@allen, Tjonge, ik kom niet bijgelezen alles wat er gepasseerd is de laatste dagen! Iedereen gefeliciteerd met nieuwe baby's, auto's en wat al niet meer! Wilma mijn oudste dochter wil wel een keer een stoeltje passen in de Mini, de droom van ieder 19 jarig meisje. @ Pterps, schitterende AM foto's, moeten daar maar eens een apart draadje van maken. @P.Lambo, wanneer slinger je die Beemer eens rond de boom bij ons op het plein? We zijn die kinderkopjes zo ongeveer wel zat, volgens mij krijg jij die wel los, net als het asfalt op de rotonde bij Deil. ( of is dat vorstschade ?) @ Henk, .................waar blijft programma 2 mei? @ Joost, de dag doorgekomen zonder worstenbroodjes? @ Onno, BBB, RBB, TVR, ..........GTV, GTA, SWB, GTB, GTS.....het einde is dus voorlopig niet in zicht.effe Gisteravond "vergadering" van ons F1 clubje gehad. Het wordt dit jaar wederom Nurburgring 10, 11, en 12 juli. Met 16 man, vrachtwagen, aggregaat dat zwaar genoeg is voor onze mega versterkers, koelkasten, tapinstallatie, frituurpan en elektische wekkers.En natuurlijk mag ondergetekende weer voor de koek en zopie zorgen. De mede door mij te organiseren rit door de Betuwe, Geldermalsen On Wheels, krijgt steeds meer vorm. De nodige inschrijvingen komen binnen, en de sponsoren slepen we ook binnen. Over enkele weken laat ik wel meer weten. www.gowheels.nl @ Otto, mooie siebener, geniet ook daar van
@heren Allemaal bedankt voor deze leuke dag. Ik heb er weer veel plezier aan beleefd vandaag. Munsterhuis heeft een hele mooie tent en ik sprak een van de heren nog daar die van ons bestaan wist en vroeg en we samen niet een keer iets organiseren konden. Joop was met de DiabloVT, ik had die auto nog nooit op de weg gezien Roel kon het goed bijbenen met de Spider 3.0. Die Albers heeft een prachtige Carrera GT. Maar Marc heeft een CS en een 16M Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vanochtend vroeg naar Munsterhuis om de CS te laten keuren en te voorzien van kenteken..... Image Unavailable, Please Login
@ Henk, Mooie foto's, Jammer van die GT, niet de GT maar...... @ Roel, Kan de velgen niet zien op de foto!!!!! @ Hans, Blauwe 360 ....mooie kleur he'
Henkie. Goeie foto's! Ik had het al eerder gezegd, maar ik vond het erg leuk jullie weer even te zien. Het was veel te kort maar wel de moeite waard. Ik sprak laat in de namiddag een van de verkopers van M huis en die was erg in in zijn nopjes met jullie komst. Misschien is het wel wat voor een tussenstop van de Deil meeting... Ik heb dan ook helaas het lawaai van de CGT gemist. Ennuhh .... staat Bart nou tegen die 16M te swaffelen???
Zootje ongeregeld: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Sorry Marc, kon me niet inhouden, moest even een seconde de naakte tuinslang tegen de achterkant op swaffelen..........residu is veilig met een fluffy buffy verwijderd hoor He maar wat een dag, prachtig, bedankt dat ik mee mocht ! Henk / fam. Dolfijn, ook nog bedankt voor jullie gastvrijheid, en de overige lui voor de pleziertripjes en verzoeknummers Veel foto's heb ik niet gemaakt, de filmfunctie heeft wat overuren gedraaid. Niet veel soeps qua kwaliteit maar we kunnen de boxen open zetten http://www.youtube.com/watch?v=_2Gjcp9kD0Q
Da's een goeie 7.50 minuten Bart, thumbsup! En de heren van de foto's ook: bedankt! Jammer dat ik dit gemist heb
Sinds vandaag begrijp ik gewoon waarom er in een CS geen radio zit.........man man man, ik heb nog nooit met zoveel plezier achter een auto gereden Nog een paar pheuteux: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@ Heren en enkele dame ditmaal, Geweldig wat we vandaag allemaal hebben meegemaakt! Van zwaffelende Bart, tot koopjes gekke Berry en nog (ver)slapende Henk. We hebben het allemaal gezien, gevoeld en geroken... Roel die met de spider onze Henk helemaal zoek reed door gelijk tijdig vanuit Deil te vertrekken en een half uurtje later pas een rode 360 in zijn spiegels zag opdoemen op de parkeer plaats nabij Apeldoorn waar Eric stond te wachten. respect Roel de spider is goed gekeurd voor de Italy trip! Joop en Berry (beide met hun kinderen op de pagegier stoel) waren inmiddels aangehaakt. Marc was zoals reeds gezegd vroeg bij Munsterhuis gearriveerd (08:00 zei je toch?) en heeft zijn vader de ochtend van z'n leven bezorgt door deze in de CS voor de deur van Munsterhuis over het industrie terrein te jagen, wat een show moet dat geweest zijn! Ook de vrouw van Marc was naar Munsterhuis gekomen (enige dame vandaag) inclusief zoontje. Met de 2 speeltes hierbij was de familie kompleet! Zeer indrukwekkende zaak en mooi opgezet, de twee uurtjes waren te kort om alles te bekijken en het is maar goed dat we terug mogen komen! Ook veel spotters hier die er gastvrij worden toegelaten, opvallend. Heb niet eens in de California gezeten Bart geweldig dat je zoveel heb vast kunnen leggen, zit over de kwaliteit niet in het geluid is TOP en bijna het belangrijkste. Allen bedankt voor deze mooie dag, we hielden het bijna droog
Nieuwe F-430 Scuderia..........en in deze staat staan de meeste wagens tentoongesteld, ook in dit segment, schandalig. Ben ik m'n eigen aan het opvreten als ik bij gebruikte auto's niet in de buurt van de 90 - 95% correctie kom ! Image Unavailable, Please Login
@ Bart, Blinkende foto's, Mooie velgen om de AM V8. Heb je soms een foto van Roel's velgen. p.s. Wel een superdag aan de foto's van jullie allen te zien. Image Unavailable, Please Login
Goedemorgen boy's, Dat zag er een gezellige dag uit gisteren en zo op de foto's te zien lekker weertje ook ! Ik ben afgelopen week met sprongen vooruit gegaan, zodoende vrijdag-middag even langs de kapper geweest, want na 5 weken bed & bank was het een en al bad-hair-day. Gisteren de "F" even warm laten draaien en een klein poesewasje gegeven. Vandaag lekker vroeg op en ik ga straks lekker naar ons clubje. Moet woensdag pas op controle, maar body & mind zeggen dat het beter is om nu al buiten te komen, dan nog een week naar een TV te kijken waar buiten wat irritante reclame niks op te zien is. Ben nog wel een beetje snel moe, maar gelukkig gaan we niet te ver van huis, dus als ik het niet trek lig ik binnen 30 minuten weer op de bank Vandaag op het programma, De hippodrome van La cala de Mijas, horseracing + lunch. Ik zal gelijk maar eens een gokje wagen ook, je weet nooit. Foto's is voor volgende week, ik zal vandaag met iedereen een praatje moeten maken, dus geen zin om Theo flitser te spelen.