Dit is wel een zo'n unieke Smart Crossblade hè, geen kattepis! Deze foto's nam ik in 2002 in Cannes... Ciao! Marcello Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mee eens, deze foto's nam ik in Engeland, toen ik samen met Peter zijn 308 GTB ging ophalen. Wel grappig in het nu ff hippe wit, maar de originele 250 GT California is uiteraard vele malen mooier... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mirakel: eindelijk een auto waar ook het Bollenwijf mee kan rijden! Ik kan de imposante, welgesculpteerde verschijning uit de Po-vlakte maar niet vergeten, een dusdanig creatuur waarin alle biologische, estethische en fysische wetten met elkaar wedijveren, wiens onnatekenbare silhouet zich in het vale nachtschijnsel op mijn gevoelige netvlies heeft ge-etst, je pupillen zouden voor minder gaan verwijden!
Slaap je nog wel Otto? "fysische wetten" Hoe zou ze eruit zien over ± 15 jaar? Als er een foto van haar is gemaakt dan kan Pterps wel even gaan fshoppen en dan weten wij het.
Hadden jullie dit al gezien? Geeft een aardige indruk van de 458 in andere kleuren. http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=251926 Een zwarte voor mij, denk ik! Onno
In!derdaad erg gaaf in het zwart, maar vind hem in geel ook wel erg stoer, ondanks dat ik niet een echte fan ben van geel...
In lichte kleuren komen de lijnen beter tot hun recht maar bij de zwarte zeg ik: WAAUW!!! In zwart is die bruut. Mmmm.....waar is mijn wachtwoord van de Rabo ook alweer?.........even m'n saldo checken........................helaas.......
Zwarte voor mij ook aub! Is deze auto bekend? Een vriend van me is wel geinteresseerd. Vraag me toch af waar al die domeinen auto's vandaan komen. Je wilt geen op-z'n-tenen getrapte drugsdealer achter je aan hebben omdat je z'n in beslag genomen sportauto hebt opgekocht, niet?
Ik weet het nu effe niet meer...tsss... Ik heb alles zwart, ( behalve geld dan ) en dacht laat ik eens normaal doen en een rooie nemen. Maar als ik'm zo zwart zie, is toch wel vet stoer, en gedistingeerd sjiek. De lijnen vallen idd een beetje weg daardoor, maar het slankt af. 't is ook niet zo schreeuwerig van : "Kijk mij eens Ferrari rijden"... Affijn, ik ben nog niet gebeld om specs te kiezen, dus kan er nog even over slapen. PS: Ik vind het ook wel grappig als er straks allemaal zwarte auto's in de garage staan. Anders wordt het zo'n rommeltje he. Dan geraak ik in de war. Wel jammer dat die K*tmeeuwen in de haven steeds op zwarte auto's schijten, dat dan weer wel. Grrrr
Robin, Als deze van een dealert was, dan had die wel goeie smaak Ik zou mij meer zorgen maken als ik een golfje GTI kocht wat eerder in beslag genomen was. Dan slaan de honden nog aan na 7 jaar car-wash
Hoi Hans, Nee...er IN is gelukkig nog niet gebeurd, dat zou echt wel een dikke ramp zijn met dat rooie alcantara. Zo goed kunnen ze nou ook weer niet mikken bij die snelheid Maar ik heb toch al menig kerst gedacht om eens wat meeuwen te serveren ipv kalkoen
Hahaha inderdaad ja. Zo'n knakker zal inderdaad niet in een theehuis rondrijden. Misschien wel in die F430 die er ook staat... Bij mij moet ik minstens 1x per week ook de stront van die k*tmeeuwen eraf halen maar toch................ik zou toch weer voor zwart gaan Dirk.....
Je wilt ook niet 's-morgens opgeblazen worden als je je auto start he? Wellicht behoort de auto tot een in beslag genomen exemplaar en is het kenteken bekend bij huurmoordenaars....eerst een ander kenteken lijkt me
@Dirk Ik zou echt een rode nemen. Je hebt immers een zwarte Gallardo. Wellicht zou ik ook voor de dichte F458 gaan. Want je hebt al een cabrio Gallardo
Dat jij een rode zou nemen is niet echt een verrassing Henk! Ik moet zeggen dat ik hem in het zwart ook wel heel erg fraai vind.... Maar waarschijnlijk moet je ze gewoon eens in levende lijve zien om echt te kunnen besluiten welke kleur het moet worden. (Lastig hoor, kleurtje uitzoeken. Weet er alles van....) En Dirk: gewoon een spider bestellen! Wanneer ga je bij jou in de buurt in vredesnaam nou met een dicht dak rijden? Dan staat dat ding maar in de garage te staan omdat je elke keer toch liever de (open) Gallardo pakt...