijn die liever tuinieren. Of wandelen. Of breien. Postzegels verzamelen schijnt ook een enorme kick te geven. Het gaat niet goed met me jongens. Ik heb m'n shot nodig. Help!
Dit was de "oefenopstelling" vlak voor dat de opnames begonnen. Uiteindelijk was de opstelling iets anders. Ik zal niet alles verklappen. Gairo gun ik de primeur als de uitzending 4 januari is geweest. Maar het is zeker de moeite waard om te gaan kijken.
Leuk dat je het mooi vind. Ik ben al weer een hele tijd met de Italia dvd bezig. Niet dat het zo heel bijzonder is, maar worstel je maar eens door 12 dig.video tapes heen x 12GB per stuk. Daarvan zijn er 9 op de kop gefilmd, dus die moesten eerst omgedraaid worden etc etc. En dan alle leukere stukjes eruit halen. Momenteel heb ik 418GB in gebruik, en dat wordt nog meer. En dat voor een dvdtje straks van 4,3GB
Om alvast in de stemming te komen: http://nl.youtube.com/watch?v=vpq1_AphUSY&feature=related (de muziek, niet die crash )
What a way to die! In een tunnel, in een Miura.... We zullen er maar van uitgaan dat het wrak geen echt was..... hoop ik.
Ha.. jij zag mijn regel nog over dit Matt Munro nummer voordat ik de post editte Weet je hoe lang ik heb moeten zoeken naar dit nummer (als mp3 op mijn harde schijf dan) @Hans De dame bij Lambo vertelde ons vorig jaar dat het gewoon een echte was. Dat was toen het goedkoopste.
Tsja Frans, volgens mij zijn we niet de enigen. In het 308 forum wist iemand het wel aardig te verwoorden: Imagine being married to a supermodel and not f****** her. That's what it is to own a Ferrari and not driving it....
Toeslaan ... toeslaan voor het te laat is .. het is een echte.. PLEASE BE AWARE THAT WITH SO FEW GENUINE RHD EVER BEING MADE BY FERRARI AND NONE FOR A DOZEN YEARS OR MORE, AND AS THIS ONE, IS AS I KNOW OF, BEING THE ONLY ONE IN THE WORLD, IT MAY BE A LONG TIME BEFORE IT IS EVER AVAILABLE FOR SALE AGAIN, IF EVER, SO WITH THE HUGE INTEREST OF OVER 800 VISITS IN UNDER 2 DAYS, (over 1200 now, in 3 days)AND MANY MANY WATCHERS, PLEASE CONTACT ME ASAP TO VIEW THE VEHICLE BEFORE SOMEONE ELSE BEATS YOU TO IT AND BUYS IT! http://cgi.ebay.co.uk/1986-FERRARI-RED-F355-BODY-BLACKBIRD-HAYABUSA-FIREBLADE_W0QQitemZ320325059132QQcmdZViewItemQQptZAutomobiles_UK?hash=item320325059132&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A7%7C39%3A1%7C240%3A1318 Gr Walter ;D