Aansluitend: Ultimate factory: Ferrari Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=wMuTJTBydek Deel 2: Youtube...... Jeffrey
+1 !!!!!!!!!! Sorry dat ik diverse heren hier niet heb kunnen feliciteren met hun aanwinsten maar voor allen geldt: Veel plezier toegewenst en geniet ervan zoals ik dat gisteren (eindelijk) weer heb gedaan, geweldig allemaal! @ Joop, weer boven water, we hebben je gemist, niet ziek geweest toch? @ Jarige alsnog van harte, een traktatie houden jullie van mij tegoed. Tijdens de Italy trip zal ik inlossen
Hier de foto's van de 550 Maranello, wat een schitterende auto en dat zo in het wild! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Pfff, het gaat weer lekker vlot met de posts, niet bij te houden! Toch tijd om eens tijdens kantooruren in te loggen op 'thebestemployee.com' Gr. Martin
Dat mag alleen als je het ook daadwerkelijk bent Martin... (zo'n eenmanszaak heeft toch voordelen, blijkt maar weer eens)
Ik heb nog wel wat meer gemaakt, maar ik moet nog even tijd vinden om ze te bewerken. @ Dolfijn, bekende werkplaats? Nog een actiefoto : Image Unavailable, Please Login
Gaaf! Naast een dichte ook een open vettura Waarom denk ik gelijk aan een F40 als ik die kilometerstand zie..? Hoewel, als ik verder lees, dan heb ik zo mijn vermoedens. Als het maar geen rode is. Ernie, er zit een BANAAN in je oor! http://www.youtube.com/watch?v=_azDvJdRC2Y Ik doe altijd mijn uiterste best het braafste jongetje van de afdeling te zijn Hans. Over het algemeen lukt me dat prima, maar ik voel me dan toch een beetje onrustig als ik weet dat hier in 1 dag tijd 'even' 4 pagina's bij-gepost worden. Gr. Martin Image Unavailable, Please Login
Hele gave foto van een van de eerste 308 GTB's! Waar heb je die vandaan? Ik ben nog op zoek naar foto's van de muletto, die nog geen voorspoiler had en met Dino velgen rond reed.
Ben onlangs begonnen wat foto's van de fabriek te verzamelen, deze foto's kwam ik toen tegen: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Oehhhhh zo mooi, alleen het enige dat ik heel jammer vind...... is dat ie niet op mijn naam staat geschreven.
Het is maar goed dat je hem verkocht hebt Roel.... http://www.time.com/time/specials/2007/article/0,28804,1658545_1658533_1658043,00.html Wat een onzin!!!
ziek geweest?.........dacht ut nie........maar wel errug druk en bezig om 1 van de grootste klusjes op ons vakgebied in de steigers te zetten, maar soit. Dolfijn sr. heeft gister 1 van de mooiste 430 spieders van het westelijk halfrond aangekocht en hij zal er bij de eerst volgende meeting dan ook zeer zeker bij zijn. Als je goed kijkt zie je dat ie uit hetzelfde nest komt als waar Berry zn CS vandaan komt, en vertrouwd dus. grtz Joop Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Je hebt het echt te pakken he Franc? We hebben zondag de Enzo Ferrari film zitten kijken (nogmaals dank Jeffrey en Margriet!), en daar reden Enzo en de mysterieuze journalist met een 365 GT4 2+2 (beter bekend als de voorloper van de 400). Begon meteen weer te borrelen bij me....
Is ook welkom 16 mei GeldermalsenOn Wheels. Binnenkort de eerste lijst op het web toch Pieter? @Papa Dolfijn, Van harte met de aankoop.