Zo, ons kleine dorp is ook weer een bommetje rijker, wat een ding zeg ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Huh?......ga je met een joint vechten?.......nah ja!, ik zeg gewoon heerlijk genieten morgen (en nog vele jaren) van die 575, super tuut, eg wel. N-joy J
JRS, Franc? Da's toch gewoon : Je Reinste Sportwagen! Veel plezier ermee! Voorzichtig in 't begin! Je hebt zo goed als dubbel zoveel paarden onder je rechtervoet!
@Franc Heel veel plezier morgen! Ik heb haar zaterdag even bewonderd, wat een prachtige automobiel. Helemaal in maagdelijke staat. Ik schrok dan ook echt toen ik bij het vorm scherm kwam: een KRAS! In milliseconden schoten allerlei gedachten door mijn hoofd. Poetsbruggen, een maagdelijke groene schoonheid uit de jaren '60 (of zo), een 308 die met ongeloofelijk veel aandacht werd van een nieuw laklaak werd voorzien omdat jij in bepaald TL-licht afwijkingen dacht te zien. Ik maakte me echt zorgen, dacht: "dat overleeft hij niet", dat wordt een winter van pendelen naar de spuiter (mooie foto's dat wel). Het bleek gelukkig allemaal anders. Ze is aan de voorzijde beschermd tegen allerhande ellende. Geniet ervan, mooi als je zo'n droom (alweer) kan verwezenlijken. Ik zie je nog in die ellendige treincoupé steeds naar je zwarte bes grijpen, gezichtsuitdrukking leek echte liefde te verraden. @Frans Prachtig zo'n RS6! 500pk al ongeloofelijk voor een station, dit doet er nog een een significante schep bovenop. Snap redenen 1,2 en 3 helemaal. Zo'n S6 is al een droomauto voor velen. @Jeffrey De tweede in onze gelederen. Plezier ermee. @Roger Wat een held! @Paulus Productie aantallen van CS die ik hoorde lopen inderdaad uiteen. Ik hoorde van 800 zoveel tot 1200 zoveel. Las het bericht van Dolfijn inderdaad verkeerd. gr., Gijs, die nu ook bij Forza op zijn donder kreeg dat hij zijn geliefde hobby verwaarloost. Auto 'zag er niet uit' werd mij wel drie keer gezegd. (Voor de 348 enthousiasten: dat betekent dat zij (voor een Ferrari) meer dan een beetje vuil was. Ook daar kom ik al niet meer aan toe).
Ik kreeg nog geen duidelijk antwoord van Forza. Leg het even aan jullie voor. De 348 kent een bijzondere combi van banden: 215 50 ZR 17 en 255 45 ZR 17 De afzondelijke maten komen bij verschillende fabrikanten voor, de combi in dezelfde serie veel minder. Pirelli en Bridgestone leveren de set. Beide verouderde type banden. Ik kocht altijd Brigdestone Expedia S01 (ik las eens: oorspronkelijk ontwikkeld voor de XJ 220), origineel ook op de 348 geleverd (beetje zachter dan Pirelli naar verluidt). Sindskort zijn deze maten ook leverbaar in de Continental Sportcontact 3-serie. Mijn bandenboer is er voor mijn DAFje erg gek op. Volgens mij is Henk er ook erg enthousiast over onder zijn dagelijkse auto's. Het is eigenlijk een W-band (tot 270) ipv Z maar die snelheid haal ik met de 348 toch niet, ben ik te angstig voor aangelegd. Ik voel er wel voor omdat het een modernere band is en de techniek vast niet stil staat. Iemand gedachten? (Rick?!) gr., Gijs
Komt het erg onwetend over als ik vraag wat voor type TVR het is? Heb je wat meer specs? Heb deze nog nooit gezien! Het zou niet mijn eerste keus TVR zijn Roger, als ik zo eerlijk mag zijn. Hij ziet er wel erg goed verzorgd uit! Rechts gestuurd? En je gaat er veel mee in Nederland rijden? Veel plezier ermee!!
Blijven leuk, die TVR's. En ik vind ze ook mooi, de Tamora/350T/350C en Sagaris, op de een of andere manier. Ik vraag me af hoe het rijdt... Onno
Zoals Roger al zei - hij is niet van hem. Het is een TVR 350T. 350pk in rond de 1000kg. http://www.autoevolution.com/cars/tvr-t350-t-2002.html Onno
He Junior, Steef heeft vanavond er een wieltje op gezet om te kijken hoe ze staan. Image Unavailable, Please Login
Op velen verzoek wat foto'tjes Xenon, vollederen sportstoelen, Navi met BOSE speakers, knoppies op het stuur, spraakbediening, telefoon, standkachel met afstandbediening, etc, etc, helemaal af. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gefeliciteerd Franc!! Het is je van harte gegeund na al dat lange wachten!! Om 08:30 bij Alex op de stoep? Of lig je er al met je slaapzak?? HEEL VEEL plezier en fijne km's met OORgastische momenten!! Jeffrey
@348holland Ik zou die Conti's er maar onder gooien en niet twijfelen. Je zal je verbazen hoe de wegligging toeneemt. Ik geloof niet in originele banden voor een auto (in jouw geval S01's) die 1990 techniek hebben als 2006 voor handen is. @Jeff 007. Plezier met de sportback A3. Zoals je weet heb ik er ook 1. Een witte 2.0T van mrt jl. Andere chip erin en dus 238 ipv de standaard 200pk. Loopt vlot naar de 250 op de teller. Ik ben er blij mee. Alleen die 55liter tank is in mijn geval waardeloos. De Diesel van jou zal perfect zijn.
Mooi hoor Jef, alleen die blauwe vlaggen moet je er wel even van af halen hoor! @Franc: HAVE FUN!!! Ik wilde vandaag ook even langs komen, maar komt er nou net een klant met z'n vliegtuigje naar Hilversum. Ik zit de hele dag te sleutelen als het goed is... @Tonnie: 16" superformance velgen?? Ik heb er nog even aan gedacht om die te kopen voor m'n Dino. Ze zijn mooi!!!
Volgens de eigenaar als een kart, het geluid was in ieder geval fenomenaal. Mij lijkt het een bloedlink geval in de regen. De eigenaar heeft meerdere TVR's, en deze had hij net geimporteerd, NL kenteken komt dus nog. Hij wilde persé een Targa, die toch zeldzaam is, en in deze kleur, orange chameleon.