Wie kent deze 348 spider? | FerrariChat

Wie kent deze 348 spider?

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Jochem, Jul 20, 2009.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Jochem

    Jochem Rookie

    Jun 20, 2009
    7
  2. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik ken hem niet Jochem. Maar misschien iemand die regelmatig bij de FCN gelegenheden komt wel.
    Wel heel bijzonder, een originele NL auto, geen import. Kenteken van 20-10-1993.
    Wat vraagt men voor deze auto ? Die zie je niet veel hoor. Zijn ook maar heel kort geproduceerd, zo'n anderhalf jaar. En de meeste potentiele kopers wachtten toen op de F355 spider die vanaf 1995 leverbaar was.

    Ik zie dat ze 50K voor deze auto vragen. Ik denk wel aardig de juiste prijs. Ik zie ook dat ze 2 testarossa's te koop hebben.
    En op de foto zie ik een voormalige gele F360 en nu schiet mij ineens te binnen dat cvdzijden met dat bedrijf in de weer is geweest uit Nieuw Beijerland.
    Je zult er nog wel meer over lezen.

    Kortom, als je zo'n auto wilt kopen dan laten keuren bij Kroymans of Forza. Dan weet je alles.
     
  3. Mrs.Spider

    Mrs.Spider Formula 3

    Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Hoi hoi misschien eens proberen bij ferrari chat eu.
    Wij hebben de auto gezien bij een meeting van Robert.
    Hele mooie auto,succes.:D
     
  4. Ferrari Fan Holland

    Ferrari Fan Holland Formula Junior

    Jun 29, 2007
    388
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    Ik heb deze auto weleens op de foto gezet toen een tussenhandelaar hem een tijdje had. Voorbumper had was beschadigingen eveneens als de linker mistlamp en zo te zien is dat nog niet gefikst.

    Gr.
     
  5. 348holland

    348holland Formula 3

    Dec 11, 2005
    2,161
    The Netherlands
    Op dit punt zit al jaren een berucht bedrijf. De naam wijzigt weleens de kwaliteit niet geloof ik, één ervan haalde kassa (het consumenten-tv-programma) eens. Hoeft niets over de auto te zeggen natuurlijk maar wel oppassen.

    Tijden hebben er in nederland 2 spiders te koop gestaan 1 van een FCN lid (rood/tan) en 1 in het gooi (rood/nero), de laatste stond afgelopen keer of de keer ervoor op het Mecc. Iemand foto's?

    (Weet ik het goed dan is een mistlamp een zeer gezocht onderdeel, amerikanen op deze site hebben het er nog wel eens over).


    gr.,

    Gijs
     
  6. 348holland

    348holland Formula 3

    Dec 11, 2005
    2,161
    The Netherlands
    Ik keek nog even bij marcel: http://www.ferrariregistry.nl/

    Dit is inderdaad de auto die in jan 2008 op het Mecc stond.
    Marcel, als je dit leest. Volgens mij stond de km-stand op de ruit. Kan jij dat lezen als je inzoomt op de auto?

    g.r,

    Gijs
     
  7. RiCoNL

    RiCoNL Formula Junior

    Jul 4, 2007
    451
    Pssst. Ze zijn allemaal import. Ze komen uit Italia namelijk.

    Ziet er netjes uit in ieder geval.
     
  8. Jochem

    Jochem Rookie

    Jun 20, 2009
    7
    Bedankt voor de reacties! Als er nog meer informatie over de auto is hoor ik het graag!
     
  9. Dutchman

    Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

    Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Ziet er goed uit. Als de papieren in orde zijn, en Forza bekijkt de wagen, dan kan dat een prima aankoop zijn.
    50.000 euro is de juiste prijs voor een mooi en goed exemplaar.
     

Share This Page