Goede smoggels, De Spieder en de CS zijn zeker........de Murcie moeten we nog even afwachten......grrrrrrrrrr, maar ik hoop dat ik er bij ben.
getver ..........helaas pindakaas, ben er definitief niet bij, maar ik zal aan jullie denken (met een bacootje in de hand onder een palmboom)
Dan zal jij het ook vast wel naar je zin hebben Joop Maar verder zitten we met: -Berry Dolfijn (Challenge Stradale) -Flipper (F430 spider) -Jan456 (456M GT) ...al weer op 33 auto's. Ziet er goed uit zo mannen!
Ik ga proberen erbij te zijn als een M5 tenminste welkom is. Kan alleen niks beloven aangezien het werk ook gewoon doorgaat. Indien ik meer weet meld ik me officieel aan via de email. @Henk & Plambo iig felicitaties voor het mooie programma en alweer prachtige bolides. Zo zie je maar weer er is altijd vraag naar dit soort prachtige activiteiten/evenementen.
Precies, en in deze crisistijd moet je misschien maar es jouw 456-droom laten uitkomen.... Overigens, we zitten al in FChat NL/B generatie n°2: Bigodino, Alx355gt en Ivon kochten onlangs.... Nu nog jij en pterps....... Hoe zit het verder met Bram (Holland junior dinges)? Komt ie met die gocart?
Vrienden wel, Plopsa niet! Trouwens met PP Meeting 3 gaan we met z'n allen op de molentjes in Plopsaland, tevreden?
Go-kart! Haha, kan me herinneren dat zo'n SZ een heel handig achterklepje heeft en vergeet niet dat als basis een Alfa 75 diende waar de bediening van de elektrische ramen in de hemel van de auto zat... Gr. Martin
Wil geen domper op de festiviteiten zijn, maar ik denk niet dat je ooit een goede voor onder de 30k zal kunnen kopen. Zal niet lang meer duren voor ze weer duurder gaan worden, is mijn persoonlijke mening. Onno
Bram heeft ook een 348 maar vrees dat hij er een keer niet bij is. Er was een Tubi die tijdens de Eiffel trip een geluid maakte dat leidde tot een overdosis mede doordat het niet werd opgeheven door antigeluid. Hij moet daar geloof ik nog een tijdje van herstellen.
Je had er zelf bij moeten zijn denk ik, nu is het allemaal uit de 2e en 3e hand bla bla. Sluit zulke dingen toch eens af. Daar heb je hele sterke tuinslangklemmen voor hoor