Bob doelde op de gele auto in deze foto. Met dank aan de belabberde fotografie van Marc "Ook in Nederland werd er met Esprits geracet. Importeur Kroymans zette gedurende twee seizoenen een tweetal door Cavallino geprepareerde Esprits in. Geen X180R's, want dat mocht niet van het groep N-reglement. De auto's werden gereden door Frits Kroymans, Marcel van Vliet en Tom Langeberg en leverden laatstgenoemde een kampioenschap op. In latere jaren racete Dick van Elk met één van deze wagens, inmiddels voorzien van een V8, in de Dutch Supercar Challenge." Gr. Martin Image Unavailable, Please Login
Nou, ze zijn niet goedkoop als je er eentje of meerdere zelf in je garage wil stallen en er af en toe eens mee wil rijden, maar goedkoop afgewerkt zijn ze natuurlijk allemaal 't is sowieso z'n geld niet waard, maar enkel wat de gek er wil voor geven ....hihihihi...
Zondag gummen?? Waar, wanneer en hoe laat?? Zondag wordt een graadje of 24 en weinig kans op regen. Of te wel: IDEAAL. Of te wel..........wie heeft er zin om het beest uit te laten?, gewoon ff spontaan een speed date. De stier moet er weer eens nodig uit. Joop
Dirk, had jij niet één of ander champagnefeestje vandaag? Moet je dan niet even je haartjes goed gaan doen, je Don Johnsen slippers aan en gaan? Gr. Martin
Ik sta al helemaal klaar, geschoren, gewassen en afgetrokken... ( dat scheelt een hoop zenuwachtig gedoe straks op het feesje ) En tsja, die Miami Vice look, das war einmal. Beetje vorige eeuw, net als die slippers eigenlijk. Ik ga gewoon een beetje Roberto Cavalli vanavond, lekker "La bella Italia" , met bijpassende schoenen van D&G ( dom en geil ) in zebra en kaaiman-krokodil . Die krokodil hebben ze vernoemd naar een aantal rekeningnummers geloof ik
Zo te lezen sta je op scherp. Ze zijn gewaarschuwd! Jullie veel plezier daar. Kan wel zeggen "gedraag je" maar dat is waarschijnlijk tegen dovemansoren gezegd Hou 'm tussen de lijnen! Gr. Martin
Ik kan helaas niet. Morgen visite om naar de F te kijken. Nee, wees gerust! Ze gaat als trouwauto dienen in Zwolle over een paar weken. Heb best zin in een ritje en gezelligheid!! Maar ja, wanneer niet....... Jeffrey
Een echte Lorus Esprit Onno, niet vooruit te branden! Jawel hoor, nog steeds.... Zeker ideaal, mijn vader wordt morgen 65 en dat wil hij graag met dit voorspelde weer graag buiten vieren. Dus ik kan helaas niet meedoen met de speeddate!
Proficiat, feliciteer je vader van ons Marc. De F-jes blijven op stal morgen begrijp ik, spijtig genoeg. Gr. Martin
A1 GP Ferrari Nederland. Met mijn vertrouwde belabberde kwaliteit Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zal ze overbrengen ( die felicitaties ) Vandaag dus weer bij op het TT circuit vertoefd en nog eens de tijden van de verschillende klassen gemeten. Rondje circuit; 1 Superkarts: 1:37 2. Super cars: 1:45 3. Superbikes 600: 1:43 4. Formule 3: 1:33 ! 5 BRL V6; 1:50 6 BRL light 1:53 Ben benieuwd wat de A1 van "bleekie" morgen doet. Ben er niet bij, maar dat zal binnenkort wel op het net te vinden zijn.
Toch typisch dat mensen uit zwolle allemaal in een F willen trouwen Er staat nog een prachtig souvenier op mijn werkkamer te blinken, zonder dat onderdeel kan je toch niet rijden
Niet alleen uit zwolle - het is precies een jaar geleden dat mijn oudere broer in mijn 550 trouwde. Onno
Ik was vandaag in Haarlem bij een eettentje van een kennis van me. Dit dat was op een terrein tussen allemaal oude fabrieken die gesloopt gaan worden. Een super mooie fotolocatie. Volgende keer zal ik me fototoestelletje meenemen. Misschien wel een goede tip als jullie nog een leuke fotolocatie zoeken!
Haha Vorig jaar voor het eerst een GP in Valencia op een nieuw aangelegd 'stratencircuit' in het havengebied van de stad. Toch een beetje jammer, na een dergelijke miljoeneninvestering, dat Adrian Sutil er het volgende over zegt: "Valencia was echter een teleurstelling, omdat dat circuit heel erg vlak en breed is, en er niet echt bochten zijn. Het is geen moeilijk circuit om op te rijden. Het is gewoon rechtdoor en een paar keer remmen voor een hairpin. Niet echt uitdagend, al kan het fysiek wel zwaar zijn door de hoge temperaturen." Over 2 weken gaan we het allemaal beleven. Gr. Martin
Hoi Peter, Vandaag rustig aan... 't is me iets te heet om me druk te maken Ik ga zo even een rondje rijden, en vanmiddag een frisse lunch aan't water. Daarna beetje uitbuiken op de bank met een briesje airco en een DVD'tje. Zelfs onze labrador is lamlendig, die ligt in spagaat op de marmer en wandelen is ook maar traag. Ik zal blij zijn als het september is
Goed idee Joop! Nog meer gegadigden? Ik begreep dat Franc en Peter hun blauwe beesten nog even gaan uitlaten ook? Nog meer??
Terug van vakantie. Tsjechië is niks van wat ik me voorgesteld had. Mooi land...... heb echt mijn mening bij moeten stellen. Laatste 2 foto's zijn van Sedlec. Een kerkje in Kutna Hora. Had er ooit een documentaire van gezien en wilde dat toen al bezoeken. Veel toeristen waren daar om te buurten. Er waren daar ook extreem veel Nederlanders. @ Dirk: de Hurtan had een Spaans kenteken Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login