Ja! Ik ken die film en die scene. Prachtig! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook maar een heel klein duwtje nodig heb om weer heimelijk verliefd te worden op zo'n auto. En dat gebeurt nog steeds zo nu en dan. Maar m'n eega vindt daar niet veel aan en ziet liever een modernere versie. En daar heb ik eigenlijk ook weer helemaal vrede mee. Lekker een F die gewoon een stuk makkelijker in gebruik is. En voor mij is de keuze dan heel duidelijk; een 550.
Prachtig Joop!!! Een hele mooie beauty! Gefeliciteerd. Het is gewoon helemaal ongewoon wat hier de laatste paar dagen aan aankopen is gedaan! Leve de krediet crisis?
Crisis? welke crisis? dit is mooiste tijd waarbij je je als ondernemer kunt onderscheiden en de juist de kansen moet zien ....en grijpen. Flipper Sr is er iig helemaal wijs mee. Ennuh Martin..........die banaan komt er nog wel, al is het maar een Chiquita....of hoe schrijf je dat. Maar zaken gaan ff voor het meisje. Maar mooi was ie wel. Als Sr zometeen eens flink op zn gas gaat kunnen we met de aftandse bediening de Capristo open zetten, en dat is dan ook echt helemaal open........Wat zeggen ze ook alweer? Hoe ouwer hoe gekker. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Na onze Begegnung in Frankfurt heb ik die Spider ook zien staan. Mooie combi en gave kuipstoelen! Gr. Martin
Droom auto Joop. Tevens schitterende stoelen. Veel plezier ermee. Het begint al voorjaar te worden. Wat staat er allemaal op die stickers op de voorruit. Ik zie 60 jaar F staan.
Ik zei nog zo.......koop een 360 CS of een Scuderia, maar ja. Wat in het hoofd zit, zit niet in de bips. Kleurencombi is helemaal zn ding, de rode vloerbedekking maakt het helemaal af zegt Sr. Persoonlijk had ik zwart tapijt ook wel aardig gevonden. Als de Capristo open gaat heb je 0 demping meer en gaat zo alles vanaf de kats de open lucht in....... @ Martin.....niet te geloven dat jij er weer een plaatje van hebt
Hehe ik kan eindelijk weer type. Min pc had keuren (3 dagen lang) en ik kon geen normale tekens meer typen en nu is het weer over heel vreemt @ Onno Super een TVR ! Heel veel mooie KM toegewenst ! Ik ga hem zeker bewonder op Zandvoort Niet stieken ook nog aan het droome van een Scuderia ?? Zit daar niet zo zelfde stiker op als op Henk zijn ex 348 ?? voor dat hij deze kocht ?? Super !Weer een mooie aanwinst er bij ! Deze heb ik ook nog in Düsseldorf zien staan 07-11-2008 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik begrijp dat ik Dolfijn Sr de hand kan schudden. Gefeliciteerd! Vanavond heb ik nl. bij Munsterhuis de officiele aflevering van mijn nieuwe aanwinst mogen meemaken. Wat een avond! Hier een impressie: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Aha, de 'coming out' Gefeliciteerd Marc!!! Geniet er met volle teugels van Hoeveel 'coming outs' hebben we nu nog te gaan? Volgens mij 1, iets met een V12 dat over zijn broertje heen kan of zo??? Onno, zoiets was het toch?
Ik dacht eerst dat het een grapje was omdat: -Quote: Originally Posted by pterps Ik vind de standaard Scuderia velgen minder mooi. Deze vind ik mooier: http://www.desktopmachine.com/framep...4597&size=1280 +1 -Je mond heel goed dicht hebt weten te houden hier ! Maar nu zie ik je berichten in de M16 draad en zie dat je je profiel hebt aangepast dus het zal wel waar zijn !! Super !! Gefeliciteerd !! Twee prachtige droom wagen in bezit dat word nog een lastige keus als je een rit gaat maken Ik dacht van de week nog jammer dat Hengelo zo end weg is andes was ik zeker op en neer gegaan om hem te bekijken Waneer ga je hem echt ophalen ? En hoe komt het dat je hem al zo snel hebt ? Een van de eerste ?
WAUW Marc!!!!!!!!!!!!! Wat gaaaaaaaaaf!! Gefeliciteerd man! Hele gave kar!!! Welke gaat nu mee naar Italie?? Enjoy! Michiel
@Socciebon Leuk dat je hem toch in het forum zet nu Wat kan ik er over zeggen.. ik moest een half uur aan de beademing na jouw verhaal van de week. Volgens mij komen er 3 naar NL ? Geweldig dat jij er bij hoort. Je bent te benijden met de 2 meest gewaardeerde moderne F's denk ik. Een nero Challenge Stradale en een rossa Scuderia Spider 16M.... jeetje man...
damn!! die ziet er goed uit hoor die streep staat m goed trouwens, veilige km's inderdaad nu je het zegt henk, ik was spontaan de CS vergeten.