IK zet hem op RTL4 natuurlijk, heb de geweldige docu al gezien, en als er een bekende op tv is moet je altijd kijken natuurlijk!
Dank Henk, we worden maar weer verwend met al die filmpjes! Om het (Lambo)jaar goed te beginnen nog even een quote uit de AutoVisie over het motorgeluid en de alom bekende 'vlammetjes' van de Gallardo: "De metalige klanken van zijn V10 verscheuren de stilte, hete dampen doen de lucht achter zijn (haar?) uitlaten trillen, waardoor zijn (haar?) stervormige achterlichten nog meer op de naverbranders van Tornado jachtvlieger lijken. (...) Voor ons snelheidsliefhebbers is de oorlogshuil balsem voor de ziel, 'the sound of freedom'. (...) Zijn (haar?) motorgeluid blijft lang in onze gehoorgangen nagalmen. Bij het schakelen komt onverbrand mengsel in de hete uitlaten tot ontbranding en produceert daarbij geluiden, die maken dat sommigen van ons zichzelf van vreugde op de knieën slaan." Gr. Martin
Mooi in elkaar gezet Henk ! Alleen is er volgens mij bij het editen iets mis gegaan......ik heb last van een oranje schicht wat af en toe door het beeld flitst
Hoi Roger, Over fraai gesproken, ik heb tijdens de kerstdagen eindelijk jouw FCN 1983-2008 DVD bekeken. Erg leuk, vooral het oudere materiaal. Complimenten! Groet, Marcel www.ferrariregistry.nl
Dankje Gijs Ik kan niet wachten om weer op pad te gaan met de camera. Eens kijken wat dit jaar gaat brengen.
Vandaag even naar de Nieuwjaars race's op Zandvoort gegaan. Heb de start 15:00 niet meegemaakt was veeeeels te koud. Even een rondje gelopen en toen maar richting huis gegaan! Hier wat plaatjes! (Helaas geen F's) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog wat plaatjes van deze geweldige Bugatti. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gefeli Gairo! Het is je gegund! Heb je al een spiegelreflex op het oog? Zo niet ...pssst ga voor Nikon Super! en ik wed dat ik aan de handen van een persoon iemand kan herkennen.........wat een grap
Perfect gedaan Gairo!! En dat ene foutje; dat kwam meer door die presentator die jou steeds minder tijd gaf. Wel leuk dat je nu een keer in een Ferrari kunt gaan rijden !
Knap gedaan Gairo, ik zou die duizend euro aan een rijbewijs besteden zodat je zelf kan rijden die 2 uur @ Michel, niet verkeerd zo 4-porte als taxi
Gefeliciteerd Gairo! Ik had het je niet nagedaan... Succes met het uitgeven van de prijs (Canon, Nikon, whatever... in jouw handen zal het wel goed komen) en als je een BOB als chauffeur nodig hebt voor je 2 uur F sturen, dan hoor ik het wel
Gairo gefeliciteerd. Aantal spijlen tellen in de gril van de 348 dat wist ik niet. Hoorde je ze niet binnenkomen zelfs met de oorwarmers op ? Verder iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar !
Leuk dat het je is gelukt, Gairo Indrukwekkend dat je dat van die grill van de 348 wist :-o Bij die CS zat ik nog "oh nee, raak die spiegel nou aan" Gefeliciteerd met je prijzen!