Even voorstellen... | FerrariChat

Even voorstellen...

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Division, May 30, 2009.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Division

    Division Karting

    Jul 24, 2006
    214
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeroen
    Na een viertal posts in deze sectie zal ik me dan toch eens voorstellen middels een apart topic. Wellicht dat een aantal me hier al kennen van de Autogespot DSS/WEPA meetings in 2007 en 2008. Je hebt me dan in ieder geval de hand geschud. :) Mijn naam is Jeroen Olthof, 24, woonachtend in Groningen en fanatiek fotograaf. Ik lees vooral veel mee maar ben voornamelijk actief in de UK sectie. Twee jaar geleden kocht ik mijn eerste spiegelreflex, een Nikon D70s. Die heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds maar zal hopelijk dit jaar vervangen gaan worden door een wat moderner exemplaar. Een fotograaf dus, helaas geen eigenaar van een bijzonder voertuig. :(

    Qua fotografie ben ik de laatste tijd bezig met zwart/wit fotografie en selective coloring. Verder mag ik graag kleine frutsels fotograferen in een kleine thuis-studio. Naast de studie schrijf en fotografeer ik voor clubbladen en ben ik druk voor Ruud en Michel's website. :) Een portfolio-website is nog in de maak dus tot op heden moet ik het doen met een weblog en een Flickr account die redelijk goed bekeken wordt. :) Linkje: http://www.flickr.com/photos/jeroenolthof/

    Thanks en wellicht tot op een event. :)
     
  2. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Welkom Jeroen, mooie foto's.

    Wat betreft de camera: it's the photographer, not the equipment! Maar ja, ik heb ook een EOS 1D MkIII, dus je moet wat ik zeg met een korrel lichtgevoelig zout nemen. :)


    Onno
     
  3. Maarten S

    Maarten S Formula Junior

    Sep 11, 2008
    250
    Delft en Veenendaal
    Full Name:
    Maarten
    Welkom Jeroen. Ik ken je al wel van andere fora, maar heb je nog niet in 'real life' ontmoet op een evenement, maar dat komt vast wel een keer. Als ik zo je Flickr zie zijn je foto's om het maar zo te zeggen 'zeker niet slecht ;) ).
     
  4. Division

    Division Karting

    Jul 24, 2006
    214
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeroen
    Hoi Onno. Klopt wat je zegt hoor. Echter, na verloop van tijd ga je zelf ook wat meer eisen stellen en ga je wat gebreken merken waar je toch wel graag vanaf wil. Zo'n 1D MKIII is een prachtig toestel maar helaas is het prijskaartje er ook naar.

    Groet Jeroen
     

Share This Page