Neeeee! Ik ben er volgende week niet. Tripje LA toch maar afzeggen geloof ik. Dat is nou al de tweede heeeeel erg leuke aanwinst van een bekende in twee dagen. Gefeliciteerd Onno!!! Komt er toch nog wat in je garage te staan!! Overigens: ik weet niet of je al een extra slot op je deur hebt laten zetten? Ik heb een offerte van Crawford binnen (de deurenleverancier) voor een extra slot. Interesse?
Is dit DE auto waar Pterps twee weken door van slag was na de proefrit? Onno, gefeliciteerd met de aanwinst!! Onno, Wat zijn de plannen? Jeffrey
Super Onno een top wagentje, zeker een auto met een eigen karakter, en een heerlijke roffel. @Roel gefeliciteerd en als ik het zo eens bekijk eetse
Gaaf Onno!! Erg gave wagen, zag er van de week nog een rijden, wat een lekker geluidje. Volgende week in mijn vakantie toch maar de hele dag op en neer gaan rijden tussen Amersfoort en Schiphol en hopen op een glimp. Gefelicteerd! Michiel
Onno, Prachtige coche, met ontzettend veel scheur-fun. En die kleur dan, hmmmm.... En niet te vergeten, heel exclusief, want hier in Marbella rijdt ongeveer alles rond wat enigszins wielen heeft, maar een TVR heb ik hier in 7 jaar nog nooit gezien. Er zal waarschijnlijk hier of daar wel eentje in een garage staan, maar nog nooit op de baan gezien. Heeft er misschien mee te maken dat hier nergens een dealer zit. De dichtst-bijzijnde dealer zit ergens in Frankrijk. Misschien is er zelfs geen homologatie voor Spanje, geen idee van. En ik weet ook niet of zo'n eenmalige goedkeuring om een gelijkvormigheids-certificaat te krijgen ook in Spanje bestaat. Affijn, het krioelt hier van de Engelsen, maar zelfs op UK plates nog nooit gespot hier. Toppertje Onno ! Veel veilige km's toegewenst.
Bedankt voor de leuke reacties en felicitaties, allemaal! Komt voor de bakker. Ik ben wat langer in NL dan gepland, als het goed is, dus ik beloof je dat ik langs kom deze keer. Moeten we nog wel even beslissen - wat wil je rijden, de 550 of de TVR? Nou ja, misschien wil Harald wel mee oprijden in 1 van de 2. Er zit al een extra slot op de deur dus volgens mij heb ik dat niet nodig. Enfin, we babbelen er nog wel even over. Ik ben ruim 2 weken in NL, dus je krijgt de TVR absoluut te zien en horen. Check! Waarschijnlijk laat ik hem komende winter in Engeland geheel opnieuw bekleden en spuiten. Mijn visioen op dit moment: bijna-zwart-zo-donker-wijnrood-metallic exterieur met zwart leren interieur, rode tapijten, rood stiksel (en TVR logo op rugleuning), en een streepje beige hier of daar. Lijkt me verschrikkelijk mooi. Die begon ik op 20 juni 2007, met de aanschaf van de 550. Maar de planning op dit moment is nog 1 auto erbij, een klassieke Ferrari. Dan is het wel mooi geweest en ga ik eens wat meer "verantwoordelijke" dingen kopen. Deal! TVR heeft geen administratie bijgehouden maar er zijn waarschijnlijk minder dan 100 linksgestuurde Griffiths gebouwd, van alle types. Als je dan de modificaties op dit exemplaar in ogenschouw neemt dan is dit echt een unieke auto. Gelukkig heeft de auto ook, als een van de weinige linksgestuurde auto's, stuurbekrachtiging. Ik had net voor de rit met Peter een 4.3 gereden zonder bekrachtiging - dat ding was bijna niet de bocht om te krijgen! En je kunt het niet later laten inbouwen want er verschillende onderdelen van die bekrachtiging niet meer verkrijgbaar. Kortom - deze is iets bijzonders. En ik heb zelden een auto gereden waar ik zo snel een band mee had. Onno
Proficiat Onno, altijd mooie auto's gevonden, zeker met die twee artillerie lopen die achter uitsteken
Gefeliciteerd Onno, lekker fel ook nog. We willen dit motorgeluid wel eens horen. Hier net over de grens bij Monza in St. M. Latem in BE heeft er jaren een TVR dealer gezeten. Helaas verdwenen. Stonden altijd leuke auto's.
Wat meer foto's van Onno zijn nieuwe aanwinst. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Onno, Fantastisch nieuws! Gefeliciteerd met de TVR! Langzamerhand heb je echt een zeer mooi wagenpark in je bezit. Dat er nog een vierde wagen bij komt, is natuurlijk top! Je hebt ons al helemaal gek gemaakt met RBB...... nu de TVR en dan in de toekomst nog een echte klassieker erbij. Forza Onno! Gr. Vu
Klinkt goed! En klinkt Goed! En ik schrijf me graag in om de auto ook te horen. Echt een leuke aanwinst, eigenaardig engels. Jeffrey
Wat ont-zet-tend gaaf Onno! Dat moet een heerlijke thuiskomst zijn! Met de interieur plannen voor de komende winter wordt het wel een hele mooie auto zeg! Ik laat me graag verrassen met je nieuwe aanwinst. Geniet ervan!
Onno, als je zo doorgaat in dit tempo dan heb je net zo'n garage nodig als bij Dirk in Marbella aan het begin van de Vamos a Marbella thread.
Moet jij de garage niet uitbreiden Joost? Heb vanmiddag nog een mooi theehuis op de foto gezet, wat een heerlijk geluid! Image Unavailable, Please Login