Ja hoor, hij is het helemaal. Ik ga niet mauwen over het feit dat ik liever dubbele achterlichten zie of weet ik wat. Er zal heus over alles nagedacht zijn. Ook over die hoge voorruit om meer hemel te zien. En gewoon +80pk meer dan een F430. Tjonge..
Dus toch de echte foto's. Moet zeggen dat met de hogere resolutie de lijnen wel beter te zien zijn. Blijft lastig als ze de foto's nog steeds zo zwaar bewerken (ben ik absoluut geen fan van). Alles vanaf de voorwielen vind ik prachtig, de koplampen vind ik helaas rommelig (weer, net als bij de 599 en California). De luchthapper in de neus zal ik in het echt moeten zien denk ik.
jaaaaaaaa! Het is weer een mooie. En we noemen haar Italia. Helaas een DSG bak, maar gelukkig geen hybride gekeutel. Gewoon nog meer pk's en gaan met dat ding!! Dirk, daar heb je een mooie aan besteld!!!!
Ben ik de enige die denkt dat Pininfarina de P4/5 van Jim G. en de F430 in de blender heeft gegooid? Niet dat dat iets slechts is, integendeel. Ik ben erg positief tot nu toe! Benieuwd hoe hij in het echt is. Maar - top ding! Nu maar hopen dat de goudprijs blijft stijgen... Onno
eerste geluidsclip: http://www.autojunk.nl/clips/view/161268 gegarandeerd dat er weer mooie uitlaatsystemen door de verschillende fabrikanten uitkomen, zeker met de 3 uitlaten in het midden ala F40. Ziet er allemaal zeer strak uit vind het jammer dat de foto's/photoshops een beetje overdreven zijn waardoor die een beetje plastic oogt. Kan niet wachten om hem in het eggie te zien zal wel enige tijd duren ik zie hier nooit een ferrari rijden, laat staan dit juweeltje. Dirk je gaat er vast veel plezier aan beleven 9000 toeren is heerlijk, kan er een klein beetje over praten die van mij gaat tot 8400 toeren. Lekker in de toeren jagen geeft je nog meer het gevoel dat je echt hard gaat Denk dat de f430 en eigenlijk alle andere ferrari's al erg veel toeren draaiden. Blijf het mooi vinden dat ze trouw blijven aan het V8 blok.
Dirk, als jij niet naar Frankfurt gaat rijden wij wel even naar Maranello hoor. Het is maar 113km rijden vanaf Dei Slippie.
http://www.autojunk.nl/clips/view/161271 2e geluidsklip, klinkt echt super . geluiden staan ook op de site van Ferrari maar die was net niet vooruit te branden........
De website heeft het echt zwaar. Kwam er wel doorheen maar dan krijg je dit. Hoop dat ik er op 2 september er een glimp van kan opvangen. Wanneer beginnen ze echt met de produktie ? Image Unavailable, Please Login
En dit wordt je uitzicht Dirk....niet slecht dacht ik zo! Ziet er mooi uit. Kan niet lezen wat er nou op die knop boven de Engine Start knop staat. Knipperlichten & mistlampen knoppen op het stuur zo te zien. Erg cool stuur. Image Unavailable, Please Login
Dit keer zou ik durven wachten op de hardcore versie. Als je ziet naar de specs van deze "normale" versie, dan moet de scuderia-opvolger nogal een spel zijn!!!
Net even de screensaver geinstalleerd. Kan ik wennen aan de neus. Ik vermoed dat hij er in het eggie goed uitziet, ook van voren. Leuke details... anders dan anderen... Happy
Die ontzettende geile F458 doet er mij vooral aan denken dat er maar één getalletje ontbreekt op m'n spaarrekening: een pietluttig nulletje. Onwaarschijnlijk dat een 0 zoveel kan uitmaken! Miljaar, wat een juweel!
Zal zoiets zijn, denk ik, een 3-4 jaar na de introductie. Zou perfect uitkomen voor mij. Dan is mijn huidige afgeschreven.
Mensen, wat een juweeltje! Kan niet wachten tot 'm in september in het eggie te zien.......Frankfurt, Maranello? Who cares? Maar te zien krijg ik 'm!!! Maarre, zie ik het nu goed? Zit de cavallino voor nu op een beugeltje o.i.d. gemonteerd? Leuk detail! Ciao, E.
Heb jij dan een F430 Scuderia ? Vul dan eens je profiel in, is helemaal blanco, is voor iedereen iets aardiger denk ik. Heb er volgens mij ook nooit een foto van gezien ?
ola, niks omzetten gewoon wachten op je Spider dan heb ik eerst de coupe. en geloof me daar ga ik lang en veel mee rijden. wat een gave bak zeg de California is ook niets mis mee maar dis wel veel gekker weer een echte supercar.