Beste Bart, wat zou je denken van een wedstrijd: " Internationaal Deil GLANS Concours"? Enig én objectief Jurylid: BartCCC! Spelregels: -het Jurylid bekijkt de hele dag door de toestand van de auto's, rekeninghoudend met de stand van zaken bij aankomst en tijdens verloop van de dag -alle deelnemers zijn gewild of ongewild kandidaat -poetsen tijdens de dag toegestaan 1ste prijs: Innige omhelzing van Wilma! (Fred, akkoord?)
Henk, Dat is zeker onzin! we komen met de meest zeldzame auto ter wereld een Toyota ( Protection) Yaris ( die nog niet klaar is) met 350. 000 km op de klok.
Snelheids- of glansprijs ben ik niet zo mee bezig, daar zijn anderen beter voor gekwalificeerd Ben al lang blij dat ik er nog 'ns een keertje bij ben Tot morgen mensen! Alexander
Nou Otto, Morgen wil ik alleen maar slap gelul en schreeuwende bolides horen, niet meer en niet minder Maar je hebt nog even de tijd om iets anders te verzinnen om de knuffel in de wacht te slepen haha
Alexander, wat heb ik zin om je F te zien! In het echt heb ik nog maar zelden een 328 van 1988 gezien, die met die bolle velgen toch, he? De nummerplaten zullen in elk geval al mooi naast mekaar staan!!
JA!!!! Die is lekker!! Meneer is naar eigen zeggen de afgelopen 3-4 weken druk bezig geweest z'n bolide te pamperen en komt dan savonds om half negen met zo'n idee! Wel een leuk idee trouwens! Een winnaar aanwijzen lijkt me welhaast een onmogelijke taak. Bart heeft gelijk; je kunt beter een andere truc verzinnen om Wilma eens goed vast te mogen pakken!
Veel plezier allemaal, ben stikjaloers maar over 1 week rijd ik weer in een Boxer dus ik kom er wel overheen... Onno
@Onno, We leven met je mee!!!!!! en een 13 mei kom ik bij jullie vertrek wel weer even kijken ............met het blauwe bommetje deze keer! Gaan we eerst wel even een ronde om de speeltuin in Deil.
Zijn we er al klaar voor zijn we er al klaar voor zijn we er al klaar voor zijn we er al klaar voor.............. ???
What? tot straks Bart. Ik ga je voor de eerste keer ontmoeten! Alex, ik ben erg benieuwd naar je 328 en bij Pieter zijn Lancia. Tot straks!
Ik weet (nu al) wie Wilma aanwijst als winnaar! (mening van Bart is niet onpartijdig, klanten van hem winnen altijd ) De winnaar is zekere 328 GTS bezitter die woonachtig is in Nederland, die overigens GEEN (2e) viool speelt in dit geval
Het was echt een prachtige ochtend (en deel van de middag)! Aardig wat forummembers gesproken, veel foto's gemaakt en genoten van alle draaiende motoren . Nu even de foto's op de PC zetten, bewerken en uploaden . Iedereen bedankt voor de gezelligheid
Ik vond het erg gezellig, ik was samen met Maarten een een goede vriend van me in de ochtend aanwezig. We hebben ervan genoten!
Henk, Peter, Frans, erg netjes georganiseerd samen. Erg bedankt hiervoor en mijn complimenten! Erik, dank voor de enerverende rit. Ik had het erg naar mijn zin en door jou veel mooie foto's kunnen maken. Mijn dank is erg groot Gr. Vu