@Hans Jaja Maar vergeet niet dat het vandaag 40C daar is. Dan rij je echt niet open door de straatjes daar, dan verbrand je levend. Dan wil je de AC aan. Maar goed, het zijn allemaal uitzonderingen natuurlijk. Persoonlijk denk ik niet dat Dirk 1,5 jaar gaat wachten. Sterker: ik denk dat hij al bij de dealer is geweest
zover ik het weet is Dirk er al lang geleden geweest en is hij nr 1 met een spider (toch Dirk) ik ben nr 3 met een "gewone" ik kan niet wachten hij is echt super stoer.
Om het makkelijk te maken, de spider. (photoshop) http://ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=237496&page=113 Image Unavailable, Please Login
Zal bij jou wel Prugna of blauw worden... maar ja, welke tint blauw, dat is dan weer wel de vraag. Zal wel iets metallic achtigs moeten zijn en dan weer niet te donker
Waarom niet het beste van beide werelden combineren; Henkie style® . rode F458 met zwarte velgen: Image Unavailable, Please Login Let niet op mij photoshop kwaliteiten, heb hem in 2 minuutjes inelkaar gefixt .
Ola alles best hier ben knal druk geweest met werken. ik ga nu de leuke dingen weer een beetje oppakken, en wat meer fun hebben. bij FCN ga ik ook de volgende keer weer mee. beetje mazzel eerste week sep. weer een F.
Ben benieuwd Paulus! @heren Volkel gangers (Luchtmachtdagen); Jullie hebben het gewoon geschopt tot "Het grootste nederlandstalige luchtvaartmagazine", de "Piloot en Vliegtuig". De foto had wat groter gemogen, maar toch. En dat samen met de trots van de NL regering, de Gulfstream IV. Ooit onderdeel van een affaire rond Staatssecretaris Gmelich-Meijling, die bij aankoop zijn eigen keuze doordrukte. http://www.trouw.nl/krantenarchief/1997/11/11/2610951/Gmelich_Meijling_houdt_vol__Gulfstream_geen_pechkist.html Image Unavailable, Please Login
Pfff, laat me even wennen aan het idee... Beetje dubbel gevoel: afscheid nemen is afscheid nemen per slot van rekening. Komt het hem goed uit dat de prestaties van Ferrari dit jaar minder zijn dan voorgaande jaren? Maakt dat het makkelijker voor Schumacher om nog een wedstrijdje mee te pakken? Steekt hij niet ontzettend zijn nek uit? Aan de andere kant: zijn staat van dienst is onbetwist. Affijn, nog 3 weken... Gr. Martin
heb ik gelezen hier, er zijn er niet veel die het wat vinden. nou ik vind hem top en hij rijd ook helemaal geweldig. interrieur is ook zwaar geweldig. met dak open vindt ik hem zelf wel mooier dan dicht. maar met slecht weer rij ik toch niet. de nieuwe vindt ik wel stoerder (veeeeel) ik kan niet wachten
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/4505009/__SCHUMACHER_TERUG_IN_F1__.html?p=2,1 helemaal te gek ik kan niet wachten, Olaf zat er knap naast deze morgen bij 538. maar helemaal top zeg. nu de wagen nog wat sneller en we gaan wat beleven.
Paulus.....je moet ook niet naar 538 luisteren. Daar gaat het al fout Gefeliciteerd met je california, ik moet zeggen nu ik hem wat vaker heb gezien "live" kan ik hem steeds meer waarderen!
Ik heb meneer Schumacher heeeel hoog zitten, maar hij zal niet meedoen voor de punten maar wel voor de publicity. Ze hebben twee testrijders toch? MS ( wat een afkorting zeg...) heeft drie jaar lang geen wedstrijdritme, de concurrentie heeft ook niet stil gezeten. Het resultaat is wel dat ik ( en velen met mij denk ik ) zeker ga kijken en daar is het Ferrari hoogstwaarschijnlijk om te doen.
Ik vind het mooi dat hij weer gaat rijden. Echte testrijders hebben de teams niet meer omdat ze tussen de races niet mogen testen. Let op: Opa gaat iedereen rijles geven
Is een welkome aanvulling van het deelnemersveld voor de organisatie van de spaanse GP nu de lokale held Alonso niet mag starten. Gr. Martin