Een dynojet is helemaal geweldig. Ik heb altijd veel motoren gereden, en tot ongeveer 2001 waren de meeste nog met carburateurs. Daar ging dan zo'n dynojet stage II kit in en je kende de motor niet meer terug. Altijd veel meer vermogen onderin. Ze deden dat door andere sproeiers i.c.m. de shims op de verstelbare naalden op verschillende posities te proberen. En gelijk op de bank natuurlijk. Ik ging altijd naar Ruud Frederiks in Goes. Hij was de importeur van Dynojet voor de Benelux. Ik denk dat ik er voor het eerst kwam rond 1992 met de eerste Honda Fireblade die op de markt kwam. Komt vast wel goed Hanzi !
En (eindelijk) het tweede videootje ook geüpload gekregen: http://www.youtube.com/watch?v=BMkaipUjpnA De rode spiegeling bij het nummerbord is Peter in zijn rode jack
31 maart, Hans, hmmm - jammer ik vlieg de 2e weer terug dus ik mis het resultaat misschien net. Wel erg cool dat je GT4 er weer op vooruit staat te gaan de komende tijd - de test liet al zien dat er niet veel mis was met piekvermogen, maar als ze nog beter over het toerengebied presteert... Yummy. Onno
Gefeliciteerd Hans, niet met je verjaardag, maar met deze resultaten. 246pk is geweldig na 35 jaar! Herinner je die Top Gear uitzending nog van een tijdje terug? Was het vermogen van die Dino GT4 niet teruggezakt naar 90pk of zoiets? Dan is jouw beauty toch in een iets betere staat!
Erg leuk Hans. Goede berichten!! Je tuf was natuurlijk ook zo verschrikkelijk langzaaaam LOL 'Als een zonnetje' naar Italië!! Jeffrey
Best imposant om zo eens achter je eigen auto te staan als ze vol gas doet. Drie impressies: 1: Wat is ze LUID!!! 2: Die vlammen klappen zo hard dat je ze op je borst voelt 3: (en al door Peter genoemd): De lucht.... Die laatste gaan we nu dus wat aan doen, de tweede helaas ook. Maar luid blijven zal ze....
"kijk" er al naar uit, Onno Kom je met de RBB of BBB naar Zandvoort? Zit eraan te denken ook effe langs te wippen en een harinkje te scoren.
Gaaf om te zien Hans. Ik blijf het eng vinden dit soort rollenbanken. Ze weten vast wat ze doen die jongens. Ja, en Peter zie ik niet maar ik hoor 'm wel....
Ze is in juni weer in NL. Hey Fred, jammer genoeg komt RBB niet langs maar ik ben wel met BBB in Zandvoort. Zou enorm gezellig zijn als je langskomt - er zijn genoeg andere bekenden ook. Onno