persoonlijke overwegingen dienen gerespecteerd te worden, maar een beetje kietelen mag toch wel? Het is en blijft een mooie week... ik ben benieuwd of ik Onno's nieuwe speeltje in mijn achtertuin hoor als hij hem start... hmm, als de wind goed staat
LM002?? Zijn wel een paar in NL hoor. Wel extreem gaaf. Maar wie dan? Of is dat de Lambo-rijder (met ook die Auburn) die niet meer hier komt? En wat is dat met die witte 348 idd? Zomaar een plaatje of heb ik iets gemist?
Deze toevallig? Staat al even te koop daar : http://www.peetersexclusivecars.com/cgi-bin/v7.sh/b2c_prodinfo?vd=casnet&aid=5011&dlrid=123&wkbasepid=004-06&wkreturnurl=b2c_cat&wksearch_type=004
Klopt, maar niet die bij Peeters. Goh, dat er toch nog een paar rondrijden in NL, had ik geen idee van. Wat betreft de identiteit - weet niet of ik dat hier moet melden dus doe het maar niet. Onno
En hedenmorgen had ik NOG een andere Fchatter aan de mail en ook deze persoon heeft nog een zeer gerenommeerd Ferrarivoertuig met 8000km er op aangeschaft. Ook deze horen we vanavond nog..
Klopt, ik was inderdaad op tv dit weekend. Grappig dat je me herkend hebt, of kwam dat doordat mijn Ferrari een paar keer in beeld was?
Ik zag jou in die boot zitten en dacht... hee, die ken ik toch ?? Later zag ik de modena op de achtergrond en wist ik het zeker natuurlijk Was dat jouw boot of is dat je werk ?
De jachtwerf Ceelen & Bekker is van een vriend van mij en hij had aan ons gevraagd of we voor Yachtvision zijn boot wilde promoten. En aangezien ik het niet vervelend om met 740 pk te spelen wilde ik hem daarbij wel helpen. De grap is wel dat wij helemaal geen watersporters zijn en ik van veel mensen te horen krijg dat we een mooie boot hebben. Ik hou het voorlopig maar bij een Ferrari en binnenkort bij een tweede!
Nee nog niet. In Italië zijn ze niet zo snel. Verwacht ze komende week. Wel een nieuwe koppeling, riemen, spanners en oliekoeler. Lijkt wel of ik een andere auto terug gekregen heb. Heerlijk zo'n 2,4km tunnel om de hoek
Kwam deze net tegen in het 360 forum, moet hard gegaan zijn..... http://mma-live.com/tapout-founder-charles-lewis-jr-aka-mask-died-in-car-crash/