De beste wensen voor het nieuwe jaar! We maken er weer wat moois van, bedankt voor alle geweldige activiteiten van 2008 ik heb met volle teugen genoten. Peter en fam.
@Oscar & Vu - geweldige auto, geweldige foto's. Heel bijzonder, die auto, en ik hoop dat we je live wat ondersteuning kunnen bieden in mei, Oscar. Onno
Op een super-2009! 2008 was al een succes, 2009 gaat nog veel beter worden. Forza Ferrari! Gr. Martin
Mee eens ;-) Hierbij 2 kiekjes van mij om het jaar 2009 mee te beginnen. Beste wensen allemaal! Tijdens de kerstdagen eindelijk weer wat updates gedaan op mijn site. Ik ben bezig met een inhaalslag, het is echter amper bij te houden wat er allemaal bijkomt in Nederland. We doen ons best! Groet, Marcel www.ferrariregistry.nl Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heey Marcel! Goed je weer te zien! De beste wensen voor 2009 Mooie foto's..... op dat moment stond ik links van je te fotograferen toch? Ik ga eens een kijkje nemen op je site. Keep up the good work! Groeten, Vu
@Boudewijn : oke, zit ik ernaast!! Mijn excuses. Misschien ben ik in de war met een andere A6GCS replica die in NL rondreed of rijdt?? @Franc : ik snap niet dat je serieus op zulke emails in gaat. 100% oplichters zoals velen hier gelukkig ook melden. Als je een auto ergens te koop zet, krijg je altijd een paar van zulke mailtjes. Is 1 v/d bekendste oplichtingstrucjes. Ze betalen met een soort cheque, die jij inlevert bij de bank. jij krijgt je geld en geeft de auto mee. Een week later zegt de bank dat de cheque toch niet goed/gedekt was en halen ze het geld terug! Is al heel vaak voor gewaarschuwd, zelfs op tros-RADAR en op alle auto-forums op het internet (ook hier). Er is echt niemand die een auto ongezien koopt en direct de vraagprijs betaalt. Soms schrijven ze zelfs een cheque uit met bijvoorbeeld 5000 euro extra erop en vragen ze aan jou of jij ze dan 4500 euro cash wilt geven daarvoor. 500 euro wisselgeld voor jou dus. Jij denkt dan dat je snel wat hebt verdiend en doet dat, maar vervolgens ben je dus je auto kwijt EN ook nog die 5K extra. Mooie gasten zijn dat hoor.
Deze man heeft het niet over gebruik van cheques, maar stelt voor om het gehele bedrag middels een bankoverschrijving direct naar mijn bankrekening nr over te maken. Dus geen risico van ongedekte cheques. Niettemin ga ik hier ook niet op in. Thx anyway voor je input.
Vanaf deze kant ook nog de beste wensen voor 2009. Dat we het jaar voortvarend in alle opzichten mogen doorbrengen.
Zo, Deze dagen ook weer doorgekomen..... Ik wens allen nog een zeer voorspoedig 2009 in goede gezondheid en dat het maar een fantastisch Ferrari jaar mag worden!!!
Iets aan de late kant maar natuurlijk wensen wij ook iedereen bij FerrariChat een super 2009 met vele mooie en veilige kilometers. René en Heidi
En van ons natuurlijk hetzelfde! Op uur U stonden wij lekker naar een blauw Eiffeltoren te kijken. Mooie stad, Parijs. Maar vuurwerk hebben ze nog nooit van gehoord, helaas.... @Peter: Leuk je net nog even tegen te komen. Moeilijk te missen ook, zo'n brullende sinaasappel in ons buurtje Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie sfeerbeelden Hans! Is er een verdieping bij jullie garage op gekomen of stond ik bij het verkeerde gebouw? Aanstaande zondag niet vergeten, het tv debuut voor Gairo en de CS van Socciebon.
Blijft idd heerlijk om de CS bezig te zien en te horen. Kan dit niet vaak genoeg terug kijken. Ciao, E. PS: had ik iedereen al een geweldig 2009 toegewenst? Nou, bij deze dan!
Mooie sfeerbeelden Hans! Is er een verdieping bij jullie garage op gekomen of stond ik bij het verkeerde gebouw? Aanstaande zondag niet vergeten, het tv debuut voor Gairo en de CS van Socciebon.
Nou, jullie zijn weer erg mak... dus tijd voor actie Dit is de introfilm (3 min.) van ons eigen Italia 2008 DVDtje die ik zeer onlangs maakte. Vinden jullie vast wel leuk... Het laatste shot is van het inmiddels bekende clipje waar Fred 180 (teller) rijdt en ingehaald wordt door P.Lambo die op dat moment 340 reed (teller). Uiteraard op de Deutsche Autobahn Krefeld-Goch. http://www.vimeo.com/2582761 (HQ resolutie!) Image Unavailable, Please Login
Schitterend Henk !!!! SCHITTEREND !! Ohhh wat een heerlijkheid om die beelden te zien zeg! Hele mooie intro, muziek, alles!