Dan is dit ook nog wel een leuke om te hebben: http://www.bol.com/nl/p/dvd/le-mans/1002004000086737/index.html#product_overview In de film zitten echte opnamen van de 1970 LeMans van cameras op/in een Porsche 917. Weinig verhaal, veel race GULF Porsche 917 vs Ferrari. (staat in delen ook op youtube) Fantastich die belden van Lemans 1970. Mensen langs en op de baan..... Hoezo veiligheid..... Trailer: http://nl.youtube.com/watch?v=Ls08-F6I5Ss (let even op de eerste tekst. ) (Racing is important to men who do it well. Racing, It is Life. Anything the happens before or after is just waiting......... ) Deel 1:http://nl.youtube.com/watch?v=25Hg7oYMtpQ&feature=related
Lekker gedrongen, zo'n 911 in 4:3. Lijkt net Sally van Cars zo... (morgen eens lekker filmpje kijken zo, thanks Jef voor de link)
Volgens mij was die het inderdaad. Dankjewel! Geweldige film. Leuk om ze bezig te zien met die Mini'tjes door de drukke stad. Vele malen beter dan die slappe remake die een paar jaar geleden gemaakt is... Hihi, zal dat plastic daar tegen bestand zijn..? Gr. Martin
Laat ik je geruststellen, bij 50 sturen ze je een proefnummer van de "midi" ipv. FERRARI-world. @Joost, foto's zijn aangekomen. 5 januari komen we weer bij elkander. De Stapelbakker is geregeld voor 16 mei 2009 en het routeboek van de FCN komt mijn kant toe.
Lekker tijdstip cvdzijden . Vandaag (of naja eigelijk gister) voor het eerst in mijn leven in een echte platgeslage 997 Carrera S gereden (met handbak natuurlijk). Kan niet ontkennen dat het toch een erg leuke auto is, vooral als je die uitlaat in de *herrie* stand zet. Al kan ik me na dit ritje wel heel erg goed voorstellen waarom mensen een GT3/GT3RS kopen aangezien zo'n std Carrera/Carrera S eigelijk maar een "watjes" bak is . Hij is gewoon comfortabel, zelfs mijn moeder zou er zo in 1x mee wegrijden en tot de 3000rpm gebeurt er weinig spannends. Qua rijsensatie doet de S2000 eigelijk helemaal niet onder, op het detail na dat je met zo'n 911 gewoon sneller aan de 160 zit .
Sorry man, nog van harte. Ik had effe niet door dat ik je op je verjaardag belde. Je was nog bij Cor langs geweest? (om een zeker spoiler af te gooien ) of verklap ik nu iets??? Fred
Bedankt voor de felicitaties Cor staat nu in zijn schuur te zagen en te lijmen om een 355 bumper op maat te maken Welke lens is het geworden?
Ik ben wel aan het werk maar niet in mijn garage Als zo'n spoiler bij mij in de buurt komt, wordt het rigoreus een brandstapel, neem dat van mij aan !!! En ik heb als niet-bierdrinker niet eens kratjes om de wielkasthoogte af te meten!! Nee , deze kan meteen aan mijn deur voorbijgaan hoor!!
Canon EF 70-300mm f/4.5-5.6 DO IS USM s Werelds eerste zoomobjectief met een DO element, met compacte afmetingen, gering gewicht en perfecte beeldkwaliteit. ga er komende 2 weken mee spelen
Wat is een DO element? Als je betere foto's wil, is het dan beter om in een lagere f-waarde te investeren? Ik ben aan het kijken naar objectieven met f2.8 over de hele zoomrange. Zijn nog redelijk betaalbaar (Tamron 17-50 en Sigma 70-200).
Klinkt goed Fred! Het is een enorm bereik zo tot 300 mm, dat wordt veel wildlife fotograferen @ Bigo: De toepassing van een nieuw drielaags DO element maakt het objectief niet alleen snel, maar zorgt ook voor ongeëvenaarde imaging prestaties. Het DO element wordt gecombineerd met normale refractie-elementen om voor kleur aberratie te compenseren. Dit niveau aan correctie van kleur aberratie was in het verleden alleen mogelijk door gebruik te maken van fluorite elementen of UD (Ultra-low Dispersion) lenzen. Het resultaat is een perfecte beeldkwaliteit en een zeer compacte behuizing. Kort vertaald komt het er volgens mij op neer dat het het afbuigen van licht tegen gaat...... Investeren in een lage f waarde is zeker de moeite waard, door de grote opening van het diafragma kan je met een kortere sluitertijd fotograferen dan bij bijvoorbeeld een f van 4.0. Dus bij minder licht kan je nog steeds fotograferen zonder flitser. Ik zou overigens voor de Sigma gaan. Ik heb zelf ook een sigma, de 10-20 mm en ben zeer te spreken over de kwaliteit, voelt erg degelijk aan.
Hoi Peter, Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, natuurlijk ben ik weer eens te laat, maar dat komt omdat ik al een hele week in en tent aan de brievenbus bivakeer vooraan de oprit. En daar heb ik geen wifi, kan dus nie game nie Ben nou maar weer binnen komen liggen, want nog steeds geen DVD en in't weekend komt hier sowieso geen post ...snik
Zo heer Terpstra; ik begrijp dat u de jaren dertig nu ook achter u gelaten heeft? Gefeliciteerd nog jongen.
@Roel: Russ (SNJ5) zit momenteel in Duitsland, ergens in Rammstein geloof ik, en vroeg zich af of wij ergens in Januari zin en tijd hebben om eens bijelkaar te komen. Hij vroeg ook of wij een beetje bijelkaar in de buurt wonen. Voor iemand uit Texas is 1:45 uur natuurlijk niet veel, dus ik heb maar ja gezegd Nou kan ik het weekend van 10/11 en van 24/25 januari. Zin en tijd om iets op te zetten? Kan wat mij betreft ook wel in vlaaienland....
Dirk, geduld zal worden beloond. Misschien hebben ze de DVD meegegeven aan een postbode die op bedevaart naar Santiago de Compostela aan het lopen is. Loopt hij die "laatste" km's nog even door naar jou brievenbus. http://www.tweevoeter.nl/santiago.php Jeffrey