Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1729 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ik heb wel eens foto's van een 360 gezien met vleugeldeuren... is misschien een optie voor je, Joop. Anders zou ik hem direct weer wegdoen, want dat is natuurlijk niet praktisch, hè? Als je geeneens tolkaartjes uit de muur kunt rukken :D.

2. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    De 328 geparkeerd op de plaats waar de gehuurde 355 Spider in m'n avatar al staat :)
    http://img525.imageshack.us/img525/8154/dsc02107s.jpg

Even met vakantie en bij terugkomst is de wereld veranderd... :)

-PP3 programma bekend. Geweldig Otto! En ondertussen al ingeschreven. Thx Guy ;)

-Nieuwe Ferrari 458 Italia voorgesteld! Prachtige auto alweer!!!

-en de terugkeer van Schumi na de crash van Felipe... Wow!

-Geweldig ook Dirk! Een Gallardo als verjaardagscadeautje aan jezelf! Gefeliciteerd nog!

Nog zaken gemist hier? :)

Ciao, A.

3. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop

4. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    Gefeliciteerd met je nieuwe auto Paulus!

René

5. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Hey Paulus! Da's een tijdje geleden zeg, dat we je hier zagen. Leuk dat je er weer bent en gefeliciteerd met e nieuwe aanwinst. Laat Alex maar effe z'n best doen zodat je die mooi kunt showen tijdens PP3! ;)

6. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    #43206 dolfijn, Jul 29, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Wat dacht je van het achteruit rijden Bob?
    Image Unavailable, Please Login

7. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    @Joop ik zou de schuifraampjes houden zitten, ik vind het persoonlijk nog meer race gevoel hebben. Dat was ook de bedoeling van de 360cs daarnaast schuif je dat ruitje gewoon open en luister je permanent naar die prachtige geluiden uit de uitlaat.

M.Schumacher is terug, ja aan de ene kant vind ik het prachtig om hem weer te zien racen en ben benieuwd wat die nog kan. Maar zijn afscheid was goed en om dat weer terug te keren en dat misschien te laten verpesten, ach zo'n grootheid in de formule 1 kan het wel hebben. Hoop wel dat ze dan weer wat meer vooraan te vinden zijn anders vind ik het ook weer zo sneu:D

8. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop

9. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel

10. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
  11. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Dolfijn
    Ik zou die ramen ook zo laten Joop. En die streep hoort er op, sticker of niet. Misschien dat Marc ook nog tot bezinning komt ;)

@Paulus
    Ben benieuwd met de California. Ik denk dat hij in het echt ook niet zo verkeerd is. Wat iedereen echt prut vind zijn die Lexus uitlaten. En dan is het eerste schaap over de dam.
    Tuurlijk is de nieuwe Italia een ander verhaal, maar ook een hele andere markt toch..

12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Peppi

Geloof jij dat van die 8 en 12 pitter? Lijkt me heel sterk. Echter wat wel heel apart is dat ze pas over een aantal weken met de echte specs komen van het motorgedeelte.

13. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Jullie hebben het al gezegd maar ik vind het echt helemaal te gek dat Schumacher in het zadel kruipt.
    Natuurlijk zal het niet voor langere tijd zijn maar voor de Valencia straatrace (23/8) en Spa (30/8) zeker!
    Wie had dat gedacht, jongens jongens toch... :cool:

EDIT: ik lees net dat het voor de rest van het seizoen is, dus alle 6 de races.
    Overal staat de wereld op zijn kop. Het is geweldig.

14. 348 HOLLAND SUPER JUNIOR

348 HOLLAND SUPER JUNIOR Formula Junior

Nov 30, 2006
    471
    Full Name:
    Bramgtdvbtrccv
    Potige,

Of het waar is of niet de bron van dit verhaal is er niet minder om. De tijd zal het leren.......

15. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    #43218 Souvlaki, Jul 29, 2009
    Last edited: Jul 29, 2009
    Rijdt Joop dan achteruit??? ;);) Dan begrijp ik wel hoe hij pas op 800 km's komt over de afgelopen 2 1/2 maand :D:D

16. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Dit is het beste nieuws dat ik vandaag gelezen/ gehoord heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schumi, Schumi, Schumi....... zal morgen dat nummer over hem eens opzoeken van DJ Visage :D

17. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    En ik maar denken dat je gewoon heule korte beentjes had en zo die auto in kon lopen.. :D:D:D

18. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Ik had een goede vriend van mij gisteren aan de telefoon, en die was toevallig bij Ferrari in Maranello, en hem hebben ze verteld dat de auto ontworpen is met de gedachte er ook een 12 pitter erin te kunnen lepelen.
    Tuurlijk geen slecht idee in deze tijd. En mijn vriend is al tientallen jaren een relatie van Ferrari, meestal staan sommige van zijn auto's in de galleria, dus mag aannemen dat ze hem geen onzin verkopen.

19. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Grappig ook dat de teaser compleet met Toyota Prius reclame onderin beeld komt ;)

Kunt u zich twee grotere tegenstellingen voorstellen?

Ik vind het overigens best lekker, dat warme weer de laatste maanden. Loop al maanden in teenslippers en korte broek. Scheelt ook weer in het verslijten van schoenen en jeans. Is vast beter voor het mileu. Conclusie: Redt de wereld! Allemaal zo veel mogelijk F gaan rijden!!!

20. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Tjsa, en waarom ook niet he?

Neem een BMW 5 serie. Die koop je met 4, 6, 8 of 10 cylinders, met diesel of benzine. Of marketing Wunderkind P Cayenne met V6 of V8. Nou verkoopt Maranello wel wat minder auto's dan München of Stuttgart, maar de aantallen zijn nog altijd behoorlijk. Dus waarom geen motorkeuze? Zeker als je al een paar heel erg fraaie V12's in de kast hebt liggen... Zie je het al voor je, een (ongetwijfeld nog wat verder opgeleukte versie van de) 599 motor midscheeps? Jetzt geht's los!!!!

Dus Dirk, ff goed opletten welk vakje je aanvinkt!!! ;)

21. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #43224 JazzyO, Jul 30, 2009
    Last edited: Jul 30, 2009
    Ruimte voor een V12... Kan iemand mij uitleggen hoe dit rijmt met het 'nobele initiatief' van Ferrari vorig jaar? "We gaan lichtere, schonere, auto's maken met minder pk's maar meer snelheid". Ziet ernaar uit dat dat alweer vergeten is.

[Begrijp me niet verkeerd: ik klaag niet!]

Onno

22. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix

En toch is het niet logisch. Ten eerste de naam van de auto, de 458. Dat zal ongetwijfeld duiden op een 4,5 liter 8 cylinder blok. Toegegeven, Ferrari is niet bepaald consequent in haar naamgevingen, maar de getallen zelf zijn nooit willekeurig. Ten eerste neemt de auto een rotsvaste plaats in in het gamma van Ferrari, namelijk de tweezitter met de 8 cylinder achter de voorstoelen. Sinds de 308 GTB een niet weg te denken bloedlijn in de Ferrari-produktie. Ten derde is daar de vraag welke plaats een 12 cylinder middenmotor zou moeten innemen naast de 599. Wat zou de niche van zon auto moeten zijn?

Natuurlijk, alles kan, maar ik ben er wel behoorlijk zeker van dat Ferrari nooit of te nimmer een 12 cylinder achterin een 458 zou leggen. Als Ferrari weer iets gaat doen met een 12 cylinder middenmotor, dan wordt dat een heel nieuw model. Misschien wel ter vervanging van de 599.

Share This Page