In de speeltuin kan je wel je tent opzetten, groet genoeg daar en kan je van te voren nog wat oefeningen doen aan de rekstok, schommel etc.
't wordt een helse tocht door de Brabantse binnenlanden....gniffel..gniffel See ya all zaterdag! Frans
Ik heb ervan gehoord frans tijdens het "etentje" vandaag met Roel en Henkie, ben erg benieuwd. Moet de detector aan?
rustig..........rustig......., het blauwe bommetje moet nog ingereden worden na acht jaar stilstaan! Zal de dakspoiler maar vast rechtop zetten. Pieter www.gowheels.nl
Nou Pieter aan de slag dus. Er zit toch licht op of niet? (Gasse dus) Gegroet. btw met wie tuf ik nu mee? Met jou of heeft Rieks nog een "driver" nodig haha. Joost
Politie zullen we niet zo snel tegenkomen op die wegen... Laatste keer was 40 jaar geleden, toen reden ze nog op een varken rond
Veel plezier zaterdag heren! Ik ben helaas verhinderd maar met een beetje geluk loop ik één van jullie kort daarna in Italia wel tegen het lijf. Cordiali saluti, JR
@heren De lijst is helemaal geupdate (pagina 1). Hou a.u.b. deze draad nog even in de gaten voor wat huishoudelijke mededelingen die er op koninginnedag op staan. Bedankt.
Ben niet zo'n kampeerder... en turnoefeningetjes zoals beschreven zeggen me ook al weinig. Ik twijfel nog... een eind omrijden... of de voorspelde file voor proberen te zijn door vroeg genoeg vertrekken. Drukte zal eigenlijk toch nog wel meevallen op een zaterdagochtend, of niet?
Kun je eindelijk gummen, wil je de kortste route......snap er nu helemaal nix meer van Of het druk is op zaterdagochtend kun jij ons binnenkort wijs maken, hou met alles rekening...
Ik wil gewoon zonder file en op een redelijk tijdstip in Deil aankomen Ik heb de afgelopen 7 weken zo'n 2500km met de 328 gereden, zaterdag zullen er zeker nog wel een 500-tal bijkomen. Toch al niet zo slecht dacht ik zo? Ben vanmorgen trouwens ook nog een ritje gaan maken.
Wie was er ook alweer op zoek naar een 328? en "dacht" er niet meer mee te rijden dan 3500 km/j? Verslavend dat F-virus.... Goed te horen dat de 328 bevalt Alexander, ben benieuwd zaterdag...
Het begint nu echt wel pijn te doen dat ik er niet bij kan zijn zaterdag. Heel veel plezier allemaal, de weersvoorspellingen zijn goed en denk aan foto's, hé? We willen foto's, foto's en foto's zien zaterdagavond...! René
Ik ben zaterdag rond 9:30 aanwezig, dus als het goed is moeten alle arriverende auto's er op komen te staan. Ik ben die middag rond 14:00 weer thuis, dus dan worden er alvast wat fotokes geupload.
HO! De meeting begint pas vanaf 10:00 uur! Eerder is er echt niemand welkom! Het hek gaat ook niet eerder open daar. Dit is een van de zaken die ik nog mee wou delen later. Kijk morgen nog een keer op deze draad aub.
Als je verdwaald of de Benedeneindseweg niet kan vinden is dat wel het gevolg Marc Toch maar even kijken op google maps....
De bende uit het zuiden verzameld om 9.30uur bij v.d. Valk Eindhoven. Alexander Franc Roel nog meer mensen?
Marc (Ferenzo430) met F355 Berlinetta vertrekt samen met mij vanuit Belgisch Limburg richting Eindhoven Passagiers zijn Guy en Davy. Tot dan!