Afgelopen donderdag weer naar Spa geweest. Even gecombineerd met m'n vakantie om mooie lambo's te bekijken Was een mooi evenement, de Lamborghini Blancpain super trofeo. Ook iets om goesting van in je broek te krijgen zeg maar http://www.autogespot.com/item/4595/event-lamborghini-blancpain-super-trofeo-cup-op-spa-francorchamps/
Massa loopt scheur in schedel op bij crash Coureur ligt op intensive care [25-07-2009] Felipe Massa heeft bij zijn crash op de Hungaroring een scheur in zijn schedel en een hersenschudding opgelopen. Hij ligt op de intensive care in een ziekenhuis in Boedapest en moet geopereerd worden. Dit heeft Ferrari bevestigd. De verwondingen van Massa zijn serieus.{foto]De coureur van Ferrari crashte tijdens de kwalificatie. Oorzaak van de crash was een object dat Massa trof op zijn helm, waarna hij een black-out leek te hebben gekregen. Hij stapte dan ook niet uit zijn auto. Daarop werden de medische autoriteiten gealarmeerd. Massa kreeg medische hulp, werd naar het medisch centrum en nadien naar een ziekenhuis in Boedapest overgebracht voor verder onderzoek. Daar is zijn verwonding vastgesteld. Ferrari geeft te kennen dat Massa, die bij bewustzijn is, voorlopig op de intensive care moet verblijven. Ook na zijn operatie. Zijn situatie werd verder als 'stabiel' omschreven. Na een scheur en zijn schedel en een hersenschudding heeft hij ook een snee in zijn voorhoofd, maar dat is momenteel nog de minste zorg. Massa gaat morgen niet van start in de race. Hoe lang hij buitenspel staat is onduidelijk. Ferrari zegt later vanavond met een update van de stand van zaken te komen. KVN
Flinke klap geweest dan. Dankzij helm toch een scheur in z'n schedel. Hoop dat die er goed bovenop komt.
OMG! Arme kerel....... Ik hoop echt dat hij geen blijvende schade heeft opgelopen. Kijk eens hoe zijn rechteroog open staat....helemaal in shock (logisch), lijkt me.
Verschrikkelijk zeg, dat ongeluk. Deed me direct denken aan de crash van Senna die toen toch ook een object tegen / door z'n helm kreeg. Even iets anders; wat weten jullie van een Ferrari evenement op 14-15 sept op Spa? Is dat de moeite waard? Gaat er een aanta van jullie naar toe? Wat voor programma is er gedurende die dagen? Moet je je daar voor inschrijven?
Track days, georganiseerd door Ferrari West Europe. In 2008 was dat in juni, ik ontmoette er een paar FChatters, waaronder Mrs Spider en Beach 58. Het gaat over een all in-event, toen helemaal gratis, tenmiste als je klant was van een van de officiele dealers in de regio West Europe. Alle auto's waren onderverdeeld in categorieen, per pk/cyl.inhoud, dus afwisselend het circuit op. Ontbijt, lunch, champagne allles lekker . Een aantal dealers liet echter te weten dat het in de toekomst niet haalbaar zou zijn indien de klant gratis inkom bleef hebben, was té duur voor de dealers. Vermoedelijk zou het nu zo'n €150 per dag/ per persoon gaan kosten. Ik vermoed dat je alles te weten komt via een dealer, CFN en CFB werken echter ook mee.
Zeg franc, mot jij geen vakantie vieren (en aftellen naar het einde?) totdat je in je nieuwe bolide mag gaan plaats nemen? Of ben je alle weekeinde tot de winterstop aan het volplannen?
Thx Otto. Weten we dat ook weer. Hahaha, jazeker ben ik op vakantie, Fred. En inderdaad moet die verloren tijd snel ingehaald worden! Het is als het goed is nog pakweg 10 dagen!
Kent iemand deze auto? http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=192559595&o_id=6212313&p_type_lijst=RL Rare dag vandaag; kreeg eerst een Gallardo aangeboden, erg goedkoop, toch maar nee gezegd, en daarna reed ik even langs deze auto hierboven omdat een vriend van me erg geinteresseerd is. Vroeg ook naar de prijs na inruil van mijn auto maar die prijs was 3x zo hoog als ik in gedachte had dus die heb ik ook maar laten staan. Maar die vriend is nog steeds geinteresseerd dus we zijn op zoek naar de geschiedenis. Passagiersdeur ging volgens mij niet open. Zal maandag Kroymans ook even bellen.
Hi allen Veilig en wel weer thuis... met weer genoeg verhalen voor op feesten en partijen Zal morgen of zo wel wat fotootjes van Monaco en St. Tropez posten. Niet heel veel bijzonders, maar de 599 in St Tropez was wel apart... je weet wel die wit met zwarte Ciao, Bob
s/n 127891, ex Tamsen auto, Duitsland, schade gereden op Rijvaardigheidstraining Zandvoort 17-5-05. Rechterachterzijkant aan barrels... Weleens bij Kroymans gezien voor onderhoud, dus daar kunnen ze er zeker wel wat van vertellen. Ciao! Marcello
599 HGTE: http://www.youtube.com/watch?v=q4t75s1-WM4 Let ook even op de jump in het laatste stukje. Gr. Martin
@Dirk, ben nog niet helemaal bijgelezen, dus ik ken de details niet, maar 2x gefeliciteerd ook namens mij Laat me raden, jarig geweest en heugelijke dag gehad???
Peug heeft ons weer goed thuis gebracht, maar ja wat wil je met nieuwe onderdelen Van de camping af was het nog wel even schrikken... weg was geblokkeerd door een andere caravan die ging vertrekken en had geen zin om te wachten. Rondje camping dan maar... oeps heuveltje waar je u tegen zegt... koppelingsplaten weer wat verder opgebrand en met wat geduw van campinggasten hebben we het gered. Maar goed, op naar de foto's. Eerst Monaco, waar we met Souvlaki en kids afgesproken hadden. Was een zeer geslaagde dag, met een door Erik georganiseerd bezoek aan de bovenverdieping van de F dealer aldaar. Wat staat daar allemaal prachtig spul, zeg. 2x F50, F40, 288 GTO, Maserati MC12 en nog meer... Gaaf om een keer gezien te hebben. Aardige man ook. Eigenlijk heel weinig foto's bij de dealer gemaakt, maar zeer geslaagd bezoek. Beneden stond nog o.a. een donkerblauwe 250 GT California. Verder niet bar veel F's gezien. Reden allemaal langs toen wij een glaasje aan het drinken waren in de haven en later eigenlijk niet meer terug gezien. Nog wel een leuk speeltje voor Hans en Erik probeert ons om de tuin te leiden... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heeee, Bob! Welkom terug! Wat zal jij een verhalen hebben zeg! Ben benieuwd naar de foto's. Enuuhh, vraag Dirk nog even hoe dat nou zat met het parkeren in Marbella....