Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1458 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    #36426 Spyker 007, Dec 19, 2008
    Last edited: Dec 19, 2008
    Dan is dit ook nog wel een leuke om te hebben: http://www.bol.com/nl/p/dvd/le-mans/1002004000086737/index.html#product_overview

In de film zitten echte opnamen van de 1970 LeMans van cameras op/in een Porsche 917. Weinig verhaal, veel race GULF Porsche 917 vs Ferrari. :D
    (staat in delen ook op youtube) Fantastich die belden van Lemans 1970. Mensen langs en op de baan..... Hoezo veiligheid..... ;)

Trailer: http://nl.youtube.com/watch?v=Ls08-F6I5Ss (let even op de eerste tekst. ;))
    (Racing is important to men who do it well. Racing, It is Life. Anything the happens before or after is just waiting......... :D:D:D:D:D:D)

Deel 1:http://nl.youtube.com/watch?v=25Hg7oYMtpQ&feature=related

2. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Tsja, niet voor niets souvlaki he? :D:D

@pterps: van harte kerel!

Ciao, E.

3. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    Gefeliciteerd Peter !

4. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Net op tijd van harte Peter.

J&O

5. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Lekker gedrongen, zo'n 911 in 4:3. Lijkt net Sally van Cars zo... ;)

(morgen eens lekker filmpje kijken zo, thanks Jef voor de link)

6. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,244
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Volgens mij was die het inderdaad. Dankjewel!

Geweldige film. Leuk om ze bezig te zien met die Mini'tjes door de drukke stad. Vele malen beter dan die slappe remake die een paar jaar geleden gemaakt is...

Hihi, zal dat plastic daar tegen bestand zijn..?

Gr. Martin

7. Massarroni

Massarroni Formula Junior

Dec 8, 2007
    295
    Aalst (GLD)
    Full Name:
    Walter Massarroni
    Graag gedaan ..nekschot-party is ingepland ;)

@ Peter hier ook gefeliciteerd.

Gr Walter

8. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,137
    The Netherlands
    kan het nog...peter van harte.... 40 is een mooie leeftijd ;)

Frans

9. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ik wou het er niet inwrijven... (ook ;)) Peter, gefeliciteerd :D

10. pieter hol

pieter hol Formula Junior

May 10, 2007
    574
    olanda
    Full Name:
    pieter
    Laat ik je geruststellen, bij 50 sturen ze je een proefnummer van de "midi" ipv. FERRARI-world.

@Joost, foto's zijn aangekomen. 5 januari komen we weer bij elkander. De Stapelbakker is geregeld voor 16 mei 2009 en het routeboek van de FCN komt mijn kant toe.

11. cvdzijden

cvdzijden Formula Junior

Jan 7, 2006
    570
    Numansdorp, HOLLAND
    Full Name:
    Christiaan
    #36436 cvdzijden, Dec 19, 2008
    Last edited: Dec 19, 2008
    @ Peter. Helaas net te laat.. Maar als nog GEFELICITEERD!!! :D Fijne dag gehad? :)

12. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,224
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Lekker tijdstip cvdzijden ;).

Vandaag (of naja eigelijk gister) voor het eerst in mijn leven in een echte platgeslage 997 Carrera S gereden (met handbak natuurlijk). Kan niet ontkennen dat het toch een erg leuke auto is, vooral als je die uitlaat in de *herrie* stand zet. Al kan ik me na dit ritje wel heel erg goed voorstellen waarom mensen een GT3/GT3RS kopen aangezien zo'n std Carrera/Carrera S eigelijk maar een "watjes" bak is ;). Hij is gewoon comfortabel, zelfs mijn moeder zou er zo in 1x mee wegrijden en tot de 3000rpm gebeurt er weinig spannends. Qua rijsensatie doet de S2000 eigelijk helemaal niet onder, op het detail na dat je met zo'n 911 gewoon sneller aan de 160 zit :D.

13. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Sorry man, nog van harte. Ik had effe niet door dat ik je op je verjaardag belde. Je was nog bij Cor langs geweest? (om een zeker spoiler af te gooien :D :D ) of verklap ik nu iets???

