Afgelopen zaterdag hadden we het over het karten. Sommigen leek het wel leuk om dit eens in Delft te doen. Nu zijn er een aantal verschillende arrangementen die we kunnen doen (zie plaatjes) Daarnaast op wat voor dag komt het het beste uit? Zaterdag of Zondag? En zo ja wie heeft er wel intresse? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Goed plan (ook die act), maakt mij niet uit Zaterdag of Zondag. Keuzes, Keuzes het leven staat er vol van. Ik heb geen idee wat we in Lelystad betaalden voor 2 uurtjes Ik vind het wel gaaf dat je hier op verschillende nivo's/hoogtes rijdt en lekker warm binnen... In kort: I am in!!!
Ik denk dat we even moeten afwachten met hoeveel mensen we zijn voor we het arrangement kiezen. Maar Harald en ik kun je op de lijst zetten. Geen voorkeur voor een dag, maar wel even in de gaten houden dat verschillende van ons de zaterdagavond in Zwolle moeten zijn. Onno
Het is sowieso niet voor dit weekend Onno. Tot wanneer ben je in NL? en anders wanneer ben je weer in NL
Ik heb intresse Zaterdag of zondag maakt me niets uit, alles valt in te plannen maar wel pas vanaf 20 April
Dan ben ik dus van de lijst, Michel. Volgende week donderdag vlieg ik weer. Dan weer terug in mei en juni maar al mijn weekeinden al vol. Onno