Kijk een beetje uit voor (meestal) Nigerianen die dit soort praktijken uitvoeren.!!! Vandaar ook het Frans , denk ik....
In Nigeria spreken ze Engels, Cor... Franc - ik heb al meerdere geruchten gehoord dat het mogelijk is geld van je rekening te krijgen met alleen je bankgegevens. Als ze maar genoeg van je weten kunnen ze het heel overtuigend maken. Het is zelfs een vriend van mij gebeurd - zijn Zwitserse rekening (hij werkt daar) was geplunderd door een fax met een overboekingsinstructie naar Dubai of zo. Het feit dat de handtekening nergens op leek was kennelijk geen belemmering voor de bank het bedrag gewoon over te boeken. Mijn vriend heeft zelfs een rechtszaak aan moeten spannen om het geld terug te krijgen, niet zeker of dat ook gelukt is. Het lijkt erop dat dit daar ook om te doen is. GEWOON ABSOLUUT NIET DOEN! Zeg maar dat je alleen aan liefhebbers verkoopt die de auto persoonlijk komen inspecteren. Onno P.S. Ze ziet er overigens prachtig uit!!!
@ Franc, Lees dit ook even door, blijkbaar zitten deze bende's op elke site waar auto's verhandeld worden... http://www.pistonheads.co.uk/sales/warnings.asp Sterkte, Dirk/Marbella
Pieter, In wit is hij ook mooi maar dit doet wel heel veel pijn. Wat een stelletje amateurs zeg. Gisteren is de DB9 (dichte versie) op pad geweest. Gr. Joost
@ franc ik heb zoiets ook een paar jaar geleden gehad toen ik mijn boot in de verkoop deed. Uiteindelijk (gelukkig) niets mee gedaan.... En gewoon face 2 face verkocht en betaald met cash..
@Onno: Jouw BBB heeft metallic lak toch? Weet je het kleurnummer toevallig (anders dan "een speciale P****** lak"). Ben de britse pond goed in de gaten aan het houden en verkies metallic toch boven gewone lak...
Ik overweeg het sterk ja. Zelfde als jij gedaan hebt - bare metal, dan weet je tenminste wat er onder zit en waar je aan toe bent. En aangezien ik toch een paar plekjes heb die aangepakt moeten worden, dan kan ik het net zo goed maar meteen helemaal doen, in plaats van lokaal oplappen. En als we dan toch aan het spuiten slaan, dan liever metallic dan die ellendige zachte normale lak. Eén ethousiaste vogel en je hebt lakschade, en waag het niet weg te poetsen met een normale doek, want dan heb je om je lakschade heen nog tien miljoen krassen ook. Ik heb altijd een hekel gehad aan gewone lak. Niet aan mij besteed. Ik sleutel liever dan dat ik poets
Mooi, mooi, mooi Hans! Groot gelijk! Ik begrijp als geen ander wat je bedoelt. Maar gaat ie dan wel klaar zijn in mei ?
Ik moet ze nog gaan bellen, dus het is wat vroeg om wat te zeggen, maar mijn idee zou zijn om het project dan NA de Italië trip te doen. Heeft dan wel consequenties voor de beschikbaarheid van m'n autootje gedurende de zomermaanden, maar goed, dat moet dan maar. Overigens is de pond bijna gelijk aan de euro op het moment....
Hoe ingrijpend ga je het laten aanpakken? Zelfde manier als ik het deed, of ga je interieur, motor, onderstel, etc demonteren?
Met een reserve ros in de stal (ik weet het... klinkt heel erg denigrerend, maar dat is absoluut niet zo bedoeld ) is dit natuurlijk wel het moment om het aan te pakken. Het betekent uiteraard wel dat je Ivon af en toe lief aan moet kijken, maar dat doe je volgens mij toch wel ... Waar een klein opknapbeurtje al niet toe kan leiden...
Onderstel ligt er nu al onderuit. Dat doen we niet nog een keer Zelfde manier al jij: Auto blijft op z'n wielen staan en interieur blijft erin zitten. Glaswerk gaat er wel uit, en auto helemaal kaal. Maar goed, wat ik zei: eerst maar eens wat telefoontjes doen met ze, kijken of het klikt, en of ze alle goede antwoorden hebben op al mijn verkeerde vragen... En ja Bob, het is wel een luxe situatie, zo met nog een paardje in de stal. Maar toch.... het paardje van jezelf of het paardje van een ander - hoe close dan ook - is toch wat anders...
Hey Hans, ik moet natuurlijk wel de enige Ferrari met Porschelak blijven! Op het stickertje staat "Porsche Nacht Blau 39c". Weet niet of dat helpt. Onno
Dat zal wel helpen ja. Leek me nou juist wel geinig om de twee blauwe beesten ook dezelfde kleur te geven Maar hij is metallic, toch? Edit: Ja: 39C http://www.911c1.de/porsche/Technik/farben/farbcode_blau.htm zegt: nacht-blau-metallic 1990-2002
We krijgen de groeten van Mike Vu, HOW YA DOIN'? Tell all the guys in Rotterdam that Mike from Kuwait says 'Hi!' Happy New Year.... Mike in Kuwait
Iemand gisteren de docu gezien op BBC-2 om 22.00 uur. Was geweldig om te volgen.... De man in kwestie was een ervaring met een maserati rijker en een hele boel centjes lichter...(motormankement)
Ja, heb ik gezien. Prachtige relaas. Moet toch wel een enorme ervaring zijn om zo aangemoedigd, toegejuichd en begroet te worden door zoveel enthousiaste mensen. Lijkt me echt heel gaaf om dat eens te doen. En dat kan, want het vindt op de openbare weg plaats, dus je kunt daar gewoon tussen rijden. Moeten we echt eens doen. En die vent van die Maserati.... oef, die had heel zwaar geinvesteerd en vlgs mij nog geen 200km gereden tot de motor het voor gezien hield. Vreselijke ervaring.
Je zou tentijde van de 2009 Mille Miglia maar in Italië zitten......... Vond leuke Ferrari tijden de Mille Miglia fimpjes: http://nl.youtube.com/watch?v=p6gNBankJ3E http://nl.youtube.com/watch?v=yCVYD_45m84&feature=channel Beeldhouwwerken!!!!
Crashes in de 70-er(?) jaren op de Ring. D'r rolt er zelf een uit z'n auto!! Niks ernstig, wel leuk om te zien. http://nl.youtube.com/watch?v=0pp92Aa_C8g&NR=1