Hebben jullie deze wallpapers met Sportscars al eerder gezien ? Zes-en-twintig Mb met prachtige platen... Ook op deze site zijn misschien mooie foto's van jouw auto te vinden... Have fun !
ik zeg geel, geler, geilst.......alleen krijg je dan weer hordes fruitvliegjes op je tuut.....eg waar
Zijn inderdaad prachtige platen en ook erg exclusieve auto's die hij voor zijn lens krijgt zoals MC12, Mclaren F1 etc. (En nee ik mag ook niet klagen ) Absoluut een topfotograaf erg sfeervolle platen.
Groot gelijk! Ik zou ook nooit genoegen nemen met schuifraampjes. Zijn ze inmiddels al vervangen Joop? Gr. Martin
Neen en zit er steeds harder aan te denken om ze te laten zitten, geheel orgineel, 1 van de 75 geleverde exemplaren en meer van dat soort gedachtes gaan door mijn hoofd. Btw, ik rij er toch alleen mee als het mooi weer is en gebruik de auto ook niet om er met 250 km als kruissnelheid op de autobahn......heb de complete set ramen geleiders motoren, bedrading en schakelaars liggen. Van de dealer mag het er ook volgend jaar in, als ik me bedenk......dus.....wordt vervolgd. Ow ja.....en het staat iig heel stoer, net alsof ik een echte coureur ben......lol Image Unavailable, Please Login
Laat Joop maar schuiven.. Ik dacht trouwens dat ie streep er ook door jou was opgeplakt, of vergis ik me nu?
Jooowww Michel, kom idd niet veel bij de Mac, maar rij er uberhaupt weinig mee, het is hoogeizoen en heb er in 2 1/2 maand al 800 km mee gereden, als dat zo doorgaat kom ik nog niet aan 1500 km erbij. Maar wat lastiger is van de raampjes is dat gewoon minder zicht opzij hebt, ook al door de extra stijl die er in zit. Trouwens tolkaartjes uit de muur rukken zal ook wel niet willen. De opening is niet veel kleiner als bij een EB 110 maar daarin kun je iig de hele deur nog open kieperen.
Hahaha helemaal goed.........en ja idd de streep is niet af fabriek maar gekleefd dus. De orginele gespoten versie was toen al onbetaalbaar.....grinnik. Image Unavailable, Please Login
Maar de tri colore kleurt wel lekker fris op het Giallo.......dus dan maar plakken die handel. Is dan ook altijd weer orgineel te maken. Image Unavailable, Please Login
Gijs als mijn CS info me niet in de steek laat zijn er +/- 1200 stuks cs gemaakt. ik denk dat Joop bedoelt dat er een 75 met schuif ramen zijn. als ik groot ben komt er echt weer een CS maar dan wel met die rode stoelen roll bar en schuiframen, das voor mij de echte CS oww ja en gespoten streep!
Owke dan Paulus, heb al meer mensen gesproken die er zo over denken dus vandaar dat ik maar even gewacht heb met het ombouwen, waar je ook op het www kijkt ben ik deze combi nog niet tegen gekomen.
ow ja.......gefeli met de California.......zwart of tan leder Paulus?.....de rest van de combi hoort super aan
Joop is toch gewoon helemaal fout wie heeft er nu een F en dan met plastic schuifraampjes (ja voor het gewicht nou mijn hoela).ik vindt het de ultime wagen en dan ook nog me plastic ramen, geniet er van ik hoop hem gauw in het wild te zien. staan je uitlaten al open???