Fred

14. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Bedankt voor de felicitaties :)

Cor staat nu in zijn schuur te zagen en te lijmen om een 355 bumper op maat te maken ;)

Welke lens is het geworden?

15. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Ik ben wel aan het werk maar niet in mijn garage :):):)

Als zo'n spoiler bij mij in de buurt komt, wordt het rigoreus een brandstapel, neem dat van mij aan !!!
    En ik heb als niet-bierdrinker niet eens kratjes om de wielkasthoogte af te meten!!:D:D:D:D

Nee , deze kan meteen aan mijn deur voorbijgaan hoor!!

16. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Canon EF 70-300mm f/4.5-5.6 DO IS USM

’s Werelds eerste zoomobjectief met een DO element, met compacte afmetingen, gering gewicht en perfecte beeldkwaliteit.

ga er komende 2 weken mee spelen :)

17. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,152
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Wat is een DO element?

Als je betere foto's wil, is het dan beter om in een lagere f-waarde te investeren? Ik ben aan het kijken naar objectieven met f2.8 over de hele zoomrange. Zijn nog redelijk betaalbaar (Tamron 17-50 en Sigma 70-200).

18. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Klinkt goed Fred! Het is een enorm bereik zo tot 300 mm, dat wordt veel wildlife fotograferen :)

@ Bigo:

De toepassing van een nieuw drielaags DO element maakt het objectief niet alleen snel, maar zorgt ook voor ongeëvenaarde imaging prestaties. Het DO element wordt gecombineerd met normale refractie-elementen om voor kleur aberratie te compenseren. Dit niveau aan correctie van kleur aberratie was in het verleden alleen mogelijk door gebruik te maken van fluorite elementen of UD (Ultra-low Dispersion) lenzen. Het resultaat is een perfecte beeldkwaliteit en een zeer compacte behuizing. Kort vertaald komt het er volgens mij op neer dat het het afbuigen van licht tegen gaat......:D

Investeren in een lage f waarde is zeker de moeite waard, door de grote opening van het diafragma kan je met een kortere sluitertijd fotograferen dan bij bijvoorbeeld een f van 4.0. Dus bij minder licht kan je nog steeds fotograferen zonder flitser. Ik zou overigens voor de Sigma gaan. Ik heb zelf ook een sigma, de 10-20 mm en ben zeer te spreken over de kwaliteit, voelt erg degelijk aan.

19. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hoi Peter,

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, natuurlijk ben ik weer eens te laat, maar dat komt omdat ik al een hele week in en tent aan de brievenbus bivakeer vooraan de oprit. En daar heb ik geen wifi, kan dus nie game nie :D
    Ben nou maar weer binnen komen liggen, want nog steeds geen DVD en in't weekend komt hier sowieso geen post ...snik :(

20. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,152
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Jammer, ik had gehoopt dat het iets te maken had met Do de zangeres...;)

p.s. nog proficiat

21. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Zo heer Terpstra; ik begrijp dat u de jaren dertig nu ook achter u gelaten heeft?
    Gefeliciteerd nog jongen.

22. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    @Roel: Russ (SNJ5) zit momenteel in Duitsland, ergens in Rammstein geloof ik, en vroeg zich af of wij ergens in Januari zin en tijd hebben om eens bijelkaar te komen. Hij vroeg ook of wij een beetje bijelkaar in de buurt wonen. Voor iemand uit Texas is 1:45 uur natuurlijk niet veel, dus ik heb maar ja gezegd :)

Nou kan ik het weekend van 10/11 en van 24/25 januari. Zin en tijd om iets op te zetten? Kan wat mij betreft ook wel in vlaaienland....

23. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Je moet niet alles geloven wat Frans zegt ;) Ben gisteren 33 geworden, vind ik al oud genoeg!

24. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    #36449 Spyker 007, Dec 20, 2008
    Last edited: Dec 20, 2008
    Dirk, geduld zal worden beloond. ;)

Misschien hebben ze de DVD meegegeven aan een postbode die op bedevaart naar Santiago de Compostela aan het lopen is. Loopt hij die "laatste" km's nog even door naar jou brievenbus. ;) :D:D
    http://www.tweevoeter.nl/santiago.php

Jeffrey

Share This Page