Helaas Fred nog niets langs zien komen!
Kwam deze foto net tegen op een site. Nou gaat het om de 430 links op de achtergrond. Die bumper vond ik nogal opmerkelijk. Een dergelijke uitvoering heb ik nog niet eerder gezien. Image Unavailable, Please Login
Het was een mooi weekend. Vrijdag gereden, zaterdag gereden en vandaag gereden. Vandaag de 6km. lange W'tunnel 2x doorgereden. Wel weer even uit moeten vogelen hoe die verwarming ook al weer werkt. Die Italiaanse aan/uit knopjes zijn af en toe verwarrend.
Denk dat het hier gaat om een eigenhandige modificatie of slechte poging de auto te pimpen. Gr. Martin
Denk dat dat voor veel 'wat apartere' kleuren op gaat: gaaf om te zien, maar je zou het niet zelf bestellen. Aan de andere kant: eerst het probleem maar eens hebben Gr. Martin
Help! Kan iemand me misschien helpen met hoe ik een schermafbeelding naast mijn naam kan zetten (voor je naam een afbeelding bij een post)? Dankjulliewel
en als je abonnement daarna verloopt, blijft je plaatje gewoon staan! (edit: oh, heheh, niet dus. Tot voor kort had ik met mn verlopen abbo nog wel een plaatje staan) (ik zal mn abonnement vanzelfsprekend binnenkort weer ns verlengen, want ik doneer graag aan zon community als deze)
EDIT: Al gevonden.. Mag niet van me vader jammer. Bedankt voor jullie hulp! Misschien "domme" vraag.. En waar kan je je inschrijven of moet je dan een italiaan hebben :O?
bij 'paid subscriptions' rechtsboven in je scherm. Kost een paar euro per jaar voor 'silver subscribed'
@Hans, lig je al op een strandbedje? We verwachten wel wat leuke spots op Sunset Boulevard van je. Veel plezier!!
In het midden onder de auto? Kwaaltje van de 308?/328 is het "zweten" van de versnellingsas die door het carter loopt. Doet die van mij ook (nog). Bij lekken het keerringetje laten vervangen tijdens een beurt. Zo opgelost. Jeffrey
Marc, je natte droom staat op Google maps! Met dank aan Johannes van het andere forum, waar ik dit van gesnaaid heb. Wat een sighting. Gebruik de muis om naar achteren te kijken en nog meer moois te zien. http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Piazza+Santiago+del+Cile,+00197+Rome,+Lazio,+Italy&sll=37.0625,-95.677068&sspn=48.77566,78.398437&ie=UTF8&ll=41.926005,12.486949&spn=0,359.972706&t=h&z=16&iwloc=addr&layer=c&cbll=41.925912,12.487029&panoid=lPRhx-0RHi00vFOVp2A4Qw&cbp=12,350.40059196204294,,0,5 Onno
Had mijn Mondial ook. 1 nadeeltje. Bij het loshalen van de olieplug van het kleine carterdekseltje gaat de schroefdraad van de plug in 90% van de gevallen stuk. Helaas kost dat dekseltje voor de Mondial €400, als die al leverbaar is. Alex heeft ze al meer dan 6 maanden in bestelling staan. Vandaar dat ik het nog niet had laten repareren.
Carlo ziet geen probleem, maar zal het er nog eens over hebben voor de beurt. Goed te weten. Thanks. Jeffrey
Thanks! Lukt prima tot dusver. Graadje of 22, strak blauwe lucht. Net even naar Malibu op en neer gereden over de pacific coast highway. Heb een Chrysler Sebring cabrio. Vreselijk stuk schroot, maar het dak kan wel lekker open! Tot dusverre twee Gallardo spiders, een theehuisje zonder dak en een Maserati GT gespot. Je krijgt het te doen met ze hier. The land of the brave vertaalt zich wat verkeer betreft vrij letterlijk: het land van braaf. Met een dodelijke snelheid van 60 km per uur stort zo'n Gallardo zich dan in het verkeer. Heftig! Maar goed, ik ga zo maar eens even over de boardwalk van Venice slenteren, hier 50 meter vandaan. Afzien.... Ciao a tutti!
Hee, gaat het er nou om dat IK geniet of jullie van mijn foto's genieten Henk? Ik zal morgen m'n camera meenemen.