ja dat was even een gevalletje van 'even apeldoorn bellen' Ja zo'n DBS is natuurlijk niet te vergelijken met een ferrari, twee totaal andere stijlen die toevallig allebei schitterend zijn alle geruchten en verhalen worden dan toch steeds concreter http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/2879358/___Geheime_deal_Alonso_met_Ferrari___.html?p=7,2
Ik hoop het niet, dan kijk ik nooit meer. Peter, ik heb die kalenders nog niet betaald. Morgen duik ik weer in de administratie/telebanking. Doe ik meestal als de stapel 10cm wordt. Excuses. Ik zie je straks...
Je bent niet de enige Henk, in totaal moeten er nog 9 stuks betaald worden Tot straks, ik begin alvast met voorgloeien.
@heren Vanavond komt TopGear met een vreemde special, weet niet of dat wat is, maar...... daarna om 22:00 komt er op dezelfde BBC2 een Mille Miglia special/documentaire van een uur. Wellicht even in de gaten houden. Zal geen flutprogramma zijn op een dergelijk tijdstip.
Het is me niet duidelijk of er ook een monteur wordt "meegeleverd": http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vygkspal3ppi
Gents, even een verzoekje voor wat advies. Zoals een aantal van jullie weet, heb ik mijn Giulia Spider te koop staan op autoscout24.nl Voor de geinteresseerden: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ldtxptqcnw2t Gisteren heeft een Fransman gereageerd met het volgende bericht; bonjour Mr j'ai vu votre annonce et votre voiture m'intérèsse. j'aimerai savoir si elle est toujour d'actualité. si oui, faite moi parvenir quelque photos reçentes du vehicule. cordialement Daarop schreef ik in mijn beste Frans het volgende: Bonjour monsieur, Merci beaucoup pour votre reaction a ma annonce. Ma spider est toujours a vendre. Tous les photos que vous avez vu sont des photos recentes. Ma spider est exactement comme vous voyez a autoscout24. Si vous avez encore des questions, s'il vous plait n'hesitent pas de poser ces questions. Cordialement. Vanmiddag komt hij terug met de volgende boodschap: Monsieur, Je vous réitère mon intéret pour votre voiture et je veux vraiment l'acheter rapidement car je suis en cote d'ivoire pour des raisons professionnelles et j'en est besoin pour mon travail. Je souhaite payer par virement bancaire et quand vous aurez reçu votre argent alors je contacterais une société de transport pour récupérer la voiture à votre domicile et signer tous les papiers. Si vous ètes d'accord merci de me le faire savoir. J'attends de vos nouvelles au plus vite. Cordialement Het klinkt bij mij niet helemaal in de oren dat het allemaal juist is; geen vragen over de auto (tekst op autoscout staat in het NL dus dat zal ie niet begrijpen), komt niet kijken, heeft grote haast, etc). Echter, hij biedt aan vooraf te betalen via bankopdracht. Wie kan mij wellicht advies geven waar op te letten, welke voorzorgsmaatregelen te treffen, etc ?
Wat ze tegenwoordig al niet uit een diesel weten te halen: Brandstof: Diesel Vermogen: 597/812 (kW/pk)
Apart inderdaad: foto's genomen bij een Ferrari dealer aan de tegels en de raamsticker te zien. Totaal geen info over de auto... Mmm, apart...
Als het geld op de bank staat voordat hij langskomt, hij identificatie ( paspoort ) meeneemt en de auto niet meer op jouw naam staat als je hem uitzwaait dan zie ik niet veel problemen meer.
Thx Marc. Dat dacht ik dus ook precies zo. Maar zijn aankoop gedrag vind ik toch een beetje opvallend. Vandaar dat ik me afvraag in hoeverre bijvoorbeeld het bedrag nog teruggehaald kan worden. Of dat er ergens andere adders onder het gras zitten ergens.
Nee Franc, het geld kan niet zonder overleg weer van je rekening gehaald worden. De bank zal dan contact met je opnemen. Ik heb zo'n akkefietje al eens gehad ( niet met auto ). Dus eenmaal op je bank, geld van jou ( juridisch ligt het iets genuanceerder uiteraard)! Pas geleden had een collega zijn Mini ongezien ( letterlijk, geen foto's , alleen tekst ) voor 28000 euro verkocht. Geld stond op de bank en twee dagen later komt de koper de auto ophalen. Zulke kopers zijn er echt...
Kennelijk is dit door 1 of andere tiener online gezet. Als je nog een sterk verhaal wilt lezen, moet je hier eens kijken Marc: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=217231 Het gaat over een Enzo die al 5 jaar in Libanon "vast zit". Deze auto kan bevrijd worden met de hulp van een jongeman/ tiener genaamd ZiadR. Ik vond het hele topic erg vermakelijk. Gr. Vu
Gairo, Kwaliteitsfoto'sl! Goed dat je de moeite neemt om ze hier te zetten. Wordt door mij zeer gewaardeerd De shot van de luchtsleuf van die California is erg fraai. Heb je ook foto's van de GTO Evoluzione? Die stond daar (als het goed is) ook. Gr. Vu
Thx jongens. Ik ga hem toch nog een mailtje sturen met een aantal vragen over het hoe en waarom. Eens zien wat ie daar op zegt. Ik houd jullie op de hoogte.
Franc> altijd contant laten betalen! Geld overmaken met bankwire is riskant..kan ook weer teruggeboekt worden. Frans
Niks nada doen helemaal niet op reageren zelfs, deze mensen zijn uit op gegevens. Heb het zelf ook meegemaakt toen mijn auto erop stond. Het is een veel voorkomend probleem bij autoscout. Meestal zijn ze uit op een idd vooraf betalend bedrag die ze na ontvangen weer terug nemen maar dan wel de auto hebben.
Heb in vogelvlucht dit draadje gelezen maar het is me niet ondubbelzinnig duidelijk dat ie een grapje maakt. De moderatoren laten het gewoon gebeuren en Z. heeft zijn tel nummer achtergelaten. Waaruit blijkt dat dit een grap is?
Nou Frans, dat lijkt mee stug. Een bank die vrolijk geld zonder toestemming van mijn rekening afhaalt?