Als ik het geld toch had liggen he. Wat een fantastisch ding. Die spider is ook prachtig, maar die GTV is toch iets bijzonders.
Helemaal met je eens, Marnix. Serieus over nagedacht, maar toch laten schieten. Misschien in de toekomst. Onno
Hierbij de eerste foto's van de F355 na de grote beurt bij Alex (let op Groede: zó hoort-ie eruit te zien....) Ciao, E. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nou mensen, Dat was een leuke start van het nieuwe seizoen. Met een select clubje naar Enschede gereden om daar veel moois te bewonderen. En ook om weer even bij te praten na zo'n lange tijd Heerlijk rijweer (althans de heenreis...) en hieronder een eerste impressie. Meer foto's van anderen zullen ook wel volgen, neem ik aan...... Ciao en tot een volgende keer! E. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog wat anders lekkers........ Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
CA was er ook nog.......... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En Fred??? Die zoekt naarstig naar een koper voor een 328 GTS én een Mini (sorry Wilma) Kijk maar eens hoe hij zich in een Challenge Stradale voelt! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Moet er morgen weer gepoetst worden, of hebben jullie het nog een beetje droog kunnen houden? Hier was het in ieder geval drama...
Iedereen gemist vandaag.... Peter was net weg bij Alex, en we hadden de groep Munsterhuis nooit kunnen halen zo. Dus lekker samen een stukje getuft, totdat het bij Deil in de buurt ging regenen (wat is dat toch met die plaats???) Net koffer ingepakt. Morgenochtend richting de zon!!!
Proficiat! Veel klassiekers/speciale auto's onderweg vandaag ja. Is je 308 nu helemaal àf? Bij Munsterhuis stond ook nog een 308 op de brug. Ziet er super uit Erik, ook in het echt! Leuk je nieuwe aanwinst gezien te hebben Marc. Ziet er super uit! Gr. Martin
Vandaag de X6 opgehaald, vind het een prachtige wagen!! Goed werk van BMW Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier (helaas iets onderbelicht) de foto Marc die ik even snel maakte. Ook heb ik (weer) een handtekening van een F1 rijder weten te bemachtigen, zal hem een mooi plaatsje geven naast die van Schumi Image Unavailable, Please Login
@Hans & Ivonne : Veel plezier en neem wat mee, maak nie uit, al is het maar ee nbeetje zon @Erik : Gaaf zoals ze er nu weer uitziet. Nu is het een kwestie van bijhouden, nietwaar? @Ender: Geef mij de Maser maar.... @Munsterhuisgangers : was het weer een feest ?? Die CS staat je goed, Fred.... CA nog even gezien dus.. is die Carrera GT van hem ?? Ik ben begin februari bij Muinsterhuis geweest... mooi pand en ze hadden er aardig wat auto's staan..... Hier heeft het vanaf 12:30 uur alleen maar geregend... Ciao
Mooie foto. Bijna symbolisch Hang je die handtekening wel wat lager dan die van Schumi? Zijn Carrera GT. Wat een kabaal! Indrukwekkend pand inderdaad, en een zeer gastvrij onthaal! Gr. Martin
Is maar goed ook Fred, glimt die kale plek ook niet zo... Ik vond het erg spijtig dat ik weer snel moest vertrekken, ik had graag nog naar jullie auto's willen kijken. Morgen verwacht ik nog wat foto's te plaatsen van de illegale trip naar Hengelo met de CS... in 1 klap mijn ervaring vertienvoudigd..
Bij Forza ook (een rode GTS). Mijn 308 kan er voorlopig tegen. Er zijn een paar zaken die bij een volgende grote beurt aan de orde zullen komen, maar geen schokkende dingen. De vering is ook nog origineel en volgens Alex niet echt geschikt voor het echte circuitwerk, maar dat was ik voorlopig niet van plan De banden hebben waarschijnlijk wat platte kanten van het stilstaan, dus misschien na Engeland vervangen en ik overweeg om ook de eindemper te vervangen. Zo blijf je bezig
Maakt niet uit, we hebben in ieder geval je bolides even kunnen bewonderen en ons kunnen verlekkeren aan al het moois bij Munsterhuis. Volgende afspraak staat al: 1 april, 2 mei of ergens later die maand Gr. Martin
I wish........Helemaal super!! Geweldige dag heren. We hebben tot een uur of 3 lekker open kunnen rijden door het zonnige weer. Ontvangst bij Munsterhuis was zeer netjes, de herten op de Veluwe zijn de rest van het seizoen van de leg, lintworm is weer goed voorzien vandaag en als uitsmijter de prachtige collectie van Dolfijn Sr mogen bekijken. Wat is het leven toch mooi.....................................
De morgenstond heeft goud in de mond! Gelukkig ben ik gisteren op tijd uit de lampen gekomen om vanmorgen vroeg Fred, Bart en Roel van een slap bakje koffie te voorzien bij Henk thuis. Normaal tikt Plambo 'Het leven is mooi', goed dat jij vandaag de honneurs waarneemt Roel Gr. Martin