Als ik het goed heb zit er 90 liter in en kan ik daar zo'n 300 km mee rijden, maar misschien doe ik wel wat fout
Ik vind dit dus nergens op slaan. Meneer "Napolis" bedoelt het goed, en begrijp wel dat ie iedereen aanraadt om zijn/haar F de sporen te geven, maar het tweede gedeelte van zijn credo slaat kant nog wal....klinkt alleen leuk, that's all. Of ik me aangesproken voel? Ja. Goed, ik kan nu deelname aan de Targa Florio wel vergeten besef ik nu..
Ik ben over 2 weken weer in NL. Vlak erna Wings & wheels, dan flatje zoeken in Londen, dan PP3, beetje werk, dan Goodwood Revival. Leuke planning, toch? Quote van de eeuw, Hans! Helemaal top! Marc - ik wilde je nog wel vragen of je geen zin had om mee te gaan volgend jaar? Ik ga de Targa absoluut doen! En die Napolis kan toch geen Nederlands lezen... Overigens - indien er andere geinteresseerden zijn - jullie zijn meer dan welkom! Lijkt me geweldig om met een groepje enthousiaste Nederlanders dat Sicilie onveilig te gaan maken! Onno
Misschien is het wel beter als kennis met hem maakt, dan kan jij als je in NY bent, wel een auto0tje van hem lenen, 002 ofzo
Jij gebruikt je F's toch volop? Ik neem tenminste aan dat je met dat aangesproken voelen, niet doelt op het tweede deel. Zo ja, dan heb ik niks gevraagd! En ik ben het met je eens, de analogie gaat niet op. Ik vind het sowieso niet sjiek om vrouwen met auto's te vergelijken en vice versa, maar alla.
Net even het boekje erbij gehaald. Pagina 18: "Change the timing belts: Every 50.000km and not over 3 years". Ze zijn in januari 2007 gedaan dus gaat allemaal goed. Komend voorjaar 2010 dus een grote beurt. Dat duurt nog wel even.
Dirk, hier nog even een gouwe ouwe van een jaar geleden. Onze vriend P.Lambo met 340 (teller..) op de autobahn B57 tussen Goch en Krefeld. Dus die van jou moet nog even los komen http://www.youtube.com/watch?v=7EfCq8o5UgU
Oh, maar er naar toe is natuurlijk een heel mooi plan! Moet je me alleen even uitleggen hoe de planning er uit ziet. En met welke auto kan ik nog meedoen als napoleon mijn kanttekening niet kan lezen. Oeps, er is een voorzichtig plan om volgend jaar naar NY te gaan, dus nu moet ik toch echt weer even op mijn woorden letten. Is de man zo scheutig met proefritjes? Wat bedoel je met 002? De P4/5? Ik voelde me aangesproken omdat ik ook niet erg veel km's met die auto's rijd. Ze staan niet in de vitrinekast, ok, maar rij niet elke week hoor. Ik vind uberhaupt de vergelijking/overeenkomst s%x en F's of soortgelijke auto's niet te begrijpen, of de heren ( uhh en dame, sorry Yvonne..) hebben thuis wel erg slechte s#x....ja, of een slechte auto...nou ja, laat maar...
mmmm....ik zou het doen voor de 2e trip naar Italie dit jaar Henk..... Je zal niet de eerste zijn die zijn motor in de soep rijdt. Stel niet uit daar krijg je spijt van... Gr Frans
@Suske, sorry dat ik gisteren alleen ben gaan rijden met de Scud, maar vandaag staat ie weer klaar voor jou bij Carstore.
Ik in december al Laatste keer riemen was dec 2006. Heb inmiddels in de 1.5 jaar, dat ik hem heb, 20000 km gereden. Die 50000 km in 3 jaar haalt volgens mij bijna niemand. Maar ja, die 3 jaar hè................... In de amerikaanse threads staat een discussie of het nou echt wel nodig is of niet, elke 3 jaar. Aangezien niemand nou echt een antwoord had, was de conclusie je toch maar aan de fabrieksregels te houden..
Waar praat je over, wat kosten riemen vervangen bij een 360 . Een grote beurt kost ongeveer 2250,- om de drie jaar dus (750 per jaar) Ik zelf zou de wagen dan elke 2 jaar groot onderhoud geven (1125 per jaar) Mocht er onverhoopt iets gebeuren dan weet ik zeker met mijn onderhoudsschema is er altijd coulance, zeker bij Alex. Motorrevisie kost iets meer, daar kan je heel veel onderhoud voor plegen. Ik snap Henk,het is hard geld maar een goed gevoel is zoveel temeer waard. Deze foto's doen mij ook pijn aan mijn knip, maar het is niet anders. Image Unavailable, Please Login
Dat is nog eens een duitse planning! Dan wordt het weer overzichtelijk voor je Onno, wel zo prettig. Dus dat lawaai hoore ik gisteren De afgelopen week een vriend geholpen met klussen in zijn nieuwe huis. Waar komt ie mee aan zetten als bedankje (uit 1985): Gr. Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jij bent de eigenaar en aan niemand verantwoording schuldig. Ik snap het wel hoor. Ik snap ook wel die mensen die klassieke Ferrari´s in een verwarmde en betegelde kelder neer zetten. Nee, daar zijn ze niet voor gemaakt nee, maar ik zou mezelf toch ook niet al te behaagelijk voelen om ze echt te gebruiken. nou voel ik me aangesproken
Ik klaag er ook niet over Tonnie. En mijn auto gaat jan/feb er naar toe voor de grote beurt hoor. Ik ben er veel te zuinig op. Ik ben blij dat de F360 als zeer sterk en betrouwbaar te boek staat. Dat was met andere modellen wel eens anders. Vriend Montezemelo heeft zijn vinger toen diep door de pap geroerd.