Gefeliciteerd Joop! Een gele CS is het einde! Uit Frankfurt? Tot morgen/straks (je neemt hem toch gelijk mee naar Assen? ) Of kom je niet? Ciao, E. PS: dit is mijn post 355 en die van Joop is 360. Hoezo toeval bestaat niet.........
Gefeliciteerd Joop!!!! Ik had laatst al het een en ander gehoord, erg gaaf dat het door is gegaan!!!!. Moet leuk klinken, 2 CSen naast elkaar . Tot morgen (lees vandaag....)
Niet te geloven, post 360 en 355..........tuulijk gaat ie mee naar Assen truste J Image Unavailable, Please Login
Prachtige droommachine Joop. Wat een duo samen met je broer, het gaat verdorie helemaal nergens over..... Zie ik nu zo'n Umwelt sricker op je voorruit zitten? Z-label, heh heh (maar de 10e trekt hij weer....)
Van harte gefeliciteerd Joop! Die schuifraampjes maken hem helemaal af. Leuk ook dat je naast een gele Murci nu een gele CS hebt. Veel plezier! Vu
Een prachtige CS. Geel staat erg mooi, nog niet eerder gezien op een stradale. Have fun allemaal in Assen, ik duik nog even de boeken in
Die eerste foto zegt alles: CS, geel, met streep en schuifraampjes. Gaafgaafgaaf. Van de huisleverancier van de familie Joop? Gr. Martin
geweldig met een cs kan je nooit de mist in gaan. En een heerlijke kleur, geniet ervan. Nouja wanneer ik dit zeg zit je vast al in de cs richting Assen voor een potje 'pure fun'
@heren Dolfijn, Wanneer krijgen we een compositiefoto te zien van alle 3 de F. Joop, van harte ik sluit mij graag aan bij de vorige Chatters. Super!
Prachtige bolide Joop! Heerlijk geluid ook! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@ allen...........hij rijdt super, vandaag zn vuurdop gehad naar Assen, geweldige auto, haarscherp op de mm en het geluid.....orgastisch gewoon. Schuiframen zijn kicken om te zien maar wel errug gehorig boven de 160 en ook niet geweldig waterdicht, dus die worden vervangen door orginele glazen exemplaren wat ik ook al met de dealer had afgesproken. De lexaan ruiten hou ik in reserve voor je weet maar nooit. @ Dirk.......heerlijk om te lezen hoe jij over de 360 denkt...........jij bevestigde nogmaals wat ik dacht. Hij staat weer glimmend in de garage en klaar voor een Nederlands kenteken en de volgende rit. Gr Joop Image Unavailable, Please Login