Hij/zij (die discussie niet opnieuw voeren, svp....) is er met het klimmen der jaren wel op vooruit gegaan, Henk. Ouderdom hoeft echt niet altijd slecht te zijn........ Ciao, E.
Sinds die tijd zijn er heel wat ervaringen bijgekomen, Henk! Ze (!) is nog steeds prachtig, zelfs nog mooier worden met het verstrijken der jaren. Nog een hoop gelukkige kms samen (tot er een mooier, jonger, model langskomt. ). Onno
Bijna 3 jaar Henk. Mooie Modena jaren tot nu toe, toch? Met de kleine facelifts is ze nu zelfs nog mooier dan toen. Al een afspraak bij Alex gemaakt?
Je moet een boek gaan schrijven Henk: "The Modena years" Dat zullen aardige verhalen worden over Dei Glippie, de zwitserse politie enz. enz. Gr. Martin
Jazeker Jeff, ik vind het nog steeds een van de allermooiste auto's ter wereld. Alleen de km's gaan hard en dat is niet zo leuk. Niet dat hij minder rijdt kwalitatief gezien, maar er zijn een hoop hijgers die geen Ferrari willen met wat km's er op. Aan de andere kant, in Italie reed die Oostenrijker mee met zijn 430, weet je nog? Hij vertelde 120.000km met zijn Modena gereden hebben en dat er nog nooit iets kapot was gegaan. Nou, daar zal het bij mij ook wel heen gaan want ik heb geen spaarvarkens om een vracht bij te leggen voor iets anders Hij staat nu overigens op 52.000km.
Nee, maar iedereen die een Ferrari koopt wil zich inbeelden dat hij nieuw is. Een Ferrari veroudert tenslotte veel langzamer (euh - ik kreeg bij mijn BB uit 1974 al een serieuze vraag of hij nieuw was!), in de ogen van het publiek, en dan is het natuurlijk leuk om je in te beelden dat de eerste eigenaar bent. Tenminste - dat is mijn theorietje. Zelf zocht ik een auto die niet te veel had gelopen, maar zeker niet te weinig. Overigens hebben Henk en ik bijna precies dezelfde kms in ongeveer dezelfde tijd gedaan (gekocht 20-06-07: 23.060, nu net door de 50.000). Onno
Onno, is het aftellen al begonnen? Wanneer ben je weer in ons koude kikkerlandje? Vandaag overdag 28 graden, vannacht 17. Gr. Martin
Das idd koud Martin, hier is het nu om 18.45 uur ongeveer 38 graden, en vanacht koelt het af naar 28 graden...
Dat is geen kilometerteller Henk, maar een pretmeter! Hoe hoger de stand, hoe meer lol je hebt gehad met je auto. Ik vind het onderschrift van Napolis wel mooi wat dat betreft: "Not putting miles on your Ferrari is like not having sex with your Girl Friend so she'll be more desirable to her next Boy Friend." Ik zeg AMEN!!! (Dino heeft er ruim 135.000 op zitten als ik me niet vergis. Still going strong!!)
Ik heb ondertussen al 2300 km met de platte Audi, en dat op 2 weken, verdeeld over paar andere auto's, dus dat komt wel goed. Bij de dealer hebben ze alles even gecheckt en vanaf nu mag ik gassen, nou... dat moet je mij geen 2 keer zeggen, want dan heb ik het volgens mij de eerste keer niet goed verstaan..hihihi... Heb 'm net eens flink open getrapt. Kwam wel een raar geurtje vanaf toen ik op eigen grond stond. ( das waarschijnlijk omdat ie nog nieuw is )
Heb je de slangetjes al van je uitlaat gehaald Dirk? Moet je eens even aan Plambo vragen hoe veel leuker hij daar van wordt....
Echt wel... effe paar euro aan die truus in het hokkie gesmeten, en knal hard open. Maar hij moet toch nog wat los komen denk ik , want over de 250 gaat het wat stroef, heb nog even terug geschakeld met de flip-flops, maar kreeg 'm niet bij 300 voor het eerste tunneltje. En ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat er her en der een Mercedes 190 met trekhaak en sleurhut in't midden van de rijbaan reed, en aangezien ik die mensen hun welverdiende vakantie niet wilde verkloten heb ik mij een beetje ingehouden.
Moet ie toch makkelijk kunnen halen (=mijn gezicht ergens halverwege mei)... Volgende maand ff met Peter babbelen hoe je dat doet. Komt helemaal goed
Yeps, ik mot effe met Peter aan de tafel, want ik heb toch nog paar domme vragen... Mijn Spaans is al niet zo geweldig, maar Italiaans nog minder, ik had pas na 3 uur kloten door dat de handleiding Italiaans is En d'r zit ook een heel klein benzine-tankie in of heb ik dat ook mis ?