Ze moeten toch iets doen met die AstonMartins , ze bouwen er teveel bij Ford, dus danmaar oprijden, en de overschotten bij Ferrari zijn nog wel tehandelen, zijn nog genoeg klanten die willen kopen met een goede korting. En als er geld achteraan moet heeft Ferrari ook geen tijd.
Los gezien van het feit dat hoe ze ze kopen. Als mensen denken aan sportwagens denk iedereen vrij wel meteen aan Ferrari. Sportauto - Ferrari is de meest logische combinatie die mensen als eerst zien/denken. En de bedoeling van die rijtrainingen is toch wel een potje hard scheuren in een sportauto. Daarom zou je eigenlijk wel denken dat ze Ferrari´s hebben. Maar jammer genoeg nog niet...
Aangezien dit rijtrainingen zijn mag je toch wel verwachten dat er nog eens iets misgaat. Ferraris zijn errrug duur om te maken. En onderdelen zijn soms moeilijk te vinden (The Wizard zocht vorig jaar bijvoorbeeld 4 maanden naar een 360 Modena deur! De meest gebouwde Ferrari ooit!). Kortom, lijkt mij wel logisch dat er geen F's gebruikt worden. Onno
Helemaal gelijk Onno. Vanuit het hart zou je een Ferrari verwachten, maar uiteindelijk is het een business en moet er geld in het laadje komen dus wordt er wel degelijk naar de kosten gekeken.... Naast Audi's beschikt Bleekemolen nu ook over Fords . Gr. Martin
Als je het zo ziet geef ik je inderdaad gelijk. Trouwens is de rechter een N400 versie. Een gelimiteerde uitvoering. Daarvan heb ik er een keer één gespot in Düsseldorf. Zie foto. Image Unavailable, Please Login
4 maanden zoeken naar een deur van een 360 ? ??? Op 4 maanden bouwen ze 400 ferrari's, dus zo'n deur lijkt me niet echt een probleem, tenzij je voor één dubbeltje op de eerste rang wil zitten natuurlijk. Heb 't ie waarschijnlijk ergens op een auto-kerkhof zitten zoeken. Was het de voordeur of de achterdeur ? Oeps, niks persoonlijks hoor, maar moet er wel om lachen....
Je hebt gelijk dat voor ons het wel Ferrari's mogen zijn alleen Kroymans of Munsterhuis zitten er niet op te wachten om een auto te leveren met alle mogelijkheden ondersteuningen en kortingen terwijl er klanten wachten om gewoon de auto's op hun voorwaarden te kopen. Neem maar aan dat Porsche en Aston Martin en ook Lamborghini (Audi) die auto's met een flinke bijloop van de fabriek leveren aan Bleekemolen, alleen de Ferrarifabriek ziet die hollanders al komen voor een beetje ondersteuning, je kunt als je diep in de portemonee wilt dit ook gaan doen bij de Fabriek in Maranello, kost wel wat maar het moet echt wel een belevenis zijn. Trouwens onderdelen zijn niet zo duur voor Ferrari alleen als ze het verkopen word het zo duur.
Nee?? Vertel ? Oud rijbewijs van Enzo Ferrari ? Roel, gefeliciteerd met het verkopen van de Mondial. Je hebt er heel veel plezier mee gehad maar je was toe aan een vervanging/upgrade. Je hebt sommigen van ons verteld dat jouw voorkeur gaat naar een 348ts. Ik hoop dat je er in slaagt een mooi exemplaar te vinden die aan jouw wensen voldoet om ons te vergezelen naar Italia 2009. Veel succes!
Ik heb de documentaire van de BBC over de engelse chef kok die deelneemt aan Mille Miglia gezien. Leuke docu om te zien. (Henk, bedankt!!!) Maar om nou met een auto aan de MM deel te nemen die net 100km heeft gedaan na revisie...... Vragen om problemen in mijn optiek. Ik had er toch eerst 2000km mee gereden (inlopen van het blok...) om de laatste dingen te fine tunen in het laatset maandje voor de rit. Had ik al gezegd dat ik zin heb in a.s. mei?? Jeffrey
Nogmaals gefeliciteerd met de verkoop Roel ! Toch leuk als je de zinnen op de verkoop hebt gezet en dat het dan ineens zo snel gaat. Ben trouwens benieuwd waar Franc zo van is geschrokken.......het heeft toch niets te maken met dat gele 'ding' met die rare spulletjes erin zeker
Geen grapje, Dirk. Ferrari SpA kon geen deur leveren, heel Europa afgebeld, uiteindelijk uit Amerika moeten komen. En dit is niet het enige voorbeeld. Onno
@JazzyO Onno, ik zie op Ebay.de regelmatig deuren staan van 360's. Ook altijd op Ebay.co.uk. Ik denk dat veel mensen nog steeds Ebay erg onderschatten. Feit blijft dat gezochte artikelen (gebruikte Tubi's e.d.) ook niet voor weggeefprijzen weg gaan.
Lamborghini en Aston Martin is ook niet goedkoop om te repareren/onderhouden hoor. Vooral Lambo zal net zo duur zijn als Ferrari lijkt me. En anders worden de Ferrari-rijders wel heel erg genaaid hoor.
Onlangs gingen op de Gallardo nieuwe remblokken voor. P.Lambo vertelde dat Hessing hier EUR 850,00 ex montage voor durfde te rekenen. Lefgozers! Setje originele via de post (Kroymans) voor mijn 360 kost EUR 244,00.
De nieuwe F1 is gepresenteerd vanochtend! Het ontwerp ... ja ik moet er weer aan wennen .........de verhoudingen van veel onderdelen zijn drastisch gewijzigd door de regels van de FIA. Best verwarrend is de naam: F60. Dit dankt men aan het feit dat Ferrari 60 jaar in de formule 1 zit. Tjah.... hoe heet die Ferrari ook alweer voor het 50 jarig jubileum? F50 toch? en die voor het 60 jarig jubileum.... 612 Sessanta? Zeer logisch..... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die nieuwe achtervleugel ziet er in de formule 1 echt niet uit. Hij is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te smal .
@Onno: Jij had het er pas over dat de verwachtingen waren dat de britse pond nog veel verder onderuit zou gaan. Heb je ergens een bron? T.o.v. vorige week is ie alweer 10% meer waard geworden. En aangezien ik straks een dotje ponden moet hebben, is het wel even handig om hier op te letten....