Ohh wat mooi!! Bedankt voor deze geweldige beelden Tom!
Wat een geweldig exemplaar Tom! Ik hoop dat het gaat lukken bij Viva Italia, ik wil hem wel in het echie zien Veel plezier ermee! (Understatement of the year nog even op de valreep )
Prachtige wagen zeg! Dit stimuleert mij om volgend jaar naar Assen te komen. Is het toevallig de gele Lusso met de Italiaanse streep?
Tom, ontzettend bedankt voor de foto's, wat een geweldige auto. @allen - Ik ben vandaag aan mijn eerste Photoshop projectje begonnen. Gelijk maar iets moeilijks geprobeerd.... Ben redelijk tevreden! Pterps, ontzettend bedankt voor de tips! Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Als ik wist dat je zo'n snelle leerling was had ik wat minder prijs gegeven Onno En jij bedankt voor de onvergetelijke rit in je 550 afgelopen september! Het eindresultaat ziet er heel netjes uit!
Kan me nog herinneren meneer samen met zijn eega een lift gegeven te hebben tijdens de 'Ferrari 60' Celebrazione. Gr. Martin
Hier nog een paar fotos van ons bezoek aan de Goodwood Revival race. SUPER evenement, ben overal al geweest o.a. paar keer Le Mans Classic, maar dit is echt de allerbeste! Oke de Monterey Historics in teken van Ferrari in 2004 was ook zeer bijzonder. Tom Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ha Onno, Weer op de thuisbasis aanwezig. Het blijft natuurlijk een moelijk verhaal dat Photosjoppe. Maar met tips van "de Meester" gaat het enigzins. Nu de boom we die er zo pontificaal achter staat. (vergeet de achterruit niet). Gr. en prettige dagen. Joost