Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1720 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    #42976 zanti70, Jul 26, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Van St. Maxime met de boot naar St. Tropez en hier een beetje rond gewandeld... Aan de kop van de haven stond een California geparkeerd, bij het haven kantoor nog wat en verder was het weinig. Had toevallig (Marjolein doet de huisjes, etc. op de foto zetten) de camera om de nek toen er een 599 Mansory Stalone (als ik het goed heb, correct me if I'm wrong) voorbij kwam. Moest nog wel even snel zijn, want was wel op afstand... en ook op afstand te horen :):):)

Gelukkig moesten de kids nog even in de draaimolen ;)
    Image Unavailable, Please Login

2. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,247
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Welkom terug Bob. Moet in meerdere opzichten een avontuurlijke vakantie geweest zijn...

Je hebt het autospotten al aardig onder de knie zie ik ;)

@ Erik: hoe regel je zo'n audientie op de bovenverdieping bij Cavallari?

Gr. Martin

3. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Thanks! Ik heb daar nog een leuk rijdersweggetje ontdekt. Van Draguignan naar Grasse, deed me heel erg denken aan de weg rond het Garda meer (alleen geen tunnels en minder hairpins). Good memories dus. Het moet een rijdersweggetje zijn, want op de terugweg kwam ons een zilvergrijze 275GTB :)eek:) tegemoet.

Was overigens een mooie therapeutische rit :) Was de eerste goede rit na het ongeval en een 2-baans weg waar we genoeg tegenliggers tegenkwamen. Geen last gehad gelukkig. Eerste nachten voor het slapengaan zag ik wel nog iedere keer de Clio mijn kant op komen, maar dit was gelukkig snel weer over. Toen we weer naar het strand gingen heb ik Kevin de keuze gegeven om de route van het ongeluk te rijden, of een andere route welke langer zou duren... Hij koos de snellere route :) Ook dus niets aan overgehouden, gelukkig... Op een gegeven moment had hij het er wel mee gehad. Veel NL-ers op de camping die erg benieuwd waren en na een paar dagen mochten we het niet meer over het ongeluk hebben... gerespecteerd...

We hebben echt ontzettend geluk gehad dat er een fietspad van een kleine meter naast de weg was aangelegd, want anders hadden we hem echt frontaal te pakken gehad... nu dus precies achter de achterdeur en op het achterwiel, doordat ik nog iets kon uitwijken. Geluk bij een ongeluk noemen ze dat... Hoewel ik tijdens/vlak na het ongeluk dacht dat hij vol in de deur bij Kevin gevlogen was, bleek hij deze gelukkig net gemist te hebben. WOW, da's echt schrikken... en dan o zo blij dat hij de deur net gemist heeft...

Maar goed, over het algemeen toch een lekkere vakantie gehad. Alleen zonde van al die dagen dat er dingen geregeld moesten worden. Soms moest er gewoon iemand bij de telefoon blijven zitten, omdat er gebeld kon worden. Ook al lig je dan in het zwembad, dan nog ben je continu dingen aan het regelen. Je hebt niet echt het gevoel van vakantie. Hier is dus nog niet het laatste over gezegd...

4. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Enuuhh, Dirk, hoe zat dat nou met het parkeren in Marbella????

5. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Understatement of the year :D

Respect voor de autospotters... Zenuwachtig beroep, hoor. Normaal maak ik mijn foto's in alle rust :)

Daar komt Erik vast wel op terug. Ben benieuwd of hij al thuis is, zat gistermiddag rond 3 uur bij de tunnel in Lyon... en toen reed deze knul bij jou in de buurt :)

6. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,247
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
  7. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    LOL: ben weer een beetje op de hoogte :D:D:D Gefeliciteerd Dirk! Ennuh mooi cadeautje... mooie machine heb je daar erbij. Goede herinneringen aan de duitse autobahn met ene P.Lambo met zo een mobiel: impressive...

8. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Zo Bob,
    Back from the Holliday!!!
    En met een Hoofdletter, want deze zul je jezelf nog lang heugen. ppppooooeeeehhh zeg !!!
    Maar gelukkig is alles weer ok en ben je het plaatjes maken nog niet verleerd.

Wat is die creme lichte F430 spider gaaaaaf!!
    En die 599 Mansory oid : Wat een brute machine !!!!
    Kom je niet dagelijks tegen :):):)

9. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,247
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    16M Cor, het is een 16M. Maakt niet uit hoor :D Lange nachtdienst gehad zeker en aan vakantie toe waarschijnlijk...

Gr. Martin

10. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Was idd een 16M, zoals Martin schrijft. Was één van die historische kleuren volgens mij. Stond wel erg gaaf, maar zou niet mijn keuze zijn geweest. Heel apart.

11. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Hi Bob & all: ook deze jongen reed vannacht om 00.30 uur Amstelveen weer binnen. Na Lyon geen problemen meer gehad, tot Lyon ongeveer een uurtje verspeeld dus dat viel mij eerlijk gezegd nog wel mee.
    Ga straks eerst even RTL-GP kijken en alles bijlezen/horen over FM. Wat een ellende zeg, all the best for him! Moest gelijk even terugdenken aan het moment toen ik vorige week Henry Surtees dodelijk zag verongelukken toen ik de GP2-race zat te kijken, al wisten we natuurlijk op dat moment nog niet dat het zo ernstig was. :(
    Ik zal later ook nog wat foto's posten....ik word ook al een soort spotter ;)

@Martin: gewoon binnenstappen en vragen of je even boven mag kijken......:D
    Nee, ff serieus: ik ken Gabriel Cavallari nog van het 60 jaarsfeest op Fiorano, toen ik het genoegen had (of kan ik beter zeggen het genot had....) om de CO2-uitstoot van zijn Enzo te mogen opsnuiven toen ik achter hem het circuit opreed. Heb toen even met hem staan praten en ben vorig jaar ook al even bij hem op bezoek geweest en met de lift mee naar boven. Dit jaar met Bob even langs gegaan en wat natte plekken achter gelaten bij de zwarte spider W669 op de foto's 4 en 5 van Bob. Ben in de laatste week nog even langs gegaan, maar we komen er helaas nog niet uit wat prijs betreft. Maar ik wacht nog met spanning op het briefje dat ik Wouter B. stuurde over het eenmalig door de vingers zien van de BPM bij import van een zwarte F430 Spider :D Al vermoed ik dat hierop geen positief antwoord zal komen..... 't Was trouwens wel opvallend dat ik (ongezien) in Monaco wel een veel beter inruilbod kreeg dan ik hier in NL heb gekregen begin dit jaar.

Ja Bob, was een leuk bezoekje daarboven. Blijft een mooie herinnering! Nemen ze ons niet meer af. Ik zag die witte 16M trouwens een paar dagen later weer rijden in Monaco. Errug mooi hoor......

Ciao, E.

12. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,247
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Hoe simpel kan het zijn Erik ;)

Zwart zal je zeker goed staan, ben alleen bang dat Wouter B. niet zo happig is op uitzonderingen. Vernam onlangs wel dat de medewerkers van Wouter B. geen Challenge Stradale kennen, maar het gewoon over een 360 Modena hebben. Als ze bij de 430 Spider dezelfde werkwijze hanteren kan je net zo goed voor die witte 16M gaan ;)

Gr. Martin

13. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Welkom thuis E.!

Jammer dat het bij 1 bezoekje aan Monaco gebleven is. Kids hadden nog wel een keer gewild: dus het was erg gezellig. Maar ja, met nog maar 1 weekje vakantie en dan pas je auto ter beschikking moet je keuzes maken. Welgeteld 5 keer naar het strand geweest, waarvan 2 keer in de laatste week.

Bellen van de week wel ff om bij te praten. Zwarte spider zat overigens wel erg lekker ;) Hifi optie alleen een beetje overdreven, verder geen nadelen :D Kun je niet vragen of ze die er niet uit kunnen laten. Niet echt natuurlijk, alleen om de prijs te drukken. Dan moet jij gewoon beloven dat je hem niet zult gebruiken... Was een erg mooie auto.

14. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Hij zat zeker lekker. Heb er afgelopen woensdag nog uitgebreid de tijd voor gehad en 't is 'm eigenlijk wel hoor. Maar toch ook nog maar eens even rustig verder kijken......
    En Monaco was voor mij natuurlijk om de hoek, dus...

15. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Nog erger, extra vroeg op om wat te werken...
    Korreltje in m'n oog, denk ik ;);)

16. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,247
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    #42991 omd78, Jul 26, 2009
    Beter een korreltje in je oog dan een veer. En nee, dat is niet grappig bedoeld.

Mooie race van Raikonnen, verdiende 2e plaats. Met dank aan KERS.

Forza Ferrari!

Gr. Martin

17. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
  18. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    #42993 BartCCC, Jul 26, 2009
  19. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    #42994 Souvlaki, Jul 26, 2009
    Ik had het beloofd. In navolging van ons aller Bob volgen hier mijn foto's uit Monaco met het verzoek om vooral naar de inhoud te kijken en niet teveel naar de kwaliteit........(in willekeurige volgorde trouwens)

Have fun,

Ciao, E.

20. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Welkom thuis Erik. Leuk die foto's te zien. Het blijft toch iets speciaals, dat Monaco, niet? Ben er slechts een weekendje geweest maar hoop snel weer eens terug te gaan, het liefst met minstens 400 pk (vorige keer zat ik in een Peugeot 407 Station Wagon; niet echt hetzelfde...)

21. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Eerste foto's zijn zeker gemaakt gedurende het uur dat je op ons stond te wachten in de haven? Het viel me op dat de meeste F's langskwamen toen we een potje bier aan het drinken waren...

Leuk om ook wat foto's te zien vanuit een andere hoek. Is dat Nico Rosberg in die zwarte Bentley :D:D:D

22. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Zo'n 407SW geeft toch een andere beleving in DE tunnel........;)

23. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    #42999 Souvlaki, Jul 26, 2009

Share This Page