***Ferrarichat.com DEIL MEETING 2009 (zaterdag 2 mei)*** | Page 13 | FerrariChat

***Ferrarichat.com DEIL MEETING 2009 (zaterdag 2 mei)***

Discussion in 'Holland/Belgium' started by henkie, Mar 30, 2009.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Iedereen bedankt voor de geweldige dag! In het bijzonder natuurlijk Henk & Peter voor de organisatie en Frans voor de geweldige rit door het schone Brabantse land.

En Vu, niks te danken. Je was vandaag zeer aangenaam gezelschap waar ook ik van genoten heb! ;)

Tot een volgende keer weer en de Italiegangers een fijne tijd aldaar!

Ciao, E.

2. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Henk, jongens,

Vreselijk bedankt, het was weer een top dag! Mooie opwarmer voor Italië. Ik genoot van de zuivere rijtijd, Hessing en museum ook helemaal goed.

Dank!

gr.,

Gijs

3. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Bob wanneer kunnen wij het boek bestellen?????????????

4. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Jolanda, bestellen kan altijd :D

Vraag is wanneer ga ik hem maken ;) Helaas gaat dit even duren, aangezien er over anderhalve week een tripje naar Italie geplanned staat :) Maar weest gerust... het boek gaat er komen! En als ik alleen op mijn eigen foto's af ga, dan zal het wel weer gaan lukken. En dan heb ik nog niet eens de foto's van de anderen gezien.

Overigens bij deze een oproep aan de fotografen... als je leuke foto's voor het fotoboek hebt die ik zou mogen gebruiken, dan hoor ik het graag. Laten we er weer een prachtig naslagwerk van maken: deze dag verdient dat!

5. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @mensen

Het was een topdag. Helaas 3 uitvallers maar 2 extra voertuigen er voor terug, zelfs een bewoner naast de speeltuin haalde zijn countach 25th aniv. onder een berg oude jute zakken vandaan.
    Het was echt heet in de speeltuin, maar wij hadden echt veel te eten en te drinken voor iedereen geregeld denk ik.

Alles was goed, op naar de volgende keer.

6. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Super dag gecreëerd Henk en Peter, echt top !

Het gefilmde materiaal ben ik nu op de pc aan het zetten (totaal dik 2u materiaal), dus na knippen en plakken moet daar toch wel iets van over blijven hoop ik :)
    Ondanks de drukke week ga ik proberen om hem zo snel mogelijk te completeren en op dvd te branden, inclusief hoesje en doosje natuurlijk.

Marc, de 16M klinkt bij een peut gas echt buitenaards zeg, héérlijk :cool:
    Bedankt heren en dames voor de nieuwe kennismakingen en de leuke dag !!

7. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Kijk, dát horen we hier nou graag.........!! ;);)

Klasse Bart en leuk je weer gesproken te hebben!

Ciao, E.

8. King250Cal

King250Cal Karting

Nov 16, 2007
    156
    Holland
    Full Name:
    Harald
    Wat een fantastische dag! Een te gek programma en heerlijk door het Brabantse gereden. Iedereen bedankt voor de gezellige sfeer en al het spektakel. Henk en Peter natuurlijk in het bijzonder voor de organisatie van wederom een onvergetelijke dag, Frans natuurlijk voor een onvergetelijke helse rit. Bedankt guys!!

@ italie gangsters

Oh, oh, oh wat heb ik er weer een zin in!!! Wordt helemaal geweldig!

Ciao, Harald

9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik ken nog iemand die enorm veel zin heeft, voor die tijd moet ik nog beginnen aan de bouw van een nieuwe etage op onze woning, sterker nog morgen gaan ze beginnen! Maar ik ben in mijn hoofd meer met Italie bezig dan met de bouw :D

10. King250Cal

King250Cal Karting

Nov 16, 2007
    156
    Holland
    Full Name:
    Harald
    Peter, kijk je uit dat je geen spijker in je handen slaat, dat rijd zo lastig.... Bovendien kunnen wij dan niet van je mooie foto's genieten :D

11. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik moet elke dag meerdere keren de ladder op naar 6 meter hoogte, je weet dat ik niet echt handig ben met trappen dus volgens mij hoef je je over die spijkers nog niet zo zorgen te maken :)

12. King250Cal

King250Cal Karting

Nov 16, 2007
    156
    Holland
    Full Name:
    Harald
    Ok, dan komt het vast goed. We gaan er een mooie tijd van maken in Italie. Maranello, heerlijk rijden, MM, nog meer heerlijk rijden, De Gele Druif, nog meer heerlijk rijden en het weer ziet er in de voorspellingen top uit!!! Wat wil je nog meer?

13. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Wat een dag!!!!!!!

Henk, Peter bedankt voor de organisatie!!! En natuurlijk voor de heerlijke dag in de 360 (en stukje in de Gallardo), onvergetelijk!

Maar wat me het meest is bijgebleven is de sound van de 16M, man o man......................zeker samen met de CS door het tunneltje..............WAUW!

Het was gezellig mensen!!!!!!!!

14. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik hoor nu al voor de tweede keer over een tunneltje met de 16M en CS erdoorheen. Ik heb geloof ik een momentje gemist :(
    Volgende keer Joop, Berry, Marc en Plambo erdoorheen jagen, kippevel momentje schat ik zo :D :D :D

15. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik hoop dat er iemand is geweest die dat momentje voor ons heeft vast gelegd met een camera?

16. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    We reden bijna in de uitlaat van de Berry......staat op de tape, als het geluid ook maar 1% in de richting komt van hoe het in real life was garandeer ik een natte plekken hoor :D

Insgelijks Erik !!

17. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Toch nooit helemaal het zelfde Peter, dat weet ik nu helemaal zeker sinds dat ik bij Roel in de spider zat met mijn eigen Tubi (tegen de toeren begrenzer aan) voor me! Hemels dat live geluid... Ok filmpje is ook aardig maar O, O, O, wat waren we weer bezig gisteren. Een vrouw kwam zelfs kwaad het erf afstormen en riep iets naars naar ons, ik heb het niet helemaal gehoord want in trakteerde haar op een dotje gas :D :D :D
    zeg, moet jij niet op een ladder staan ofzo? tekeningen controleren, kofiie zet apparaat installeren, dat soort klusjes....

18. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Was die schoon dan?

19. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Oh, oh, oh, oh, wat was het weer lekker!

Henk, Peter; weer helemaal top dat jullie alle moeites weer getroost hebben om dit op te zetten.
    Frans; dat was een heel mooi stukje Brabant dat je ons liet zien. Routeboekje gemaakt voor iedereen... helemaal perfect allemaal. Hartelijk dank ervoor.

20. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Helse rit, ik kan er nu echt de betekenis van deze naam begrijpen.
    mooie prijsvraag: hoeveel drempels/heuvels (lees: Kilimandjaro's, Monblanc's) hebben we gisteren beklommen???
    Hoofdprijs: avondje voor twee, met duifje van Otto :D :D :D

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Familieweekend Fred, mijn wekker begon om 6 uur vanochtend alweer om papa te roepen, vanmiddag verder voorbereiden :)

22. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Boy's & Girl's,

Ik zit hier lekker te genieten van de mooie foto's. kom helemaal in de sfeer. Henkie & Plambo kennende zal het wel een hele leuke dag geweest zijn, perfect georganiseerd. Daar kunnen wij in Spanje nog wat van leren. We rijden weliswaar wat meer ( minstens elke zondag) maar het organisatie-talent is hier wat minder...hehe...

Affijn, ik kijk al uit naar Pays plat 3 en wie weet zie ik jullie nog daarvoor ! :)

Top dit, ik ga nu weer effe kijken naar de foto-thread en dan gaan we zo zelf effe rijden, heb er nu al zin in. Ik heb namelijk een hele dag gepoetst en de zon is volop aanwezig.

Tot straks, ik zal maar geen foto's maken vandaag, want die verdwijnen toch in het niets bij jullie feestje van gisteren en de after-party van today :D

23. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Zo'n wekker (met papa erop) heb ik niet, de tijd komt me wel bekend voor..... Gisteren dan, was van een klein jongetje van 8 die met zijn maatjes ging spelen....Wat een dag weer, eentje voor de boeken :cool:

24. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Fotootje van een zonnetje mag wel hoor Dirk, hier druppelt het nu :(, echt mazzel gehad gisteren :)

25. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Inderdaad! Wat een geluk met het weer gisteren als je vandaag naar buiten kijkt...

Het was een perfecte dag voor mij; ik geniet echt van dit soort dagen. Leuk iedereen weer te zien. Mijn vrouw zei ook 'goh, wat een aardige mensen allemaal' (nou ja goed, ze zei 'qué gente mas simpatica' :D)

Dus iedereen en VOORAL Henk/Peter: heel erg bedankt! En natuurlijk ook aan de fotografen voor de waanzinnige foto's.

Share This Page