Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1556 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Fred, ik ben hier helemaal voor. Op de zaterdag dan... Ik ben nog nooit bij Munsterhuis geweest. Een goede gelegenheid om onze paarden even te laten draven.
    We kunnen ook gelijk even langs Wiggers Mastercars rijden, is er 3km vandaan. Ik zal P.Lambo ook even porren, heeft vast wel zin...

Als er nog meer bezitters zijn die zin hebben, ik zou zeggen 09:00 in Deil, dan gaan we even een aantal croissants koud maken hier en rijden maar....

2. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    @ Marc.........gefeliciflapstaart man, vreselijk mooie bolide, helemaal top die combi met die streep. Wil graag het gebrul van dit monster nog een x horen

3. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    volgens mij (en buienradar) wordt het het zaterdag best lekker weer, dus gaat ik de stier ook maar bij de horens vatten.....ik zeg knalluh met dat ding.

4. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Akkoord, Zaterdag want dan kan ik Zondag de lessen van Bart in de praktijk brengen :)
    Maare huh 09:00 in Deil ?! :eek: en dan ook nog koude croissants ! Als je ze opwarmt voordat we ze "koud" maken is het OK anders kom in later :D :D :D (en vind waarschijnlijk de hond in de pot)

Je was vroeg Joop. Jeuken de banden ofzo???????
    Staat die Buienradar ook op Munsterhuis gericht, Joop? Is de verzameling gelijk weer compleet daar voor de deur.

Wat zullen er een hoop vandaag een bezoekje gaan brengen aan het postkantoor om de schorsing (daar moet dit toch?, ik heb geen idee eigenlijk) op te effen, anders lopen ze de eerste rit van het jaar mis :(
    Marc, hoe snel heb jij platen binnen voor de CS? anders effe Munsterhuis bellen om er een paar te lenen voor een dag, zo'n klant laten ze niet voor schut staan, lijkt mij.

5. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    #38880 Dino 208gt4, Mar 13, 2009
    Last edited: Mar 13, 2009
    @allen: Ik begon vanmorgen te lezen en ben even terug gegaan naar de keuken voor een bak thee en ben nog eens opnieuw gaan lezen.
    Ongelofelijk wat hier allemaal gebeurd. Wat nou kredietcrisis? De economie floreert als nooit te voren...........

@Joop: Geweldige spider!! Je gaf tijdens de rit in Limburg al aan dat jullie alleen nog iets zochten waarmee je open rijden en moest minstens rood zijn. Dus toch gelukt;)

@Marc: Wat moet ik zeggen? Sprakeloos.........................
    Van hart gefeliciteerd. We zijn nog niet eens gewend aan je black beauty en nu kom je met dit monster aanzetten........................

@Henk: Goed idee maar ik moet waarschijnlik werken zaterdag. Ik kijk even of ik kan ruilen met een collega.

@Hans: Heeft toch z'n voordelen dat zelfstandig ondernemerschap:)

@Henk: Constructeurstitel is voor alle constructeurs veel belangrijker dan de rijderstitel.

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ik ga zo Alex even bellen of Ivon's machien weer voorzien is van een toerenteller. Zo ja, dan gaan we die zaterdag ophalen. Zou leuk zijn als we e.e.a. kunnen combineren!!

7. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    Maare huh 09:00 in Deil ?! en dan ook nog koude croissants ! Als je ze opwarmt voordat we ze "koud" maken is het OK anders kom in later (en vind waarschijnlijk de hond in de pot)

Hey hallo......09.00 uur, ben r de hele week al om 05.30 uit. En anders staan we ook al om 10.00 uur bij Munsterhuis op de stoep...lol.

8. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Ik dacht dat de "M" stond voor modificata, althans dat was in't verleden steeds zo. ( 512 M , 575 M, 456 M....)
    Dat was dan steeds de allerlaatste van dat model, met de meeste upgrades.

9. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Joop & Marc WOW geweldig..Er is een snoepkast open getrokken...;)

Moeilijke keuze Marc...welke neem je mee naar Deil?

Helaas kan ik morgen niet....ben wel zondag bij Cars & Coffee.

Gr.

Frans

10. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Heren heren, Let ik eventjes niet op en dan zijn we 2 spiders rijker...en wat voor :) Echt super auto's ben benieuwd hoe die 16m er in het echt uitziet!

11. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Mmm, niet aan gedacht. Het moet toch te achterhalen zijn, niet?

12. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Dat zou geen probleem hoeven zijn, ware het niet dat ik zaterdag rijles heb..........Ik heb mijn E achter B nog niet dus rij ik de hele middag met een aanhangert rond. Yep, je moet er wat voor over hebben:D

13. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    He Marc,
    op welke komt de trekhaak? De CS of de 16M?

14. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Ik moest even wat pagina's inhalen zag ik en val van de ene verbazing in de andere.
    Iedereen koopt Ferrari's lijkt het wel! :) Gefeliciteerd!!!
    Echt gaaf om die foto's te zien ook.

15. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix

Zal toch wel in de folder staan?

;)

16. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Net Forzaservice gebeld en Ivonne's gele staat weer klaar. Die gaan we morgenochtend dus ophalen... Als we onderweg in Deil aanleggen, kunnen we dan iemand meelokken??

17. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Het is "16th manufacturers" dacht ik ook :)

18. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Jullie vallen me met z;n allen toch wel een beetje tegen zeg! ;)
    En ik maar denken dat ik de enige ben die niet weet wat dat betekent!

19. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    #38894 SoCCieBon, Mar 13, 2009
    Last edited: Mar 13, 2009
    :D:D

Oh, en een paar draadjes verderop in de internatinale sectie 360/430 wordt ook gezegd dat het "manufacturer" is. Jammer eigenlijk, ik had een italiaanse term passender gevonden

Nee hoor Franc, zo dom was de vraag dus niet:)

20. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Heb ik een jaar of 6 geleden ook gedaan.
    In 1 dag les genomen en 'smiddags het examen gedaan.
    Dat doe jij dus niet, aangezien je op zaterdag geen examen kunt doen, neem ik aan?

21. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
  22. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ja dat wilde ik ook doen maar ik heb geen ruimte voor een 2e examen als ik zou zakken voor het 1e. Dus ik neem wat extra lesjes dan doe ik ook zo'n hele dag. Dan kan ik me zelf niet verwijten dat ik er niet genoeg tijd aan heb besteedt. Toch lullig als ik m'n E niet heb voor 10 mei....

23. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
  24. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    @ Dolfijn: Zeer mooie aanwinst! Gieniet er van! De zonnige dagen komen er aan!!! :D

@ Marc: Leuke foto's van de aflevering. Nogmals veel plezier!

Jeffrey

25. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    en diegene wordt weer verbeterd dat het ´Mondiale´ moet zijn en dat dacht ik ook (hoewel ik geen zekerheid heb). Maar serieus, het zal toch wel ergens in de folder staan?

Share This Page