Ik had TopGear opgenomen en zag tot mijn verrassing dat er nog een stukje van dat programma achteraan kwam. Maar ja, toen was de opnametijd verstreken. Ik hoop dat er nog ns een herhaling komt, want het begon veelbelovend.
Natuurlijk heb ik het opgenomen met de DVD recorder op HQ. Ik zei toch hier dat dit programma zou komen??!! Ziet er goed uit met aardig wat Vintage en lokatiebeelden. Leuk ! Mail mij de adressen maar....
Trof ik in een mailbox, kon er wel om lachen, weer een goede vriend die ik wat minder spreek, maar mij kennelijk niet vergat: Beste Gijs, Je betaalde toegang voor "Bronze" verloopt binnenkort.Als je voor automatische verlenging hebt gekozen, ontvang je binnenkort een rekening. Heb je niet voor automatisch verlengen gekozen, ga dan naar: http://f*********/subscriptions.php Als je je abonnement niet wenst te verlengen, dan wordt dit verwijderd. Met vriendelijke groet,F*********
Wat zijn eigenlijk de voorwaarden om aan een Mille Miglia te kunnen meedoen, behalve dat je een klassieker moet bezitten? Wordt je daar voor gevraagd of zit er een mega prijskaart aan vast?
In deze reportage volgen ze iemand van begin tot het eind. Iemand wiens droom het altijd is geweest om mee te doen. Hij vindt via een Maserati dealer een co-pilote die ze op vaardigheden gaan controleren. Zij rijdt in een oudere 911 in een of andere raceklasse. Als je het wilt zien moet je mij je adres maar geven. [email protected] *edit Net nog een keer helemaal gekeken, het is een engelse topkok van tv James Martin (foto) die zijn droom waar maakt met deze 1948 Maserati A6GCS. (GBP 850,000.00) Deelname aan de Mille Miglia 2008. Wellicht hebben wij hem nog voorbij zien komen Image Unavailable, Please Login
Peter, hierbij mijn grote dank voor het thuisbezorgen van de kalender. Helaas was ik zelf niet aanwezig, maar zoals ik begreep van Sonja ben je gastvrij ontvangen. De kalender is schitterend!! Ik ben blij dat ik deze besteld heb. Hierbij tevens een uitnodiging om nog eens op visite te komen. Ik zal er dan zeker bij zijn. Vanmiddag bij verrassing in Den Bosch tijdens een wandeling door de stad met Sonja, Peter met zijn Lamborghini nog tegen gekomen. We stonden perplex en vergaten gewoon om hem te groeten. Machtig mooi geluid zo door de straat langs die hoge huizen. Het was natuurlijk ook een schitterend gezicht om zo'n lage bolide over de smalle straten in de stad te zien rijden.
Iemand nog spannende plannen voor de jaarwisseling? Ik zet in op een laffe werkdag met veel oliebollen morgen. Om 16.00u naar huis en dan 's avonds met vrienden de jaarwisseling vieren. Om 0.00u een glaasje champagne en dan wat vuurwerk de lucht in knallen... Ik vergeet het laatste deel nog: in de kroeg in de lampen hangen Gr. Martin
Ik ben inderdaad zeer gastvrij ontvangen door Sonja en je jongste zoon! Leuk om die enorme collectie modelauto's in je woonkamer te zien (net als cor maar dan 1:18) en het werd me al duidelijk dat het hele gezin 'besmet' is met het autovirus. Wanneer ik weer eens in de buurt ben laat ik het je weten. Ik ben blij dat je de kalender mooi vindt. De werkdag begint morgen om 8 uur met boodschappen doen en in de loop van de dag zal ik me naar het ijs achter mijn huis begeven voor een ''Gluhwein und Heisse choko party'' voor alle buren. Gisteravond al de eerste meters op het ijs gemaakt en vanmiddag weer de nodige baantjes getrokken, blijft toch leuk om zo af en toe eens te doen. Werken tijdens deze dagen is niks waard in iedergeval, dus oliebollen eten met je collega's is een prima alternatief (oliebollen voetbal competitie?).
Dank voor de tip! Even 2 kerstbomen iets dichter tegen elkaar aan schuiven en we hebben een goal... Niet eens zo'n slecht idee...
Ik geloof dat ik dit type model (of iets wat er erg op lijkt) al eens heb gezien. Even mijn foto's doorzoeken.....
Vandaag een pakje oliebollenmix gehaald..... morgen zal ik een poging wagen tot oliebollen bakken. Om middernacht gaat natuurlijk de Chinese rol af. Ik wil hem dit jaar weer ophangen, maar dat houdt in dat ik de volgende ochtend (in die kou) alles op moet vegen bij de buren. Grote kans dat hij gewoon op straat op de grond komt te liggen dus. Vu
Sjonge jonge valt niet mee zo'n halve dag zonder F-chat heheh. Zeker als het zo rustig is op de zaak! Morgen ook nog zo'n dag! Gelukkig maar tot 15uur! En dan kan het feest beginnen! Image Unavailable, Please Login
Het is misschien niet best voor je auto, maar het winterse weer levert wel mooie kansen op eindelijk de Canon 1D MkIII eens van stal te halen. Vanochtend een leuke fotosessie gedaan met de 550 bij zonsopgang - meer volgt later want ik had ook voor het eerst succes met het overzetten van videoteeps vandaag. Alsof ik niet al genoeg werk had! Dit shot is verder ook niet bijgewerkt - de dorpel moet nog gewassen worden... Onno Image Unavailable, Please Login
Dan ben ik niet de enigste waarbij die verlopen is Morgen vroeg eerst een nieuwe bril halen. Daarna rond 1 met vrienden een vakantie boeken (in de sahara of zo) Om 15.30 begingen met werken. Rond 21.00 naar huis en dan thuis oudjaar vieren En in het nieuwe jaar op stap Er mooie foto Ik zou ook nog wel eens willen experimenteren met F fotograveren met zonsopkomt of ondergang